Laatst gelezen

Tags:

Ves Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 63
Allrounder

Allrounder

21 februari 2017, 12:02

Kan het forum de ondersteuning krijgen wanneer je in een topic gaat dat je naar het laatst gelezen bericht wordt gebracht van de gebruiker.

Er is nu elke keer een extra handeling als een topic 2 of meer pagina's heeft. En ook zoeken waar je precies bent gebleven.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 343
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

27 februari 2017, 10:52

Ves schreef:

Kan het forum de ondersteuning krijgen wanneer je in een topic gaat dat je naar het laatst gelezen bericht wordt gebracht van de gebruiker.

Er is nu elke keer een extra handeling als een topic 2 of meer pagina's heeft. En ook zoeken waar je precies bent gebleven.

Hoi Ves! Bedankt voor je suggestie. Op dit moment zit het er niet aan te komen, maar we houden het in ons achterhoofd wanneer we de mogelijkheid krijgen om het forum in de toekomst te verbeteren.

Misschien helpt dit je om het forum iets beter navigeerbaar voor je te maken; je kunt in het topic de volgorde van posts aanpassen van nieuw naar oud. Ook wanneer je een topic volgt dan krijg je een e-mail wanneer er een reactie geplaatst is. Wanneer je op de link klikt in deze mail kom je uit bij de corresponderende post in het topic. Ik weet niet of je dat al uitgevogeld had, maar ik hoop dat het voor nu helpt.

Groet, David
    Community Manager
  • Ves Auteur

Allrounder

Allrounder

28 februari 2017, 00:08

De feature nieuw naar oud is om een gesprek/topic te volgen niet heel logisch.

Het was mij inderdaad opgevallen dat je via de email wel op bij de reactie komt. Op meeste fora heb je dat je automatisch naar de laatst (on)gelezen wordt gebracht. Zo hoef je niet elk topic/onderwerp te volgen om toch te weten waar je voor het laatst was gebleven.
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 466
    Allrounder

Allrounder

28 februari 2017, 08:12

Ves schreef:

De feature nieuw naar oud is om een gesprek/topic te volgen niet heel logisch.

Het was mij inderdaad opgevallen dat je via de email wel op bij de reactie komt. Op meeste fora heb je dat je automatisch naar de laatst (on)gelezen wordt gebracht. Zo hoef je niet elk topic/onderwerp te volgen om toch te weten waar je voor het laatst was gebleven.

Bovendien moet je dan helemaal naar het einde van de pagina om een reactie te schrijven en kun je het bericht niet meer lezen tenzij je qoute.
    m.vr.gr. Ton
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 343
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

6 maart 2017, 10:22

De ontwikkelaars van onze community hebben een foefje toegevoegd die misschien wel zou kunnen helpen. Via de instellingen kun je aangeven dat je het aantal nieuwe reacties zou willen zien met het door jou ongelezen aantal berichten. Bij het klikken op de topictitel op de hompage of de "Bekijk direct" link ga je direct naar het laatste bericht.

Community Manager
  • Ves Auteur

Allrounder

Allrounder

6 maart 2017, 12:59

Hi David,

Top! Bedankt dit maakt het al een stuk makkelijker als ik het forum lees vanaf mijn laptop/PC.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie