Persoonlijk bericht mist de mogelijk voor toevoegingen.

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 466
Allrounder

Allrounder

29 december 2016, 16:41

Bij het opstellen van een pb mis ik de mogelijkheid om een (kleine) afbeelding of (tekst-)bestandje toe te voegen.
m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 519
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

30 december 2016, 15:21

@Tonk44: Het klopt inderdaad dat een bijlage toevoegen in een Persoonlijk Bericht niet mogelijk is. Dit zal ook bewust niet aangepast worden aangezien het niet de bedoeling is dat het grote deel van de gesprekken via Persoonlijke Berichten verlopen :-)
    Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 december 2016, 15:34

@Lisa: Oké, dan ook maar ontdekte kleine schoonheidsfoutjes via het open forum :cool:
    m.vr.gr. Ton
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 december 2016, 15:39

Ik probeer je antwoord te merken met

maar zie daar de mogelijkheid niet toe. Graag een hint.

1 Bijlage

m.vr.gr. Ton
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 december 2016, 15:40

Waarom wordt een afbeelding die in de tekst geplaatst is ook getoond als bijlage ?
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

30 december 2016, 16:10

@Tonk44: Dat is helemaal goed, dan kan iedereen ook weer leren van jouw vragen :-)

tonk44 schreef:

Ik probeer je antwoord te merken met

maar zie daar de mogelijkheid niet toe. Graag een hint.

Je kan enkel een antwoord met een vinkje markeren als het topic een vraag is. De auteur die een topic start kan dit op de volgende manier aangeven:

Een openstaande vraag herken je aan het volgende tekentje:

Voor een overzicht van alle vragen ga je via het homescherm naar 'Forum' en kies je vervolgens voor 'Help anderen'.

tonk44 schreef:

Waarom wordt een afbeelding die in de tekst geplaatst is ook getoond als bijlage ?

Dit gebeurt inderdaad automatisch, maar als je het schuifje naar links haalt zal de afbeelding niet als bijlage worden getoond:

• tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 december 2016, 16:34

Je kan enkel een antwoord met een vinkje markeren als het topic een vraag is. De auteur die een topic start kan dit op de volgende manier aangeven

Is me nooit opgevallen :(.
    Heel veel topics zijn vragen, maar bij enkele zie ik maar een vinkje. Is dat dan bij anderen ook niet opgevallen. Zie eigenlijk ook niet de noodzaak om het vinkje alleen maar te plaatsen als er gestart is met een gemerkte vraag.

Wel/niet als bijlage tonen ?
    Ken jij gevallen waarbij de behoefte/noodzaak is om naast het plaatsen in de tekst ook als bijlage relevant is. Zo niet vraag ik (:-) ) om de attachmentkeuze als default op "Nee" te zetten.
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

2 januari 2017, 18:42

@Tonk44: Wij als moderators kunnen de topics achteraf nog wel als vraag markeren. Dit doen wij dan ook als we zien dat het wel een vraag is. Topics die zijn gestart als informatief topic of enkel een discussie willen aanwakeren hoeven natuurlijk niet als vraag gemarkeerd te worden.

Wat betreft de bijlage ben ik het met je eens. Ik ga aan de forummakers vragen of dit te veranderen is. Het is namelijk enkel nodig om een bijlage te tonen voor de achterkant. In dat geval wordt de bijlage namelijk zichtbaar als plaatje op het homescherm bij de drie uitgelichte topics, blogs en Knab Lab onderwerpen. Maar dit is voor de communityleden niet nodig natuurlijk.
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

2 januari 2017, 18:59

@Lisa: Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad en weer nieuwe energie hebben verzameld om het nieuwe jaar te beginnen.
    Markeren Open/Afgerond/Gesloten geldt m.i. voor nagenoeg alle topics. Niet alleen een vraag maar een een discussie kan afgerond zijn. Kijk eens op het forum van helpmij.nl. Daar zie je in één oogopslag welke topics nog niet afgerond zijn (open) en welke afgerond (dar hoef je dan niet meer naar te kijken) en gesloten (toevoegen van reacties niet meer mogelijk). De auteur kan zijn topic als "Opgelost" markeren en alleen de moderator dat sluiten. Alle topics waar discussies en vragen gesteld kunnen worden ("Denk mee" & "Diensten en Producten") zouden deze mogelijkheid eigenlijk moeten hebben.
    Bijlages Wanneer kan hun oordeel gecommuniceerd worden ?
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

2 januari 2017, 21:04

@Tonk44: Ik verwacht morgen bericht terug en dan ben je de eerste die hun oordeel te lezen krijgt :)
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

17 januari 2017, 12:17

@Tonk44: Onder het mom, topics sluiten geef ik je (iets verlaat) graag door wat voor een bericht wij terug hebben gekregen. De ontwikkelaars van de Community kunnen de optie enkel aanpassen tegen flink wat kosten. Helaas krijg ik daar geen toestemming voor aangezien het geen functie is die het werken met de community erg belemmerd. Daarom moet ik de volgende status geven aan jouw verzoek:

• tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

17 januari 2017, 12:25

@Lisa: Klinkt erg redelijk. Kan in de roadmap de status "afgewerkt" krijgen. :8
    ( Het statusfiguur "Afgekeurd" vind ik wel te prominent - veel te groot en veel te hard - mag best wat kleiner met als tekst "Gestopt, financieel niet haalbaar" )
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie