Storing op het forum 2 ?

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 395
Allrounder

Allrounder

6 september 2017, 12:31

Waarom verdwijnen de zwarte ballonnen niet meer na het lezen van de topic?
Nee, ook na het refreshen van de pagina blijven ze zwart. Ik ben niet blond maar een gewone "werkbank"
(een beetje cru om mijn vorige topic direct te sluiten :( )
m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

6 september 2017, 20:10

tonk44 schreef:

Waarom verdwijnen de zwarte ballonnen niet meer na het lezen van de topic?
    Nee, ook na het refreshen van de pagina blijven ze zwart. Ik ben niet blond maar een gewone "werkbank"
    (een beetje cru om mijn vorige topic direct te sluiten :( )

Goedenavond Ton!

Er is geen storing geweest en ik heb het zelf ook direct even uitgetest. Als je voor 1 van de hoofdonderwerpen nog een zwarte ballon ziet (zoals hieronder), dan betekend dit dat er binnen het hoofdonderwerp ergens nog een topic niet geopend is. Ergens binnen dat hoofdonderwerp staat dan dus nog een zwarte ballon (ongeopend topic).

Bij mij zie je bijvoorbeeld dat het hoofdonderwerp 'NIEUWS' nog een zwarte ballon aangeeft. Als ik vervolgens op 'nieuws' klik dan zie ik onderstaand:

Er zijn dus bepaalde topics nog niet geopend, waardoor de ballon voor het item 'nieuws' zwart blijft. Als je binnen het betreffende hoofdonderwerp alle topics opent, dan wordt de zwarte ballon in het overzicht (voorpagina) weer wit. Dus in mijn geval zal ik 'onze nieuwe persoonlijke bankomgeving' en 'mijn eerste jaar bij Knab' moeten aanklikken. En dan zal de zwarte ballon op de voorpagina voor 'nieuws' verdwijnen. (Let er hierbij wel op dat de topics binnen het hoofdonderwerp meerdere pagina's bezet kunnen houden. Het kan dus zo zijn, dat een ongelezen topic zich op een verdere pagina bevind.

Bij mij is het ballontje voor 'nieuws' nu weer wit :D

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

6 september 2017, 20:17

@Pam, bedankt. Ik heb alle pagina's gecontroleerd en geen niet-gelezen items gevonden. Toch blijft de ballon zwart na een refresh.
    Dit gebeurd zowel onder Google Chrome en IE.
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

6 september 2017, 20:26

tonk44 schreef:

@Pam, bedankt. Ik heb alle pagina's gecontroleerd en geen niet-gelezen items gevonden. Toch blijft de ballon zwart na een refresh.
    Dit gebeurd zowel onder Google Chrome en IE.

Hmm.. dat is vreemd. Wil je eens het volgende proberen:

Nogmaals klikken op het hoofdonderwerp met de zwarte ballon. Daar ook controleren of de 'Sticky' topics geopend zijn. En als dat allemaal zo is, niet op vorige klikken, maar via rood omcirkelde knop teruggaan naar het forum (zie hieronder).

En anders even in en uitloggen werkt dat misschien?
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

6 september 2017, 20:34

Gedaan zoals je aangegeven hebt maar zonder resultaat. Ook met opnieuw inloggen geen verbetering (Chrome en IE)
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

6 september 2017, 20:36

tonk44 schreef:

Gedaan zoals je aangegeven hebt maar zonder resultaat. Ook met opnieuw inloggen geen verbetering (Chrome en IE)

Heb je het bij meerdere onderwerpen? Of is het specifiek bij 1 hoofdonderwerp waar het niet weggaat?
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

6 september 2017, 20:50

Op dit moment alleen bij IDEEËNBUS. De anderen heb ik eerder geforceerd als gelezen gemarkeerd met de linker onder aan de pagina. Die doet het wel

m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

6 september 2017, 21:59

tonk44 schreef:

Op dit moment alleen bij IDEEËNBUS. De anderen heb ik eerder geforceerd als gelezen gemarkeerd met de linker onder aan de pagina. Die doet het wel

Hmm.. blijft gek. Dan wil ik je toch vragen om ook bij ideeenbus de button: markeer als gelezen te gebruiken. Dan weten we in ieder geval dat alles nu gelezen staat. En als het de eerst volgende keer weer voorkomt, laat het direct even weten.

• tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

6 september 2017, 22:04

OK. Done. Alles nu als "gelezen"
    m.vr.gr. Ton
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

8 september 2017, 08:53

Momenteel doe het gemelde probleem zich niet meer voor. Rara :?
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 500
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

8 september 2017, 11:15

Dat is een goed teken, toch? :D
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

8 september 2017, 11:55

Lisa schreef:

Dat is een goed teken, toch? :D

Dat is nog maar de vraag als je niet weet wat de oorzaak is geweest en wat het opgelost heeft :$
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie