Qander vernieuwt Verified by Visa

David Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 479
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

20 september 2018, 16:53

[20 september 2018] Vanaf vandaag heeft Qander de Verified by Visa methode aangepast. Met Verified by Visa worden je creditcard aankopen met de Knab Visa Card extra beschermd, en dit gaat vanaf nu met een SMS-code.

Wat is Verified by Visa?

Denk je eens in...je ziet het al helemaal voor je...de zonsondergang op een tropisch strand, en wat een mooie online aanbieding om extra van dat panorama te kunnen genieten. Je besluit voor die zonovergoten deal te gaan en trekt je Knab Visa Card uit je zak. Tijdens het betalen zie je Verified by Visa staan; een extra veiligheidsmaatregel om jouw creditcard te beschermen terwijl je lekker online aan het shoppen bent.

Tijdens het betalen met de Knab Visa Card, ontvang je per SMS een eenmalige code op je mobiele telefoon. Deze code is de extra Verified by Visa controle. Vul de code in tijdens het betalen en rond vervolgens de betaling af. Door de code weten de webwinkel en Qander dat jij écht degene bent die de aankoop mag doen.

Heb ik Verified by Visa automatisch?

Zeker! Elke Knab Visa Card komt met deze beveiliging. Jouw creditcard is automatisch aangemeld. Het is wel erg belangrijk dat je juiste mobiele telefoonnummer gekoppeld is aan je Knab Visa Card. Je wilt natuurlijk wel probleemloos je aankoop kunnen doen. Je kunt dit via het tabblad Mijn gegevens in de Mijn Qander-omgeving controleren. Inloggen in de Mijn Qander-omgeving kun je doen via je Persoonlijke Bankomgeving van Knab, of direct via https://www.qander.nl/service.

Hebben jullie een demo, of misschien nog iets meer informatie voor me?

Dat heeft Qander voor je geregeld :) Voor de uitgebreide Verified by Visa informatie kun je terecht op de Qander website. Hier staan ook de veelgestelde vragen. En de demo...die zie je hier:

Community Manager
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 88
    Allrounder

Allrounder

25 september 2018, 21:37

Goed nieuws voor de consument, aangezien de kans op fraude met je kaart iets minder is door 3-D Secure. Al moet er nog wel wat gebeuren, volgens mij is Qander de juiste richting ingeslagen.
  • Marvin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marvin heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

14 oktober 2018, 14:27

Hm, ik (en niet ik alleen denk ik zo) gebruik in het buitenland heel vaak een lokale SIM in mijn telefoon om de datakosten te drukken. Dit gaat dan helemaal fout tenzij "SMS" ook WhatsApp of iMessage betekent?
  • David Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 479
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

15 oktober 2018, 08:58

Hoi Marvin,
    Marvin schreef:

Hm, ik (en niet ik alleen denk ik zo) gebruik in het buitenland heel vaak een lokale SIM in mijn telefoon om de datakosten te drukken. Dit gaat dan helemaal fout tenzij "SMS" ook WhatsApp of iMessage betekent?

Nee, het gaat écht om een SMS bericht. Maar, tenzij je online aankopen gaat doen, is Verified by Visa niet van toepassing.

Ik ken het concept van alternatieve sim-kaart in exotische oorden buiten Europa, doe ik zelf ook. :) Ik heb altijd een telefoontje van 2 tientjes bij me waar ik mijn NL-sim in prop zodat ik ook op mijn NL nummer bereikbaar blijf. SMSen ontvangen kan natuurlijk via zo'n toestelletje ook gewoon. Dat is mijn work-around.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie