De Zorgverzekering van Knab

Youssef Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 97
Allrounder

Allrounder

23 oktober 2018, 21:47

Binnen 3 weken zullen alle zorgverzekeraars hun prijzen voor 2019 bekend maken.

Dat is dan ook de tijd dat Nederlanders massaal gaan oriënteren om eventueel te kunnen overstappen. Kan die verzekering namelijk goedkoper, of ga ik met mijn huidig pakket erop achteruit of vooruit?

Mijn vraag is, ziet Knab het als meerwaarde om dit toe te voegen aan Verzekeren?

Al zou het nog mooier zijn als Knab zelf verzekeringen gaat aanbieden, met het serviceniveau zoals we dat bij de bank gewend zijn. En natuurlijk is alles onder 1 dak veel simpeler. (zoals Rabo met Interpolis doet)
  • RomyRomy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Romy heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 1

24 oktober 2018, 16:13

Hi Youssef,
    We zien hier zeker mogelijkheden. We willen dit echter alleen doen als we er zeker van zijn iets toe kunnen voegen voor onze klanten. Aangezien particuliere klanten al van voordelen genieten via de werkgever (collectiviteiten), willen we ons dit jaar richten op de ondernemer. Hoe we dat doen? Dat kan je binnenkort zien op de site.
    Product Owner Verzekeren
  • NathalieHR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten NathalieHR heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 18
    Allrounder

Allrounder

15 november 2018, 05:28

Ben erg benieuwd hoe jullie aanbod eruit komt in mijn vergelijking, ik zal ze zeker meenemen. In mijn ervaring zijn de meeste collectiviteitsregelingen voor zzp meestal niet gunstig genoeg in prijsstelling, omdat ze bijna altijd aan de duurdere verzekeraars gekoppeld zijn ... Bij jullie dan ook vooral nieuwsgierig naar Zorgdirect. Heb in eerdere jaren ook meerdere keren voor een Eno verzekering gekozen
    *** you don't get what you wish for, you get what you work for***
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

15 november 2018, 08:16

NathalieHR schreef:

Ben erg benieuwd hoe jullie aanbod eruit komt in mijn vergelijking,...
    Bij jullie dan ook vooral nieuwsgierig naar Zorgdirect.

Volgens mij zijn we er bijna, houd de site in de gaten!
    Community Manager
  • NathalieHR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten NathalieHR heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 18
    Allrounder

Allrounder

15 november 2018, 10:01

Zal ik zeker doen David, hopelijk inderdaad gauw, want de premies zijn sinds maandag verplicht bekend gemaakt.
    *** you don't get what you wish for, you get what you work for***
  • Telco

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Telco heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

16 november 2018, 15:16

Zie nu al een minpuntje. De Amersfoortse..... jammer. Te oud. Gaat maar tot 62,5.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie