Knab Beleggen van start

roelantharmsen Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roelantharmsen heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 8
Allrounder

Allrounder

4 januari 2018, 20:09

Beste Knab,

De Knab Beleggen rekening is deze week van start gegaan. Ik heb hier wat kleine observaties:
- Niet al het geld is van de Knab Vermogens beheer rekening overgemaakt naar Knab beleggen. Er is bij mij nog 18,06 euro over gebleven. Wordt dit later overgemaakt?
- De Knab Beleggen rekening is niet zichtbaar in het rekeningen overzicht op de Knab App. Ook niet bij de instellingen om rekeningen te kiezen.
- De Knab Beleggen rekening is niet zichtbaar bij het Financieel plan zoals de Vermogensbeheer rekening dat wel was.

Ik hoop dat jullie hier naar kunnen kijken,
Roelant
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

4 januari 2018, 20:20

roelantharmsen schreef:

Beste Knab,

De Knab Beleggen rekening is deze week van start gegaan. Ik heb hier wat kleine observaties:
    - Niet al het geld is van de Knab Vermogens beheer rekening overgemaakt naar Knab beleggen. Er is bij mij nog 18,06 euro over gebleven. Wordt dit later overgemaakt?
    - De Knab Beleggen rekening is niet zichtbaar in het rekeningen overzicht op de Knab App. Ook niet bij de instellingen om rekeningen te kiezen.
    - De Knab Beleggen rekening is niet zichtbaar bij het Financieel plan zoals de Vermogensbeheer rekening dat wel was.

Ik hoop dat jullie hier naar kunnen kijken,
    Roelant

Hi Roelant,

Bedankt voor je berichtje. Hierbij geef ik graag antwoord op je vragen.

Dat klopt, dat zal dividend uitkering zijn. Als je telefonisch contact opneemt met ons (020 303 1600), kunnen we dit overboeken naar je betaalrekening.

Dit klopt ook. We zijn bezig met de laatste lootjes. Dus zodra het beschikbaar is ontvang je hier direct bericht van.

Hiervoor geldt hetzelfde antwoord al hierboven. :$ We zijn er dus nog mee bezig om het volledig live te zetten. Je ontvangt bericht zodra dit is.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Lesley

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lesley heeft ontvangen van andere leden.

2 februari 2018, 20:47

Wanneer wordt KNAB beleggen afgemaakt? Er is nog steeds geen periodieke inleg mogelijk, het herindelen van je pakket en je risicoprofiel aanpassen.
    Lesley
  • Jeffrey87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 23
    Allrounder

Allrounder

5 februari 2018, 12:10

Ik heb deze vraag vorige maand telefonisch ook al gesteld aan een klantenservice medewerkster, en zij gaf aan dat de verwachting is dat dit begin februari beschikbaar zou komen.

De vraag is, wat verstaat Knab onder begin februari, en lopen zij nog op schema?
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

5 februari 2018, 14:35

Hoi Lesley,
    Lesley schreef:

Wanneer wordt KNAB beleggen afgemaakt? Er is nog steeds geen periodieke inleg mogelijk, het herindelen van je pakket en je risicoprofiel aanpassen.

Het is inderdaad nog steeds zo dat niet alle elementen van Knab Beleggen beschikbaar zijn. Mijn collega's werken er keihard aan om er voor te zorgen dat het zo snel mogelijk live gaat. Ik snap dat je er niet blij mee bent; excuses daarvoor.

Groet, David
    Community Manager
  • Jeffrey87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 23
    Allrounder

Allrounder

20 februari 2018, 10:19

Ik zie binnen de Knab Beleggen omgeving dat het veld "Periodieke inleg" inmiddels is ingevuld met het door mij opgegeven maandelijkse bedrag.

Houdt dit in dat het bedrag vanaf nu ook automatisch gaat worden ingelegd? Zo ja, op welke dag van de maand vindt dit plaats?
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

21 februari 2018, 10:28

Jeffrey87 schreef:

Ik zie binnen de Knab Beleggen omgeving dat het veld "Periodieke inleg" inmiddels is ingevuld met het door mij opgegeven maandelijkse bedrag.

Houdt dit in dat het bedrag vanaf nu ook automatisch gaat worden ingelegd? Zo ja, op welke dag van de maand vindt dit plaats?

Hi Jeffrey, bedankt voor je berichtje :)

Periodieke inleg werkt helaas nog niet. Dus er wordt niets ingelegd, dat moet je nu nog even handmatig doen. Wat daar staat weergeven is meegenomen vanuit de aanvraag voor Knab Beleggen, daar wordt gevraagd hoeveel je eenmalig wilt doen en hoeveel periodiek. En aan de hand daarvan wordt uitgerekend waar je vermogen op eindigt.

Groet, Pam
  • Lesley

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lesley heeft ontvangen van andere leden.

14 maart 2018, 11:18

Hoe staat het er mee?
    Lesley
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

15 maart 2018, 19:35

Lesley schreef:

Lesley schreef:

Hoe staat het er mee?

Hi Lesley!

Periodiek inleggen kan nu nog niet, wordt nog aangewerkt. We verwachten/hopen dit te realiseren in Q3 dit jaar. Het aanpassen van je risicoprofiel kun je telefonisch laten doen (020 303 1600, tot 22.00 uur bereikbaar).

Groet, Pam
  • marcoknab

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten marcoknab heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

17 juni 2018, 21:48

Ben inderdaad wel benieuwd wanneer het nu eens een soort van klaar product is. Oude beleggen werkte prima, maar in de nieuwe versie zitten een hoop zaken die niet werken. Of wordt het tijd dat we massaal overstappen.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

22 juni 2018, 09:53

marcoknab schreef:

Ben inderdaad wel benieuwd wanneer het nu eens een soort van klaar product is. Oude beleggen werkte prima, maar in de nieuwe versie zitten een hoop zaken die niet werken. Of wordt het tijd dat we massaal overstappen.

Hi Marco, bedankt voor je berichtje en natuurlijk hopen we niet dat je hierdoor wilt overstappen naar een andere bank.

We verwachten dat periodiek beleggen volgende week mogelijk is. Daarnaast wordt er gewerkt aan de rendementsweergave. Het risicoprofiel wijzigen komt later dit jaar. Verder ben ik benieuwd wat je verder verbeterd zal zien. Ik hoor het graag :)!

Groet, Pam

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie