Automatische incasso

Robert Chocolade Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Robert Chocolade heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

9 oktober 2017, 09:47

Graag zou ik mijn klanten een automatische incasso willen laten afgeven: Dit kan niet bij Knap?

Balen.
:(
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

9 oktober 2017, 14:23

Robert Chocolade schreef:

Graag zou ik mijn klanten een automatische incasso willen laten afgeven: Dit kan niet bij Knap?

Balen.
    :(

Hi Robert, graag reageer ik op je vraag.

Wij bieden zelf niet de mogelijkheid om direct te incasseren bij je klanten. Maar we hebben wel een alternatief :)

Je kunt hiervoor terecht bij een Payment Service Provider. Voor het incasseren bij klanten hebben we een samenwerking met PayPro.

PayPro
    Voor het incasseren bij klanten hebben we een samenwerking met PayPro. Zij bieden alleen voor producten en diensten die online verkocht worden de mogelijkheid om te incasseren bij jouw klanten.
    Er zijn geen hoge opstartkosten en PayPro hanteert geen minimum aantal transacties. Hierdoor is het ook voor kleine ondernemers geschikt. Meer informatie over PayPro en onze samenwerking vind je op onze website. Via je Persoonlijke Bankomgeving meld je je bij PayPro aan.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Jeanette

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeanette heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

7 december 2018, 10:18

Dit lijkt en oplossing maar is het natuurlijk niet. PayPro houdt i.v.m. de storneringsmogelijkheid je geld 45 dagen vast.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie