Hoe laat jij je geld groeien?

Walter Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
Allrounder

Allrounder

5 mei 2018, 10:58

Dit deel van het forum gaat over sparen & investeren. Het laten groeien jouw vermogen. Hier zijn verschillende manieren voor en ieder zal zijn eigen voorkeur hebben.

Heb ik alle (legale :8) mogelijkheden in beeld of zijn er nog meer manieren? En welke heeft jouw voorkeur?

Hoe laat jij jouw geld groeien?

• Wenzel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wenzel heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 28
    Allrounder

Allrounder

5 mei 2018, 22:12

Ik zou graag 2 of 3 opties willen stemmen. Dat gaat helaas niet.
  • Walter Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
    Allrounder

Allrounder

6 mei 2018, 07:43

Wenzel schreef:

Ha, ha. Klopt! Datzelfde dacht ik bij het opzetten van de poll. Wellicht een idee om aan te laten passen? :?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

7 mei 2018, 14:27

Walter schreef:

Wenzel schreef:

Ha, ha. Klopt! Datzelfde dacht ik bij het opzetten van de poll. Wellicht een idee om aan te laten passen? :?

Hi Walter, ik heb je vraag hier beantwoord. :)
    Webcare Moderator bij Knab
  • LekkerLevenMetMinder

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten LekkerLevenMetMinder heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

7 mei 2018, 16:54

Ik gebruik een combinatie van wat hierboven staat; aflossen op de hypotheek, investeren/beleggen, sparen, crowdfunding (hoewel ik daar 1 lopend iets heb en momenteel geen extra projecten aanneem), zegeltjes en zelfs nog wat cryptomuntjes. Het meeste is wat meer gericht op de lange termijn :D
    Alles over slim en bewust omgaan met je geld lees je op LekkerLevenMetMinder.nl

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie