Ideetje: tijdelijk blokkeren bankpas zonder dat er automatisch een nieuwe bankpas wordt verzonden.

Tags:

WalTig Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WalTig heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 25

4 oktober 2017, 17:50

Inmiddels gebruik ik meerdere rekeningen bij Knab. Fijn om het overzichtelijk te houden. Automatisch stuurt Knab voor elke rekening een bankpas. Dat hoeft voor mij niet persé. Ik heb niet bij elke rekening een pas nodig. Bijvoorbeeld: ik gebruik één rekening specifiek voor ontvangsten. Enfin, dan zou ik het prettig en veilig vinden om die bankpas (als ik hem dan toch krijg) zolang te blokkeren. Maar als ik de pas blokkeer, start dat bij Knab nu automatisch een actie om een nieuwe pas te sturen. Dat is natuurlijk niet mijn bedoeling. Dus het zou handig zijn om een pas (tijdelijk) te kunnen blokkeren zonder verdere gevolgen. Makkelijk als ik die blokkering later desgewenst zelf weer kan opheffen.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 476
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

13 oktober 2017, 12:29

Hi Waltig, leuk om te lezen dat je gebruik maakt van de meerdere rekeningen die je bij Knab kunt openen! Hartstikke handig natuurlijk :-) Dat je niet alle bankpassen gebruikt kan natuurlijk, misschien is een spaarrekening dan een optie voor je? Mocht dit geen optie zijn dan heb ik voor nu geen oplossing. Behalve dat het misschien handig is om te weten dat je pas nog niet actief is als deze bij je binnenkomt. Er kan dan dus niks mee gebeuren zolang de pincode niet bekend is.
    Webcare Moderator bij Knab
  • WalTig Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WalTig heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 25

13 oktober 2017, 12:32

Hi Lisa. Dank voor het meedenken. Niet activeren is een optie. De pas gewoon vernietigen (en eventueel een nieuwe aanvragen zodra deze tóch gewenst is) is ook een optie. Ik dacht alleen dat het o.a. kostentechnisch handiger (en voor de klant mooier) zou zijn om het via instellingen te regelen.
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 17

14 oktober 2017, 21:15

Hier ga ik in mee.

Het kunnen openen van een "virtuele" rekening zou een mooie toevoeging zijn bij Knab.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie