Pinnen buiten Europa

Rob Hunter Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rob Hunter heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

25 september 2017, 10:00

Kan ik met de KNAB betaalpas geld opnemen en pinnen buiten Europa of moet ik de pas activeren ?

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

25 september 2017, 14:46

Rob Hunter schreef:

Kan ik met de KNAB betaalpas geld opnemen en pinnen buiten Europa of moet ik de pas activeren ?

Hi Rob,

Ja, je kunt in het buitenland betalen met je Knab Bankpas als de betaalautomaat Maestro accepteert. In de meeste winkels, restaurants en betaalautomaten over de hele wereld wordt Maestro geaccepteerd. :D

In landen met een andere valuta dan de euro en in een aantal landen die (deels) onder het bestuur van een Europees land vallen, betaal je bij geldopnames 0,5% koersopslag over het opgenomen bedrag. Sommige banken, zowel binnen als buiten Europa, rekenen daarnaast opnamekosten. Hierover word je tijdens de geldopname geïnformeerd op het scherm van de geldautomaat. Deze kosten verschillen per bank.

Deze werelddekking van je bankpas staat standaard aan en is niet aan te passen.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie