Service van KNAB beroerd

seneca Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten seneca heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

14 november 2017, 19:38

Nadat er feitelijk al meer dan een jaar geen vooruitgang te bespeuren was in het inzichtelijk maken van de creditcarduitgaven, danwel via de KNAB app of een eigen app van Qander, heb ik eind augustus besloten om deze creditcard bij Qander op te zeggen.
Omdat ik KNAB nog wel duur vindt zonder van een creditcard gebruik te maken heb ik begin oktober gebeld om nog lopende producten stop te zetten, zodat ik kon switchen naar het basispakket. De spaarrekening die ik had was binnen 2 dagen gesloten. In zoverre ging het goed.

Echter, de KNAB Visa card was volgens de KNAB site nog actief. Let wel, dezelfde kaart die ik reeds in augustus opgezegd had. Eind oktober eerst een mail gestuurd om naar de status te informeren. Redelijk snel een antwoord dat niets de overstap naar KNAB Basis belemmerde. Helaas was dit antwoord compleet fout. Ik kon nog steeds niet switchen. Dan maar telefonisch contact opnemen waar mij gezegd werd dat het zo spoedig mogelijk in orde wordt gemaakt.

Inmiddels zijn we weer 3 weken verder, maar nog steeds kan ik niet van pakket switchen. Misschien dat het via deze weg wel geregeld kan worden, want de pakketkosten lopen maar door en ik heb weinig zin om voor de fouten van KNAB op te draaien.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 127
    Allrounder

Allrounder

14 november 2017, 21:26

Hoi Seneca!

Bedankt voor je reactie! Ik weet zeker dat we daar uit gaan komen. Ik zet jouw bericht, samen met je gegevens, door naar mijn collega om dit voor je tot een goed einde te brengen.

Goed dat je ook aangeeft dat het voornaamste pijnpunt voor je keuze om niet langer de rekening bij Knab aan te houden de inzichtelijkheid is geweest in de creditcard uitgaven. Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat dit een gemis is.

Ik verwacht dat mijn collega spoedig contact met je opneemt.

Met vriendelijke groet,

David
    Community Manager
  • seneca Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten seneca heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

17 november 2017, 15:56

Inmiddels is het snel en naar tevredenheid opgelost.Alleen jammer dat ik geen mailtje of een ander bericht hebt gehad dat de creditcard nu ook bij de systemen van KNAB stopgezet is.
    Hartelijk dank.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

20 november 2017, 14:02

seneca schreef:

Inmiddels is het snel en naar tevredenheid opgelost.Alleen jammer dat ik geen mailtje of een ander bericht hebt gehad dat de creditcard nu ook bij de systemen van KNAB stopgezet is.
    Hartelijk dank.

Hi!

Fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. Ik heb je zojuist een bevestigingsmail gestuurd dat de Knab Visa Card is verwijderd uit ons systeem.

Prettige dag verder! :)

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie