spaardoel tagging

ejr.schmitt Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejr.schmitt heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

12 juni 2018, 13:25

Graag zie ik een functie waarin individuele transacties op een (spaar)rekening kunnen worden voorzien van een custom 'tag'. En een overzicht v/d rekening met de gesommeerde saldi per tag. Per 'tag' zou vervolgens nog een spaardoel kunnen worden gedefinieerd. Verder zou ik tags (bij som=0 bv) van status willen voorzien (bv actief, awaiting event, complete, historic).

Deze tagging geeft verder veel vrijheid om allerlei functionaliteit aan te hangen, met en zonder vervolgfeatures

Reacties (1)

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 436
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

12 juni 2018, 14:34

Hoi Ejr.Schmitt,

Fijn dat je met ons mee denkt. Ik denk dat tags een goede optie zouden kunnen zijn voor wanneer je in een pakket maar één rekening zou mogen openen. Wat voor voordeel zie jij met tags ten opzichte van een toegewijde rekening voor een spaardoel?
    Het lijkt me wel erg leuk om weer te kunnen geven wanneer je doel bijvoorbeeld voltooid is zoals je aangaf. :)

Helaas denk ik dat de systemen op dit moment maar beperkte wijzigingen toestaan en dat voor dergelijke functionaliteiten een complete revisie nodig is. Daar wordt overigens wel over gedacht, maar zo ver zijn we nog lang niet. Dat je dit op korte termijn terug zult zien verwacht ik daarom niet.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie