Gesloten: Opvolgen van Topics

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 493
Allrounder

Allrounder

27 oktober 2016, 08:42

Als door een moderator in een topic een aktiepunt voor KNAB wordt aangegeven is het wenselijk om het vervolg daarop transparant te maken. Wat wordt er met het voorstel gedaan, wat is de reactie van KNAB, wanneer/wat enz.
Een actiepuntenlijst met opvolging (roadmap ?) zou die transparantie kunnen brengen en het vertrouwen van de communitydeelnemers verhogen/
m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

27 oktober 2016, 13:37

tonk44 schreef:

Een actiepuntenlijst met opvolging (roadmap ?) zou die transparantie kunnen brengen en het vertrouwen van de communitydeelnemers verhogen/

Ik ben het helemaal met je eens! Dit is ook wat wij jullie het liefste zouden laten zien. Het blijft echter zo moeilijk om data te roepen aangezien deze 9 van de 10 keer worden uitgesteld (wat heel normaal is bij het ontwikkelen van nieuwe producten/features). Ondanks dat zal ik proberen om jullie binnenkort toch een soort van planning te geven!
    Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

2 november 2016, 10:11

De laatste dagen zijn acties/reacties de revue gepasseerd waarbij KNAB huiswerk heeft aangenomen (voorleggen/uitzoeken enz).
    Het is echter erg stil. hopelijk geen doofpot.
    m.vr.gr. Ton
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 november 2016, 14:21

Lisa schreef:

tonk44 schreef:

Ik ben het helemaal met je eens! Dit is ook wat wij jullie het liefste zouden laten zien. Het blijft echter zo moeilijk om data te roepen aangezien deze 9 van de 10 keer worden uitgesteld (wat heel normaal is bij het ontwikkelen van nieuwe producten/features). Ondanks dat zal ik proberen om jullie binnenkort toch een soort van planning te geven!

Hey Lisa,
    Is "binnenkort" nabij / wanneer mogen we de planning verwachten :?
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

30 november 2016, 16:06

tonk44 schreef:

Hey Lisa,

We zijn druk bezig om een roadmap op te stellen Ton! Je bent de eerste die het hoort als deze af is :)
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 november 2016, 16:34

Lisa schreef:

tonk44 schreef:

Hey Lisa,

We zijn druk bezig om een roadmap op te stellen Ton! Je bent de eerste die het hoort als deze af is :)

m.vr.gr. Ton
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

30 november 2016, 16:35

Vol verwachting klopt ons hart :)
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

28 december 2016, 16:44

@Tonk44: Ik denk dat jij het volgende topic wel kunt waarderen: Test: Roadmaps. Ben benieuwd wat je er van vindt!
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

28 december 2016, 17:11

@Lisa: Ik heb er een eerste blijk op geworpen en zal na een verdere bestudering bij David zo nodig reageren.
    Dit topic misschien sluiten en doorlinken/verwijzen naar Test Roadmaps ?
    m.vr.gr. Ton
Bekijk mobiele versie