Gesloten: Einde Actie: Uw gratis proefperiode loopt bijna af ?!

EdwinKort Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EdwinKort heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 8

17 september 2018, 09:28

Beste Edwin,

Je bent nu ongeveer 1 jaar klant bij Knab. Hopelijk merk je dat wij het nét even anders doen dan andere banken. Transparantie over je bankkosten hoort daar ook bij. Over twee weken loopt je gratis proefperiode af. Vanaf dan schrijven we elke maand pakketkosten af (€ 5).

Welke gratis proefperiode? Ik betaal al enige tijd gewoon de maandelijkse kosten. Als ik pas vanaf nu nu de kosten moet gaan betalen, kan ik dan de al betaalde pakketkosten terug krijgen?

Ambassadeur St. Gebruikers Assistentiehonden
  • Sander1990

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sander1990 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

17 september 2018, 09:40

Hoi,

Heb een vraag over een ontvangen mailtje.
    Daarin staat dat m'n proefperiode bijna is verstreken, en dat ik daarna €5,- per maand betaal.

Is dit mailtje wel voor mij bestemd? Ik betaal namelijk al vanaf januari dit jaar €5,- per maand.

Ik hoor het graag.
    Groeten Sander
  • ledpanelenexpert

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ledpanelenexpert heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

17 september 2018, 10:22

ook ik heb de melding gekregen dat mijn gratis proefperiode is afgelopen
    maar heb al vanaf het begin €5,00 per maand betaald, (heb er tevens over gebeld en keeg de melding dat het voor nieuwe klanten is,
    en ik ben een nieuwe klant van knab, dus weer contact, de nieuwe uitleg is dus als je een nieuwe klant bent en niet langer dan max 3jaar ondernemer bent. ik vindt de uitleg van knab knap lastig en ook een beetje misleidend. wie weet krijgen wij ooit nog eens een beter uitleg van knab maar ook dat zal wel knap lastig zijn
    gelukkig voor de rest best tevreden over de knab bank.
  • Evelien van Deursen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Evelien van Deursen heeft ontvangen van andere leden.

17 september 2018, 10:30

En ook ik heb zo'n melding gekregen! Terwijl ik pas 4 maanden geleden een rekening heb geopend.
    Ik zou het eerste jaar 50% korting krijgen en dus €2,50 per maand betalen. Nu beweert KNAB dat deze periode over twee weken afgelopen is.
    Mail over gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie gehad. ;(
  • RutgerBoxhoorn

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RutgerBoxhoorn heeft ontvangen van andere leden.

17 september 2018, 11:05

Ik heb de mail ook gekregen! Ik heb mijn rekening in januari geopend, dus volgens de voorwaarden nog tot en met december recht op 50% korting.. Ben benieuwd waar er iets is mis gegaan.
  • theden1974

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten theden1974 heeft ontvangen van andere leden.

17 september 2018, 11:09

Heb hetzelfde, mail ontvangen dat mijn gratis periode is afgelopen waarbij ik al vanaf dag één 5 euro per maand betaal.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

17 september 2018, 11:42

Bedankt voor de reacties, allemaal.

Helaas zijn wij zo stom geweest om een verkeerde mail uit te sturen naar een groot deel van onze klanten. Het is niet netjes, het is slordig, en het brengt verwarring.

Onze welgemeende excuses voor het verzenden er van en voor alle vragen die het opgeroepen heeft.

Mijn collega's werken aan een rectificatiemail. Ik ga er van uit dat er dan meer duidelijk zal worden.

Het belangrijkste is dat wanneer deze mail niet van toepassing is op jouw situatie je deze natuurlijk gewoon mag negeren.

Nogmaals onze excuses.

Groet, David
    Community Manager
  • Mr E.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mr E. heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

17 september 2018, 12:01

Mijn scenario is weer anders (zelfde mail): Ben al 3,5 jaar (gratis) particuliere spaarklant en moet nu ook gaan betalen...
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

17 september 2018, 12:18

Hoi Mr E.,
    Mr E. schreef:

Mijn scenario is weer anders (zelfde mail): Ben al 3,5 jaar (gratis) particuliere spaarklant en moet nu ook gaan betalen...

Dat is niet correct. We hebben geen wijzigingen aangebracht aan onze producten. Wanneer je gebruik maakt van Knab Basis dan is dit ook na vandaag nog steeds gratis.

Wanneer wat omschreven is in die mail niet van toepassing is op jouw eigen situatie dan mag je die mail negeren.

Groet, David
    Community Manager
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
    Allrounder

Allrounder

12 november 2018, 16:27

Om de community-topics een beetje overzichtelijk te houden: dit topic kan volgens mij wel gesloten worden. :8
Bekijk mobiele versie