Even voorstellen

Tags:

Jorn Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jorn heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3
Allrounder

Allrounder

Even voorstellen

Even voorstellen

19 augustus 2016, 11:11

Hoi, ik ben Jorn!

Ik werk al bij Knab sinds de opening van de bank in 2012. Vanaf het begin heb ik me veel met webcare en social media bezig gehouden, waardoor ik mezelf inmiddels Community Manager mag noemen :D

Mijn doelstelling is om onze community een integraal onderdeel te maken van de organisatie, zodat we in contact blijven met onze klanten terwijl we doorgroeien. Daarnaast hoop ik dat we een plek kunnen bieden waar klanten en andere geïnteresseerden met elkaar in gesprek treden over allerlei verschillende financiële onderwerpen.


"Officiële" beëdiging tot Community Manager

Andere hobby's en interesses:
  • Aikido
  • Filosofie
  • Gaming
  • Hip Hop
  • Vrienden

Ik ben ook erg benieuwd naar andere leden die actief zijn binnen onze community, dus stel jezelf vooral even voor in dit topic!
Community Manager bij Knab
  • AngelinaAngelina

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

    Medewerker Reacties: 41
    Allrounder

    Allrounder

    25 augustus 2016, 11:19

    Hallo! Mijn naam is Angelina.

    Sinds oktober 2013 werk ik bij Knab. Na een hele tijd klanten te woord te hebben gestaan via de Knab Servicedesk, houd ik mij nu bezig met Klant Engagement. Communicatie die jullie, veelal per e-mail, ontvangen komen grotendeels bij mijn team vandaan.

    Heb je tips, suggesties of verbeteringen voor onze communicatie? Dan hoor ik het graag!:)

    Groet,
    Angelina
    Klant Engagement bij Knab
  • LisaLisa

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 522
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    29 augustus 2016, 15:45

    Hi allen,

    Ik ben Lisa en sinds een tijdje moderator van deze community. Jullie hebben mij vast al eens voorbij zien komen in deze omgeving, aangezien ik hier al een paar maanden actief ben. En wie weet heb je al eerder een e-mail van mij gehad of mij telefonisch gesproken. Dit komt doordat ik hiervoor al bijna twee jaar op de Servicedesk van Knab heb gewerkt. Met deze ervaring ga ik mij vanaf deze week volledig focussen op de social media van Knab, waaronder de community. Het lijkt mij tof om Knab via deze weg samen met jullie nog beter te maken!

    Wanneer ik niet online ben, breng ik veel tijd door met mijn vriendinnen en/of vriend. Ik houd er bijvoorbeeld van om samen met hen nieuwe restaurantjes te ontdekken en dit kan gelukkig heel goed in de stad waar ik woon; Haarlem. Daarnaast heb ik een soort streven voor mijzelf; elk jaar wil ik namelijk een nieuw land ontdekken plus een nieuwe stad bezoeken. Dit jaar heb ik Sri Lanka van mijn lijstje kunnen afstrepen! Ik zal het kort houden en houd het hier daarom bij, ik ben namelijk ook benieuwd wie jullie zijn en wat jullie op deze community bijvoorbeeld van ons verwachten?
    Webcare Moderator bij Knab
  • PamPam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 890
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    Lezer

    Lezer

    29 augustus 2016, 15:45

    Hi allemaal!

    Ik ben Pam (de community moderator met de kortste naam, so don’t forget!). Sinds 2014 ben ik werkzaam bij Knab en ik heb Knab dan ook enorm zien groeien. We begonnen als ‘kleine’ bank met enkel een particuliere rekening en inmiddels zijn we een bank met meer dan 100.000 klanten! Het lijkt me super leuk om met jullie in gesprek te gaan over onze producten en diensten.

    In mijn vrije tijd ben ik meestal te vinden op één van mijn favoriete plekken: Basic Fit. Geloof het of niet, maar het liefst ben ik hier elke dag. Mijn grootste verslaving is snoep… dat is één van de redenen dat ik zoveel sport. Daarnaast kan ik mij prima uren vermaken met het kijken van series en ga ik graag op stap met mijn vriendinnen.

    Genoeg over mij, nu zijn jullie aan de beurt! Stel jezelf hieronder voor, ik ben erg benieuwd.
    Webcare Moderator bij Knab
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 358
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    29 augustus 2016, 15:49

    Hallo! Ik heet David (ook vaak verkort tot Dave), en ik ben al vanaf 2012 werkzaam bij Knab. Time flies, want dat is toch al wel weer een tijdje. Inmiddels mag ik mijzelf ook senior noemen. Gelukkig heeft dat in mijn geval nog niets te maken met een ‘respectabele leeftijd’.
    Met alles wat wij online doen hoop ik dat mensen zich verbonden voelen met Knab, waardoor Knab nog beter wordt en steeds dichter bij de ‘mens achter de bankpas’ komt te staan.

    Over die bankpas gesproken, ik houd van pasjes. Ik denk dat het een beetje vergelijkbaar is met postzegels verzamelen… maar dan een light-versie ;). Verder kun je met mij prima in gesprek over themaparken, en dan specifiek Disney Parks, en vakantie in Orlando. Dat is dan ook mijn top vakantiebestemming! Ik kan er écht uren over doorgaan. Voor nu zal ik het laten rusten, en ook anderen wat ruimte geven om zich voor te stellen.
    Community Manager
  • RoyRoy

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Roy heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 9

    21 september 2016, 20:04

    Hoi ik ben Roy!

    Mocht je de afgelopen twee jaar contact hebben opgenomen met Knab, kan dat zomaar met mij zijn geweest! Ik ben in augustus 2014 begonnen bij Knab en heb de stormachtige groei mogen meemaken. Sinds januari 2016 werk ik als Senior/Shiftleader op de Servicedesk.

    De Servicedesk van Knab is een enorm leuke plek om te werken, we zijn een hechte enthousiaste groep. Hierdoor zijn we critisch op elkaar, maar doen we ook leuke dingen. De klant staat altijd voorop!

    Ik heb een passie voor Koffie! Zet methodes, bonen branden, latte art. Alles vind ik leuk , sinds kort heb ik een dochtertje dus komt de koffie nog beter van pas!

    Op de community zal ik ook af en toe te vinden zijn om te reageren of een opmerking te plaatsen. Laat me weten waar je een reactie op wil en ik zal mijn best doen!
    Shiftleader Service bij Knab
  • DoKorte

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DoKorte heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 8

    22 oktober 2016, 00:33

    Hoi allemaal. Ik ben Dominique de Korte!

    Klant van Knab sinds enige jaren, 24 jaar, getrouwd, ondernemer en accountant. In het dagelijks leven doe ik verder graag wat aan de gezondheid door te fitnessen en hardlopen. Verder zijn automatisering, gadgets en lekker eten mij niet vreemd.

    Ik zal op de community vooral met interesse meelezen en als er iets interessants verschijnt zal ik hier ook zeker op reageren.

    Wie weet is het een keer leuk een community meeting te houden op termijn :cool:
  • LisaLisa

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 522
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    24 oktober 2016, 10:32

    dokorte schreef:

    Wie weet is het een keer leuk een community meeting te houden op termijn :cool:



    Hi Dominique, leuk dat je zo enthousiast bent! Mocht je tijdens het meelezen opmerkingen of feedback hebben of iets missen of noem maar op dan horen wij dit heel graag! En een community meeting klinkt helemaal niet verkeerd :D
    Webcare Moderator bij Knab
  • Hermanus

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hermanus heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 3

    12 januari 2017, 22:02

    Dag allemaal,

    Ik ben Hermanus en ben totaal niet bekend met banken en wat er bij komt kijken.
    Ik ben een eenvoudige 60 plusser die probeert nog wat bijeen te sprokkelen voor dat het pensioen ingaat.
    Mijn vrouw is 7 jaren jonger en heeft nog een lange weg voor de boeg eer zij zover is, als we het beleven.
    Ik ben al heel wat jaren WAO-er en mijn vrouw werkt 24 uur in de week met eenvoudig werk om ietsje ruimer rond te komen.
    Dus hoe het gaat, gaat het.
    Vriendelijke groet,
    Hermanus
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 358
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    13 januari 2017, 08:44

    Hermanus schreef:

    Dag allemaal,

    Ik ben Hermanus en ben totaal niet bekend met banken en wat er bij komt kijken.
    Ik ben een eenvoudige 60 plusser die probeert nog wat bijeen te sprokkelen voor dat het pensioen ingaat.
    Mijn vrouw is 7 jaren jonger en heeft nog een lange weg voor de boeg eer zij zover is, als we het beleven.
    Ik ben al heel wat jaren WAO-er en mijn vrouw werkt 24 uur in de week met eenvoudig werk om ietsje ruimer rond te komen.
    Dus hoe het gaat, gaat het.
    Vriendelijke groet,
    Hermanus



    Hoi Hermanus! Welkom bij de Knab Community!!
    Ik hoop dat je hier antwoorden vindt op je vragen, en misschien zelf wel zo expert wordt dat je vragen van anderen kunt beantwoorden (zou leuk zijn, toch?). Ik ben ook erg benieuwd of je ook nog tips voor anderen hebt in de loop van de tijd, daar houden wij van! :) De moderators zijn er om je verder op weg te helpen op deze community mocht je ergens vast komen te zitten.
    Veel plezier op onze Knab Community!!

    Groet, David
    Community Manager
  • Alexander van Dijl

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alexander van Dijl heeft ontvangen van andere leden.

    3-zits Reacties: 11
    Allrounder

    Allrounder

    11 april 2017, 18:18

    Hey allemaal!

    Ik ben klant geworden bij KNAB omdat dit DE bank is die nooit met 0900-nummers en andere onbereikbare nummersoorten heeft gewerkt. Op de website die ik al sinds 2006 draai, https://vraagalex.nl ben ik ook al jaren bezig om een einde te maken aan die bizare dure 0900-nummers.

    Een volgende stap is mensen helpen om een schuldenplan op te stellen om zo binnen 2 jaar geheel schulden vrij te zijn en geen idiote leningen meer aan te gaan!

    Naast mijn werk doe ik aan stijldansen en reis ik graag de wereld over :)

    Geniet van het leven!

    Alexander V. van Dijl
    VraagAlex.nl

    1 Bijlage

    Tips om beter met geld om te gaan? Kijk op https://alexandervandijl.nl/.
  • PUREGOLD

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PUREGOLD heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 2

    27 oktober 2017, 12:52

    Beste leden,

    Even voorstellen ,Ik ben David Reingoud.
    Klant bij Knab sind kort , pas 41jaar geworden , vader van 3 kinderen , alleen stand.
    Alarm en video bewakings systemen installateur ,gadgets en automatisering zoals smart home applicaties en voornamelijk passief inkomsten bronnen aanboren incl marketing daar hou ik me het meest mee bezig.

    Ik zal op de community vooral met interesse meelezen en als er iets interessants verschijnt zal ik hier ook zeker op reageren.

    Met vriendelijke groet,

    David Reingoud
    Passieve inkomsten bronnen zijn altijd welkom
  • PamPam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 890
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    Lezer

    Lezer

    27 oktober 2017, 18:43

    PUREGOLD schreef:

    Beste leden,

    Even voorstellen ,Ik ben David Reingoud.
    Klant bij Knab sind kort , pas 41jaar geworden , vader van 3 kinderen , alleen stand.
    Alarm en video bewakings systemen installateur ,gadgets en automatisering zoals smart home applicaties en voornamelijk passief inkomsten bronnen aanboren incl marketing daar hou ik me het meest mee bezig.

    Ik zal op de community vooral met interesse meelezen en als er iets interessants verschijnt zal ik hier ook zeker op reageren.

    Met vriendelijke groet,

    David Reingoud



    Hi David! Van harte welkom op de Community en leuk dat je je even hebt voorgesteld. Laat het vooral weten als je suggesties voor ons hebt of andere feedback! :D

    Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Christoffel

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Christoffel heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    29 november 2017, 13:54

    Hallo allen,
    sinds een goede week zijn wij klant bij KNAB met een zakelijke, een privé en een spaarrekening.
    Sinds 1 oktober is mijn vrouw Bianca voor zichzelf begonnen als interim manager en coach en daarnaast gaan we een webwinkel organiseren. Vandaar de zakelijke rekening.
    Zelf doe ik binnen onze VOF de administratie en development.

    Samen fokken we met succes rashonden, Tibetaanse terriërs, waarvoor we een officiële kennel voeren, Spirit of Happiness. We hebben zelf elf van deze rakkers rondlopen in huis en tuin.
    En ook samen zijn we bestuursleden van de rasvereniging de Tibetaanse Terriër, rvTT.

    We hebben KNAB gekozen omdat zij een hele mooie aanbieding hebben voor het openen van een zakelijke rekening en daarbij een goede rente bieden op de spaarrekening.

    Het forum zal ik wel bezoeken en soms in meelezen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Bommel
    CvB
  • PamPam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 890
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    Lezer

    Lezer

    29 november 2017, 16:14

    Christoffel schreef:

    Hallo allen,
    sinds een goede week zijn wij klant bij KNAB met een zakelijke, een privé en een spaarrekening.
    Sinds 1 oktober is mijn vrouw Bianca voor zichzelf begonnen als interim manager en coach en daarnaast gaan we een webwinkel organiseren. Vandaar de zakelijke rekening.
    Zelf doe ik binnen onze VOF de administratie en development.

    Samen fokken we met succes rashonden, Tibetaanse terriërs, waarvoor we een officiële kennel voeren, Spirit of Happiness. We hebben zelf elf van deze rakkers rondlopen in huis en tuin.
    En ook samen zijn we bestuursleden van de rasvereniging de Tibetaanse Terriër, rvTT.

    We hebben KNAB gekozen omdat zij een hele mooie aanbieding hebben voor het openen van een zakelijke rekening en daarbij een goede rente bieden op de spaarrekening.

    Het forum zal ik wel bezoeken en soms in meelezen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Bommel



    Van harte welkom op de Knab Community, Chris!

    Wat enorm leuk om je bericht te lezen. Op onze community kan je altijd je feedback en suggesties kwijt, maar je mag ook altijd aanhaken bij een lopende discussie. Loop je dus tegen punten aan of heb je vragen over je nieuwe zakelijke rekening? Deel dit dan vooral op onze community. En misschien staat het antwoord op je vraag dan al op onze community :).

    Verder hebben we ook een speciaal topic waarin je zaken kunt bespreken die niet per se over financien hoeven te gaan, namelijk: de Knablabla. Deel hier dus gerust alles over je rashonden! Dat vinden wij hartstikke leuk :)

    Groeten,
    Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Niek Niek

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niek Niek heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    6 december 2017, 22:47

  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 358
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    7 december 2017, 11:35

    Niek Niek schreef:

    ...



    Zo te zien is je registratie gelukt, Niek Niek! :)

    Welkom bij de Knab Community!

    Groet, David
    Community Manager
  • Timboliu

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Timboliu heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    30 december 2017, 14:43

    Mijn naam is Tim Ruijters, als IT-er ontwerp en implementeer ik IT systemen. De laatste jaren realiseer ik me steeds vaker dat IT zou moeten gaan over 'mensen' i.p.v. 'technologie'. De reden dat ik me voor dit forum heb aangemeld is omdat ik ervan overtuigd ben dat organisaties meer community driven zouden moeten worden. Organisaties als Bunq, KNAB en Moneyou laten volgens mij zien hoe die samenwerking met klanten er uit gaat zien. Bij wijze van experiment ben ik eind 2017 de banking backlog gestart. Zie https://part-up.com/partups/build-a-best-in-class-bank-WpkLxcuyReHbMSJ46 voor meer info.
  • PamPam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 890
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    Lezer

    Lezer

    2 januari 2018, 10:27

    Timboliu schreef:

    Mijn naam is Tim Ruijters, als IT-er ontwerp en implementeer ik IT systemen. De laatste jaren realiseer ik me steeds vaker dat IT zou moeten gaan over 'mensen' i.p.v. 'technologie'. De reden dat ik me voor dit forum heb aangemeld is omdat ik ervan overtuigd ben dat organisaties meer community driven zouden moeten worden. Organisaties als Bunq, KNAB en Moneyou laten volgens mij zien hoe die samenwerking met klanten er uit gaat zien. Bij wijze van experiment ben ik eind 2017 de banking backlog gestart. Zie https://part-up.com/partups/build-a-best-in-class-bank-WpkLxcuyReHbMSJ46 voor meer info.



    Hi Tim!

    Van harte welkom op de Knab Community en leuk om je berichtje te lezen. Jouw visie over de samenwerking met klanten past denk ik goed bij Knab. We hopen nog veel van je te mogen horen op onze Community! :D

    Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Ves

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 65
    Allrounder

    Allrounder

    12 februari 2018, 18:04

    Hi,

    Mijn naam is Vilmar. En al een paar jaar klant bij Knab.
    Ben momenteel werkzaam op Schiphol als personeelsplanner.

    Een van de reden dat ik koos voor Knab was het contact met de klant. Destijds ver boven de rest uit.
    Net als veel features die Knab heeft introduceert in de NL bank wereld kopiëren de andere banken het contact met de klant.

    Heb vrij veel hobbies van platen verzamelen en draaien tot fitness and yoga. Daarnaast help ik op de Google Product Help forums. Daar assisteer ik mee gebruikers door hun vragen te beantwoorden. Hierdoor maak ik nu onderdeel uit van hun Google Top Contributors programma. Het laat mij toe om snel feedback te geven en deel te nemen met chat met de engineers die de producten maken.
  • oohh

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 62
    Allrounder

    Allrounder

    13 februari 2018, 15:15

    Hoi,

    Ik ben Thomas, inmiddels een half jaar klaar met mijn master Amerikanistiek en op zoek naar een baan. Mijn hobby's variëren van spelen met mijn Raspberry Pi tot luisteren van house en techno.

    Ongeveer twee jaar geleden ben ik klant geworden bij Knab. Voornamelijk om de relatief hoge rente en de participatie, die je toen nog kon aankopen. Stapsgewijs ben ik Knab eigenlijk steeds meer gaan gebruiken. Nu heb ik ook de American Express creditcard, die gratis bij je rekening komt.

    Knab is echter niet mijn enige bank. Ik heb ook nog ING, bunq, N26 en Revolut. Ik vind het leuk om te zien waar de financiële wereld mee bezig is. Daarom ben ik ook lid van de community; omdat ik nieuwsgierig ben wat Knab in de toekomst gaat doen en ik daar aan wil bijdragen.
  • Walter

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 100
    Allrounder

    Allrounder

    13 februari 2018, 21:56

    Hallo, in ben Walter. In mijn dagelijkse werk ben ik veel bezig met data. Op dit moment ben ik verantwoordelijk voor het opzetten van een datawarehouse. Automatisering (in elke vorm) heeft mij eigenlijk altijd al aangetrokken. Ik zie dit als een leuk middel om het leven prettiger en eenvoudiger te maken. Mijn stelling: wanneer je iets drie keer doet, moet je het automatiseren. Verder vind ik leuk: reizen, motor rijden, muziek luisteren (sinds kort ook weer `vinyl`) en sporten. Computers en software hoeft ik natuurlijk niet meer aan dat rijtje toe te voegen.

    Ik moest even zoeken, maar volgens mij ben ik alweer sinds mei 2014 klant bij Knab. In ieder geval meen ik mij te herinneren dat ik instapte toen Knab nog ongeveer 30.000 klanten had (of dat was het streven). Knab is dus aardig gegroeid met inmiddels een veelvoud van dat aantal klanten en het voelt alsof ik die groei meegemaakt heb. Af en toe wat kleine groeipijnen, maar in zijn algemeenheid denk ik dat Knab haar doel bereikt als het gaat om onderscheid ten opzichte van andere banken. En dat spreekt mij aan. Ambitieus, laagdrempelig, jong. Knab is niet mijn enige bank, maar wel de bank waar ik `het meeste mee heb`. De andere banken zijn puur functioneel.

    Bankieren - of eigenlijk alles wat met geld te maken heeft - boeit me. Beleggen, crowdfunding, cryptocurrency. Het eerste heb ik een beetje afgebouwd, crowdfunding ben ik sinds anderhalf jaar aardig actief mee en de cryptomunten volg ik op dit moment nog even op een afstand (maar een wallet is toch al onderweg).

    Het leuke van deze community vind ik in ieder geval dat het bijdraagt aan de laagdrempeligheid. De toon is waar nodig kritisch, maar altijd respectvol en positief. Net al Thomas hierboven ben ik altijd benieuwd naar de ontwikkelingen en verbeteringen van Knab.
  • Youssef

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 70
    Allrounder

    Allrounder

    14 februari 2018, 08:49

    Hi allemaal,

    Mijn naam is Youssef en in het dagelijks leven studeer ik nog.

    De reden dat ik naar Knab kwam was het idee dat de klant voorop staat, bij mijn vorige bank(en) was het toch een ander verhaal en was je slechts een "nummer". De Servicedesk daarentegen is erg goed bereikbaar en ondersteunt je zo goed als mogelijk(de Community overigens ook). Ook features als betaalalerts en digitaal Kasboek zijn erg handig. Inmiddels ben ik al 9 maanden tevreden klant :)

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie