Icon opnemen in signaalbalken overzicht pagina

uphoff1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten uphoff1 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

7 december 2018, 09:53

Als je inlogt kom je op de overzicht pagina. Die kan meerdere signaalbalken bevatten. Niet duidelijk is waarvoor dat signaal gegeven wordt: de privé of de zakelijke rekening. Daarin kan eenvoudig onderscheid gemaakt worden door in de regel een icoon op te nemen. Bij de zakelijke signalen b.v. het koffertje dat ook al bij de zakelijke rekening gebruikt wordt. Zie bijlage als voorbeeld.

1 Bijlage

Reacties (1)

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 december 2018, 08:54

Hoi uphoff1! Hartelijk dank voor je suggestie.
    Uiteraard zal ik dit voorleggen aan mijn collega. Ik weet alleen niet of het werkt in het systeem om dit toe te passen. Ik zal het proberen uit te leggen.

In het systeem (aan de achterkant) ontstaan opdrachten voor het systeem. Vergelijk "Overstapservice Aangevraagd" het met een soort ladekastje, het systeem gaat dan steeds naar het volgende laatje toe wanneer de opdracht(en) in het laatje zijn vervuld. Door dit systeem vermoed ik dat je suggestie helaas niet werkt of moeilijk gerealiseerd kan worden en dat om twee redenen.

1) Vermoedelijk kan de achterkant geen symbolen uitlezen en/of code vertalen naar een symbool
    2) Wanneer het ladekastje voor particulier en zakelijk hetzelfde is kan er geen onderscheid gemaakt worden aan de voorkant in je Persoonlijke Bankomgeving.

Nu ben ik niet de techneut, dus misschien kan mijn collega iets slims bedenken om dit in het systeem toch mogelijk te maken. We geven het sowieso door, dus wie weet wat voor moois mijn collega voor de toekomst zou kunnen maken. :)

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie