Wil klant worden maar vanwege extensie onmogelijk

Cor1960 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cor1960 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

9 februari 2017, 19:33

Vanavond ijverig bezig geweest om de gegevens in te vullen die nodig zijn om een zakelijke rekening te openen. Helaas loop ik tegen een groot probleem aan waardoor ik geen klant kan worden en de reden is de extensie. Onze online winkel heeft namelijk de extensie : .online en dat is volgens de site geen geldige extensie. Vul je .nl in gaat het wel dus gebeld, helaas kunnen wij niets voor u doen was het antwoord en of ik dan maar mijn prive mailadres wilde invullen, maar dat is nu juist wat ik niet wil. Ik wil zakelijk en privé gescheiden houden en was dus het antwoord dat ik geen bankrekening kon openen. Nu ben ik niet de snelste om te reageren maar dit verbaasde mij hoogstens dat ik gewoon geweigerd wordt omdat men schijnbaar bij KNAB dus absoluut (er zijn er nog meer die niet geaccepteerd worden) niet op de hoogte zijn welke extensies er zijn en dus gewoon zeggen dat je dan geen klant kan worden.

Heel treurig.

Heb overigens net bij 2 andere banken hetzelfde gedaan maar die zijn schijnbaar wel up to date want die accepteerde het wel maar daar wil ik geen klant zijn.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 120
    Allrounder

Allrounder

9 februari 2017, 21:27

Cor1960 schreef:

Onze online winkel heeft namelijk de extensie : .online en dat is volgens de site geen geldige extensie. Vul je .nl in gaat het wel dus gebeld, helaas kunnen wij niets voor u doen was het antwoord en of ik dan maar mijn prive mailadres wilde invullen, maar dat is nu juist wat ik niet wil. Ik wil zakelijk en privé gescheiden houden

Cor1960 schreef:

Nu ben ik niet de snelste om te reageren maar dit verbaasde mij hoogstens dat ik gewoon geweigerd wordt omdat men schijnbaar bij KNAB dus absoluut (er zijn er nog meer die niet geaccepteerd worden) niet op de hoogte zijn welke extensies er zijn en dus gewoon zeggen dat je dan geen klant kan worden.

Hoi Cor1960! Bedankt voor je topic. Ik ga het een en ander voor je uitzoeken. Het is natuurlijk niet zo dat wij je niet als klant willen omdat jouw e-mail extensie op een iets modernere variant eindigt. Ik of mijn collega laat het je weten als wij meer informatie voor je hebben.

Groet, David
    Community Manager
  • Cor1960 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cor1960 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

11 februari 2017, 07:28

Hoi David,

Wacht je reactie af.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 120
    Allrounder

Allrounder

16 februari 2017, 09:17

Hoi Cor1960,

Van mijn collega heb ik te horen gekregen dat we dit op korte termijn niet kunnen oplossen. Mede door alle andere ontwikkelingen die wij doorlopen, lopen we hierop inderdaad achter. De wijziging die doorgevoerd moet worden om dit door ons systeem stabiel te kunnen laten accepteren, voor alle e-mailadressen met uitgebreide extensie, heeft grotere impact dan ik zelf ook had ingeschat. Omdat een klant met een dergelijk e-mail adres bijna nooit voor komt, is hieraan geen prioriteit gegeven ten opzichte van andere zaken.

Helaas kan ik het dus nu niet voor je oplossen. Sorry daarvoor. Het is in ieder geval geen bewust ontmoedigings- of afschrikbeleid.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie