Saldo tonen op bij- en afschrijvingen scherm

RickNL Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RickNL heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

12 mei 2017, 20:39

Hallo, ik zou graag in het bij- en afschrijvingen het saldo willen zien bij elke regel. Bijvoorbeeld in een aparte kolom. Zo zie je in 1 oogopslag het saldoverloop op je rekening. Iets minder fraai, maar ook een optie is om het saldo te tonen in het detail scherm, dus het schermdeel wat je ziet bij het klikken op een bijschrijving/afschrijving.

Vriendelijke groet,
Rick
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 939
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

15 mei 2017, 16:07

RickNL schreef:

Hallo, ik zou graag in het bij- en afschrijvingen het saldo willen zien bij elke regel. Bijvoorbeeld in een aparte kolom. Zo zie je in 1 oogopslag het saldoverloop op je rekening. Iets minder fraai, maar ook een optie is om het saldo te tonen in het detail scherm, dus het schermdeel wat je ziet bij het klikken op een bijschrijving/afschrijving.

Vriendelijke groet,
    Rick

Hi RickNL,

Dank voor je suggestie, we hebben het vaker gehoord. Op korte termijn geen plannen om dit toe te voegen. We houden het zeker in de gaten of er meer vraag naar is.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 156
    Allrounder

Allrounder

23 mei 2017, 17:36

Edit: foutje (weggehaald). Tip: een reactie is wel te bewerken, niet te verwijderen.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

24 mei 2017, 14:28

WalTig schreef:

Edit: foutje (weggehaald). Tip: een reactie is wel te bewerken, niet te verwijderen.

Goed punt! Ik ga eens kijken of dit te realiseren is! Bedankt.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

26 mei 2017, 14:52

@WalTig,

Ik heb het nagevraagd bij de ontwikkelaar van ons forum. Helaas is deze functionaliteit niet ingebouwd, dus op dit moment nog niet te realiseren in ons forum. Ze gaan kijken of het in de toekomst toegevoegd kan worden. Voor nu kunnen de moderators je reactie wel verwijderen als je dat wenst :).

Nog een mooie dag verder!

Groet Pam
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 156
    Allrounder

Allrounder

26 mei 2017, 15:30

Dank voor de reactie, netjes en natuurlijk begrijpelijk. De oplossing is niet superbelangrijk (uiteraard is de tekst vervangen door iets anders een mogelijke work-around). En het zal ook niet zo héél vaak voorkomen, maar het viel me nu even op. Geen probleem, laat maar gewoon staan.
  • mdubbe

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mdubbe heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 5

25 juni 2018, 11:34

Hallo,

Wat extra informatie waar ik dankbaar gebruik van maakte bij mijn oude bank;

Als ik op een bij of afschrijving klikte, opende detail informatie en kon ik zien wat mijn rekening saldo voor, en na deze af of bijschrijving was. Dit stelde mij in staat (zonder de rekenmachine te hoeven pakken) om naderhand terug te kijken en te zien hoeveel geld ik nog op mijn betaalrekening had staan voordat mijn salaris werd gestort, gezien meestal kort erna direct al weer andere af en bijschrijvingen worden gedaan. Op die manier kon ik makkelijk bepalen wat ik over had gehouden van de vorige maand.

Wellicht een kleine informatievoorziening die jullie kunnen toevoegen.

Mvg,

Mathijs
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 479
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

26 juni 2018, 09:40

Hoi Mathijs,

Helaas nog geen updates hier over. Goed dat je het nog een keertje aanstipt. :) Systeemtechnisch vraagt dit behoorlijk wat om te ontwikkelen (het lijkt zo simpel...maar helaas is dat het niet). Voorlopig kunnen we dit nog niet aanbieden.

Groet, David
    Community Manager
  • wendy140486

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wendy140486 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

19 september 2018, 16:28

Is hier al wat over bekend? Dit zou echt een aanwinst zijn.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 479
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

20 september 2018, 15:58

Hoi Wendy140486,
    wendy140486 schreef:

Is hier al wat over bekend?

Helaas kan ik hier nog niets nieuws over vermelden op dit moment.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie