'Markeer als gelezen'

Ves Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 48
Allrounder

Allrounder

8 november 2016, 14:31

Wellicht een idee om de knop naar boven te brengen. Nu moet je helemaal naar beneden scrollen om hier op te klikken.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 520
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 november 2016, 13:39

ves schreef:

Wellicht een idee om de knop naar boven te brengen.

Bedankt voor het meedenken Ves. Ik ben het met je eens dat de knop prominenter weergeven kan worden.
    Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 412
    Allrounder

Allrounder

9 november 2016, 18:45

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens een mogelijkheid deze "markering als gelezen" aan te brengen.
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 720
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

9 november 2016, 19:12

tonk44 schreef:

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens een mogelijkheid deze "markering als gelezen" aan te brengen.

Het knopje zit een beetje verstopt hoor ;) Als je in het overzicht van het forum bent, kun je helemaal naar beneden scrollen. Onder de laatste kolom (Financiële Wereld), staat de optie: markeer forums als gelezen. Je moet hiervoor wel ingelogd zijn om deze optie te zien.

• tonk44

Allrounder

Allrounder

9 november 2016, 19:16

Is het niet de bedoeling dat je per topic kunt markeren ipv van het hele forum ?
    Ik snap hier niets van :(
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 november 2016, 09:45

tonk44 schreef:

Is het niet de bedoeling dat je per topic kunt markeren ipv van het hele forum ?

Of je selecteert alle ongelezen topics als gelezen of je kan topics een voor een lezen en dus als gelezen markeren. Je kan helaas niet een paar topics selecteren.
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

10 november 2016, 09:55

Lisa schreef:

tonk44 schreef:

Of je selecteert alle ongelezen topics als gelezen of je kan topics een voor een lezen en dus als gelezen markeren. Je kan helaas niet een paar topics selecteren.

Het zal best aan mij liggen maar ik zie de mogelijkheid niet om een enkele topic als gelezen te markeren. Klikken op het witte ballonnetje geeft geen actie.
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 november 2016, 11:45

tonk44 schreef:

Het zal best aan mij liggen maar ik zie de mogelijkheid niet om een enkele topic als gelezen te markeren. Klikken op het witte ballonnetje geeft geen actie.

Dit is ook niet mogelijk, ik probeerde aan te geven dat het topic als gelezen wordt gemarkeerd zodra je het topic hebt aangeklikt/gelezen. Maar dit spreekt uiteraard voor zich.
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

10 november 2016, 11:54

tonk44 schreef:

.......dat het topic als gelezen wordt gemarkeerd zodra je het topic hebt aangeklikt/gelezen. Maar dit spreekt uiteraard voor zich.

Hoezo spreekt voor zich :) De crux zit er in dat de pagina ververst moet worden om na het lezen een "witte ballon" te krijgen.
    Daarnaast suggereert deze topic in mijn interpretatie iets anders, nl dat er een knop geactiveerd moet worden, zoals dat bv bij "Topic volgen" het geval is.
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

10 november 2016, 13:30

tonk44 schreef:

Hoezo spreekt voor zich :) De crux zit er in dat de pagina ververst moet worden om na het lezen een "witte ballon" te krijgen.
    Daarnaast suggereert deze topic in mijn interpretatie iets anders, nl dat er een knop geactiveerd moet worden, zoals dat bv bij "Topic volgen" het geval is.

Hi Tonk44, Hierbij leg ik graag nog even de kleuren van de icoontjes uit:

Het blauwe icoontje betekend: 'Topic is ongelezen'. Het witte icoontje beteken: 'Topic is gelezen'. Dus als je een topic met blauw ballonnetje aanklikt, dan wordt het ballonnetje vervolgens wit.

Groet, Pam
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

10 november 2016, 13:37

Pam, zo werkt dat bij mij echt niet (Windows 7 notebook).
    Met op de zwarte ballon klikken gebeurt er NIETS, ook niet als ik de pagina ververs. Open ik een niet gelezen topic (=lezen), vervolgens sluit ik die dan is het ballonnetje nog steeds zwart (of blauw zo je wilt). Als ik dan de pagina ververs wordt het wit.
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

14 november 2016, 14:27

tonk44 schreef:

Pam, zo werkt dat bij mij echt niet (Windows 7 notebook).
    Met op de zwarte ballon klikken gebeurt er NIETS, ook niet als ik de pagina ververs. Open ik een niet gelezen topic (=lezen), vervolgens sluit ik die dan is het ballonnetje nog steeds zwart (of blauw zo je wilt). Als ik dan de pagina ververs wordt het wit.

Hi Ton, wat vervelend. Ik wil graag even kijken wat hier mis gaat. Zou je mij je telefoonnummer in een prive bericht willen toesturen, dan kunnen we het telefonisch wat makkelijker bespreken. Groet, Pam

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie