Toegang tot het forum gewijzigd?

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 395
Allrounder

Allrounder

3 augustus 2017, 10:57

Ik constateer dat ik niet meer hoef in te loggen om reacties te geven op topics.
Is dit een bug of een bedoelde aanpassing door Knab?
Is er nog meer aangepast?
m.vr.gr. Ton
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 80
    Allrounder

Allrounder

3 augustus 2017, 12:04

Nu nog steeds? Ik moet namelijk wel inloggen.
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

3 augustus 2017, 20:09

MaxH schreef:

Nu nog steeds? Ik moet namelijk wel inloggen.

Ja hoor en ook nergens een link o.d. om uit te loggen.

Het lijkt dat alle moderatoren met vakantie zijn. Er zijn geen recente reacties van hen te vinden.
    m.vr.gr. Ton
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 80
    Allrounder

Allrounder

4 augustus 2017, 07:41

Heel apart. Misschien heb je een speciale status gekregen omdat je vaak reageert, dat je niet steeds hoeft in te loggen ;)
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 19
    Allrounder

Allrounder

4 augustus 2017, 10:40

Ik moet hier ook gewoon inloggen 😉
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

7 augustus 2017, 09:30

tonk44 schreef:

Ik constateer dat ik niet meer hoef in te loggen om reacties te geven op topics.

Goedemorgen Ton,

Er is qua instellingen niets gewijzigd in de Community. Het zou dus niet mogelijk moeten zijn om te kunnen reageren op topics als je niet ingelogd bent. Je ziet wel het reactie veld, maar zodra je hierop klopt zou de inlogoptie moeten verschijnen (zie foto). Kan het zijn dat je automatisch ingelogd staat in je browser? Zo niet, kun je ons een screenshot sturen van het scherm waarin je een reactie typt en waar ook zichtbaar is dat je niet ingelogd bent? Dan ga ik ermee aan de slag.

Ohja, en we zijn niet op vakantie hoor (helaas :)) . We modereren constant de Communiy, misschien dingen die niet direct zichtbaar zijn maar we werken er elke dag in. Daarnaast is het ook de bedoeling dat Community leden elkaar gaan helpen met het beantwoorden van vragen, dus daarom reageren wij niet altijd direct.

1 Bijlage

Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

7 augustus 2017, 09:51

Pam schreef:

tonk44 schreef:

Goedemorgen Ton,

Er is qua instellingen niets gewijzigd in de Community. Het zou dus niet mogelijk moeten zijn om te kunnen reageren op topics als je niet ingelogd bent. Je ziet wel het reactie veld, maar zodra je hierop klopt zou de inlogoptie moeten verschijnen (zie foto). Kan het zijn dat je automatisch ingelogd staat in je browser? Zo niet, kun je ons een screenshot sturen van het scherm waarin je een reactie typt en waar ook zichtbaar is dat je niet ingelogd bent? Dan ga ik ermee aan de slag.

OK. Bij het plaatsen van deze reactie kreeg ik geen inlogoptie. Blijkbaar log ik tegenwoordig automatisch in. Ik zal de browser controleren op opgeslagen inloggegevens (niet bewust gedaan). Mocht er aanleiding toe zijn dan kom ik hierop terug.

Pam schreef:

Ohja, en we zijn niet op vakantie hoor (helaas :)) . We modereren constant de Communiy, misschien dingen die niet direct zichtbaar zijn maar we werken er elke dag in. Daarnaast is het ook de bedoeling dat Community leden elkaar gaan helpen met het beantwoorden van vragen, dus daarom reageren wij niet altijd direct.

Ik vind het vreemd dat ik op mijn voorstel van een maand geleden nog geen reactie van Knab gezien heb. Op latere reacties van anderen heb je wel gereageerd.

m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

8 augustus 2017, 15:42

tonk44 schreef:

Ik vind het vreemd dat ik op mijn voorstel van een maand geleden nog geen reactie van Knab gezien heb. Op latere reacties van anderen heb je wel gereageerd.

Hi Ton,

Het forum is ervoor om gesprekken met elkaar aan te gaan en het uiteindelijke doel is dat leden elkaar helpen met het beantwoorden van vragen. Als de vraag spoed heeft, zullen wij als moderatoren zeker inspringen. Wij zijn elke dag actief met het modereren van de community en wij monitoren constant alle vragen die binnen komen. We zijn dus niet alleen bezig met het beantwoorden van vragen maar ook met het activeren en beheersen van gesprekken, nieuwe onderwerpen bedenken, ongepaste opmerkingen verwijderen en heel belangrijk: suggesties bijhouden, registreren en intern aankaarten. Maar het is nog veel leuker om te zien als andere leden gaan meepraten en het genoemde idee ook leuk vinden! Dat er niet altijd een antwoord komt op de vraag, kan dus kloppen. Niet alle suggesties kunnen wij helaas doorvoeren, maar we nemen alle feedback zeker mee.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

8 augustus 2017, 16:02

Hi PAM.
    Ik zal je verklaring maar aannemen maar heb er toch een heel ander gevoel over:?
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie