Even voorstellen

Tags:

Jorn Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jorn heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3
Allrounder

Allrounder

Even voorstellen

Even voorstellen

19 augustus 2016, 11:11

Hoi, ik ben Jorn!

Ik werk al bij Knab sinds de opening van de bank in 2012. Vanaf het begin heb ik me veel met webcare en social media bezig gehouden, waardoor ik mezelf inmiddels Community Manager mag noemen :D

Mijn doelstelling is om onze community een integraal onderdeel te maken van de organisatie, zodat we in contact blijven met onze klanten terwijl we doorgroeien. Daarnaast hoop ik dat we een plek kunnen bieden waar klanten en andere geïnteresseerden met elkaar in gesprek treden over allerlei verschillende financiële onderwerpen.

"Officiële" beëdiging tot Community Manager

Andere hobby's en interesses:
  • Aikido
  • Filosofie
  • Gaming
  • Hip Hop
  • Vrienden

Ik ben ook erg benieuwd naar andere leden die actief zijn binnen onze community, dus stel jezelf vooral even voor in dit topic!
Community Manager bij Knab
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
  • JoyceJoyce

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joyce heeft ontvangen van andere leden.

Service Expert - Hypotheken en Verzekeren Reacties: 11

5 juli 2018, 14:11

Hi allen,

Ik ben Joyce, sinds begin 2017 werk ik bij Knab.
    Destijds ben ik begonnen op de Servicedesk en tegenwoordig houd ik me bezig met hypotheken & verzekeren.

Voor veel mensen is het regelen van de hypotheek een ver-van-mijn-bed-show.
    Ik zou hier graag mee willen helpen door actief te zijn op de community door topics te starten en vragen te beantwoorden met betrekking tot hypotheken en verzekeren.
    Heb je vragen of ideeën voor een topic, dan hoor ik het graag. Ik wil graag mijn steentje bijdragen op de community! :D

Naast mijn werk bij Knab hou ik van reizen, tennissen en ben ik sinds kort gestart met motorrijlessen, zodat ik binnenkort de wereld kan gaan ontdekken op de motor!

Groet,

Joyce
    Service Expert - Hypotheken en Verzekeren
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
    Allrounder

Allrounder

5 juli 2018, 14:22

Welkom Joyce! De Knab Servicedesk blijkt een groeivijver te zijn voor de community. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Succes! (ook met je rijlessen).
  • JoyceJoyce

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Joyce heeft ontvangen van andere leden.

Service Expert - Hypotheken en Verzekeren Reacties: 11

5 juli 2018, 18:32

Walter schreef:

Welkom Joyce! De Knab Servicedesk blijkt een groeivijver te zijn voor de community. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Succes! (ook met je rijlessen).

Hoi Walter, leuk dat je zo actief bent op de community! Ik ben het helemaal met je eens. Dank je wel! Fijne avond verder.
    Service Expert - Hypotheken en Verzekeren
  • MathijsRMathijsR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MathijsR heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 2

18 juli 2018, 14:52

Hallo Allemaal,

Ik ben Mathijs en werk sinds Augustus 2017 op de Servicedesk

Misschien heb ik hierdoor een aantal mensenop de community al eens aan de telefoon gehad, wie weet.

Ik heb altijd veel gevolgd via de Community maar heb zelf nooit iets gezegd,misschien tijd om daar eens wat verandering in te brengen!

Er komt op de Servicedesk, telefonisch, chattend of via de mail veel voorbij en daar zitten vaak ook goede suggesties en stukjes feedback tussen. Ik hoop dat we op de community hier meer bespreekbaar van kunnen maken. Wat er mogelijk is en, wanneer dit niet kan, waarom dan niet. Ik ben benieuwd wat er allemaal voorbij komt en of ik daar ook wat aan kan bijdragen. Misschien zijn er nog wel vragen over de Servicedesk en over het werk hier waar ik wat inzicht in kan geven. Ik ben benieuwd!

En kort nog over mijzelf, ik zit in mijn vrije tijd ook nog regelmatig achter de computer spelletjes te spelen of ik ben aan het sporten of weg met vrienden.

Groetjes, Mathijs
    Service Expert Knab
  • Employer1.0

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Employer1.0 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

8 september 2018, 16:46

In 2015 stapje ik als elektricien op de bouwputten van Kuijpers en Unica af , prijs neerlegde en de dag daarop kon beginnen.Wachten tot je salaris op je rekening komt was er niet bij , mijn eerste offerte opmaken en de vraag BTW verschoven beantwoorden , algemene voorwaarden had ik toen nog niet en personeel , god wat is dat moeilijk.

Mijn naam is Harry Quist en hou me bezig met het installeren van zonnepanelen , windmolens en afwatering , het verduurzamen van woningen en landerijen.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

10 september 2018, 20:41

Employer1.0 schreef:

In 2015 stapje ik als elektricien op de bouwputten van Kuijpers en Unica af , prijs neerlegde en de dag daarop kon beginnen.Wachten tot je salaris op je rekening komt was er niet bij , mijn eerste offerte opmaken en de vraag BTW verschoven beantwoorden , algemene voorwaarden had ik toen nog niet en personeel , god wat is dat moeilijk.

Mijn naam is Harry Quist en hou me bezig met het installeren van zonnepanelen , windmolens en afwatering , het verduurzamen van woningen en landerijen.

Welkom op de Community Harry! We hopen nog veel van je te mogen horen op dit forum :)

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie