Mogelijkheid voor potjes

Youssef Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 110
Allrounder

Allrounder

17 januari 2019, 16:50

Knab bied een onbeperkt aantal spaarrekeningen die je kan gebruiken voor allerlei doeleinden.

Echter is het niet handiger om potjes te kunnen maken die gekoppeld zijn aan de rekening (zoals bijvoorbeeld Moneyou en N26).
Immers is een spaarrekening toch wat omslachtiger en je krijgt er een rekeningnummer bij. En als je deze wil opzeggen moet je ook nog even bellen/chatten.

Ik denk dat dit handiger en vooral simpeler kan worden uitgewerkt.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1020
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

18 januari 2019, 11:27

Youssef schreef:

Knab bied een onbeperkt aantal spaarrekeningen die je kan gebruiken voor allerlei doeleinden.

Echter is het niet handiger om potjes te kunnen maken die gekoppeld zijn aan de rekening (zoals bijvoorbeeld Moneyou en N26).
    Immers is een spaarrekening toch wat omslachtiger en je krijgt er een rekeningnummer bij. En als je deze wil opzeggen moet je ook nog even bellen/chatten.

Ik denk dat dit handiger en vooral simpeler kan worden uitgewerkt.

Hi Youssef, daar heb je een goed punt. Potjes onder rekeningen hangen zodat je niet allemaal verschillende rekeningnummers hebt, zie ik niet zo snel gebeuren (met name door prioriteiten op andere dingen). Echter het zelf snel kunnen sluiten van een spaarrekening is iets dat we gaan aanbieden.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Youssef Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 110
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2019, 14:52

Pam schreef:

Hi Youssef, daar heb je een goed punt. Potjes onder rekeningen hangen zodat je niet allemaal verschillende rekeningnummers hebt, zie ik niet zo snel gebeuren (met name door prioriteiten op andere dingen). Echter het zelf snel kunnen sluiten van een spaarrekening is iets dat we gaan aanbieden.
    Groet, Pam

Hi Pam,

Zelf spaarrekeningen kunnen sluiten is al een mooie verbetering :)

Wellicht voor op termijn dat Knab kan overwegen om "potjes" te hangen aan een rekeningnummer.
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 113
    Allrounder

Allrounder

23 januari 2019, 07:37

Of spaardoelen aan een spaarrekening hangen :)

Maar De mogelijkheid om je spaarrekeningen te sluiten zonder met de klantenservice contact op te nemen is ook een positieve ontwikkeling.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie