Wat doen wij met suggesties?

PamPam Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 720
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

1 februari 2017, 19:41

Wat doen wij met jouw suggesties?

We zijn een bank die is opgericht voor en door onze klanten. De community is daarom heel belangrijk voor ons. Wat kunnen we beter doen? Wat missen jullie? En wat gaat er wel goed? Dagelijks krijgen we veel suggesties binnen via de ideeënbus op onze Community, maar wat doen wij hier nou eigenlijk mee…

Stap 1 ‘Idee’

Allereerst nemen wij elke suggestie serieus. Sommigen zullen nieuw zijn en andere zijn al vaker voorbij gekomen. We registreren alle suggesties en bespreken het intern met onze collega's.

Stap 2 ‘Status’

Vervolgens brengen wij jullie via de community op de hoogte van de status. Een suggestie kan een van de volgende statussen aannemen:

De meest voorkomende suggesties bundelen we in ons Suggestie Overzicht. We hebben 4 categorieën.
- Status Suggesties: Betalen, Sparen & Beleggen
- Status Suggesties: Persoonlijke Bankomgeving
- Status Suggesties: Knab Bankieren App
- Status Suggesties: Zakelijke Boekhoudkoppeling

Like de suggestie!
Naast het binnen brengen van nieuwe suggesties willen we ook graag weten hoeveel vraag er is naar de bestaande suggesties. Breng jouw stem uit door een 'like' uit te brengen voor het betreffende idee. Zo kunnen wij precies zien hoeveel stemmen er zijn.

Nieuwe suggesties kun je zeker blijven inbrengen. Doe dit door een nieuw topic aan te maken op de Community.

Stap 3 ‘Roadmaps’

Als een suggestie intern is goedgekeurd gaan wij het proces van ontwikkelen in. We maken roadmaps waarmee we jullie zoveel mogelijk transparantie willen bieden in het proces rondom de oorspronkelijke suggestie. Je krijgt hiermee een globaal inzicht van de ontwikkelingen. Het is altijd lastig om een tijdsindeling te maken omdat er altijd situaties kunnen ontstaan waardoor bepaalde ontwikkelingen langer duren dan het streven was.

Natuurlijk kan het ook voorkomen dat een suggestie wordt afgekeurd. Niet alles is voor ons haalbaar en realiseerbaar. Dit betekend niet altijd dat wij dit uitsluiten voor de toekomst.

Stap 4 ‘Knab Lab’

Als een nieuw product of ontwikkeling bijna klaar is voor de livegang, dan zullen wij het plaatsen in Knab Lab. Hier kun je als eerste het nieuwe of verbeterde product testen. Denk bijvoorbeeld aan het testen van de nieuwe Knab App.

Stap 5 ‘Livegang’

Zodra alle tests correct zijn verlopen zal het product gepubliceerd worden. Ook bij een nieuw product staan wij altijd open voor nieuwe suggesties en feedback. Hier zal het proces van de suggestie dus weer opnieuw starten.

*Aan onze plannen en afbeeldingen zijn geen rechten te ontlenen. We geven jullie inzage in onze plannen, maar de ontwikkelingen kunnen natuurlijk altijd wijzigen.

*Roadmaps maken wij enkel voor plannen die daadwerkelijk goedgekeurd zijn.
Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 412
    Allrounder

Allrounder

2 februari 2017, 17:51

Er is met David afgesproken dat er een bericht uitgaat naar de volgers als er een status toegevoegd cq gewijzigd wordt.
    Is dat al geïmplementeerd ?
    m.vr.gr. Ton
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 180
    Allrounder

Allrounder

3 februari 2017, 08:28

tonk44 schreef:

Er is met David afgesproken dat er een bericht uitgaat naar de volgers als er een status toegevoegd cq gewijzigd wordt.
    Is dat al geïmplementeerd ?

Hoi tonk44!
    We hebben dit opgelost, door wanneer er een statuswijziging is, wij een nieuwe post doen in het topic met een verwijzing er in naar waar de statuswijziging in het topic terug te vinden is (link). Hierdoor krijgen de volgers van het topic alsnog een berichtje. Het systeem zelf konden we niet aanpassen, dus dit is onze oplossing om aan die wens te kunnen voldoen.
    Community Manager
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

5 februari 2017, 20:27

STAP 4 ‘KNAB LAB’

Als een nieuw product of ontwikkeling bijna klaar is voor de livegang, dan zullen wij het plaatsen in Knab Lab. Hier kun je als eerste het nieuwe of verbeterde product testen. Denk bijvoorbeeld aan het testen van de nieuwe Knab App.

Er verschijnen meldingen van op (korte termijn) handen zijnde aanpassingen (webpage met iPhone-iDeal uiterlijk ?). Hierover rept het Lab met geen woord.
    Hier moet nodig een inhaalslag gemaakt worden. Beloften maken schuld.
    m.vr.gr. Ton
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

6 februari 2017, 07:51

Waarom kan ik mijn eerder geplaatste reactie niet meer aanpassen ?
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 520
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

6 februari 2017, 11:58

tonk44 schreef:

Waarom kan ik mijn eerder geplaatste reactie niet meer aanpassen ?

Daar zijn wij, moderators voor ;-) Kan ik misschien iets voor je aanpassen?
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

6 februari 2017, 12:35

@Lisa: Ik vind het zeer vreemd dat bij de ene rubriek het editten van je eigen reactie wel mogelijk is en bij de andere niet.
    Snap niet wat daar de reden voor is.
    Iets aanpassen... laat maar - daar zijn jullie te duur voor, wij doen dat gratis als de mogelijkheid daartoe is.Bovendien staat er voor de moderatoren nog genoeg items open die nog niet beantwoord zijn of nog geen status kennen. Het roadbook is ook nog niet live evenmin als de touchID die aangemeld is als binnenkort..

Nu blijkt dat ik weer wel ediiten kan. Heel erg raar !!!!!!
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

6 februari 2017, 14:32

@Tonk44: Dat is vreemd zeg! Misschien kunnen we het afschuiven op de cookies? Het moet niet zo zijn dat het de ene keer wel kan en de andere keer wel. Naar mijn weten moet het altijd kunnen in ieder geval.
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

6 februari 2017, 14:44

@Lisa: Misschien een bug in jullie systeem ?
    Het enige verschil in de 2 berichten is dat ik de 1e gequot heb en de andere niet.
    m.vr.gr. Ton
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

6 februari 2017, 14:45

tonk44 schreef:

@Lisa: Misschien een bug in jullie systeem ?
    Het enige verschil in de 2 berichten is dat ik de 1e gequot heb en de andere niet.

Als test bedoeld - mag verwijderd worden.

Nee dat is de oorzaak niet. Ook deze reactie kan ik editten.
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

7 februari 2017, 10:55

@Tonk44: Bedankt voor het meedenken :-) Misschien was het door het niet goed laden van de pagina eenmalig niet mogelijk om je reactie te editen. Of ben je het al vaker tegengekomen? In dat geval ga ik de ontwikkelaars even berichten namelijk.
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

7 februari 2017, 11:33

@Lisa: Niet dat ik weet, maar ik zal het in de gaten houden en melden als dat nodig is.
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie