Verbetering financieel plan

klamer Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten klamer heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

6 december 2017, 18:37

Ik heb een mail ontvangen van jullie met de volgende tekst

Vorige week hebben we je ingelicht over het verbeterde Financieel Plan. Nu zijn we erg benieuwd naar hoe je jouw nieuwe Financieel Plan hebt ervaren. Met jouw feedback kunnen we het Financieel Plan nog verder verbeteren. Het belang van de klant staat bij Knab immers voorop!

Nu heb ik even gekeken, maar ten eerste ben ik vorige week niet geïnformeerd over een wijziging en ten tweede zie ik niks nieuws in het financiële plan. Het is ook nog steeds de oude lay-out. Mis ik iets? Wat is er dan gewijzigd?
Beste antwoord door Oskar Barendse

klamer schreef:

Vorige week hebben we je ingelicht over het verbeterde Financieel Plan. Nu zijn we erg benieuwd naar hoe je jouw nieuwe Financieel Plan hebt ervaren. Met jouw feedback kunnen we het Financieel Plan nog verder verbeteren. Het belang van de klant staat bij Knab immers voorop!

Nu heb ik even gekeken, maar ten eerste ben ik vorige week niet geïnformeerd over een wijziging en ten tweede zie ik niks nieuws in het financiële plan. Het is ook nog steeds de oude lay-out. Mis ik iets? Wat is er dan gewijzigd?

Beste Klamer, dank voor je bericht. We zijn aan het uitzoeken hoe het kan dat jij niet de mail heb gekregen over de verbeteringen (én dat je jouw nieuwe pensioenoverzicht/UPO kan uploaden) hebt ontvangen en wel het verzoek om feedback te geven. Hier komen we op terug!
Er zijn geen visuele verbeteringen doorgevoerd. Wel hebben we op verschillende plaatsen in het Financieel Plan extra hulptools toegevoegd zodat klanten een duidelijker beeld krijgen van wat we tonen. Onder andere een toelichting op de grafiek alsmede filmpjes die uitleg geven over bijvoorbeeld 'Sparen/Ontsparen'.

Bekijk originele reactie
  • Oskar BarendseOskar Barendse Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Financieel Planner Reacties: 12
    Allrounder

Allrounder

7 december 2017, 11:28

klamer schreef:

Beste Klamer, dank voor je bericht. We zijn aan het uitzoeken hoe het kan dat jij niet de mail heb gekregen over de verbeteringen (én dat je jouw nieuwe pensioenoverzicht/UPO kan uploaden) hebt ontvangen en wel het verzoek om feedback te geven. Hier komen we op terug!
    Er zijn geen visuele verbeteringen doorgevoerd. Wel hebben we op verschillende plaatsen in het Financieel Plan extra hulptools toegevoegd zodat klanten een duidelijker beeld krijgen van wat we tonen. Onder andere een toelichting op de grafiek alsmede filmpjes die uitleg geven over bijvoorbeeld 'Sparen/Ontsparen'.
    Product Manager Financiële Planning bij Knab
  • klamer Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten klamer heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

7 december 2017, 11:42

Beste Oskar,

De mail was in mijn spam box gekomen. Lag dus aan mij.

Een verbetering zou mijn inziens wel zijn dat de layout gelijk wordt getrokken met de rest van de site.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.
  • Oskar BarendseOskar Barendse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Financieel Planner Reacties: 12
    Allrounder

Allrounder

7 december 2017, 11:56

klamer schreef:

Beste Oskar,

De mail was in mijn spam box gekomen. Lag dus aan mij.

Een verbetering zou mijn inziens wel zijn dat de layout gelijk wordt getrokken met de rest van de site.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Dank Klamer voor je eerlijkheid :) Jouw wens staat zeker op mijn 'todo' lijstje!
    Product Manager Financiële Planning bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie