Even voorstellen

Tags:

Jorn Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jorn heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3
Allrounder

Allrounder

Even voorstellen

Even voorstellen

19 augustus 2016, 11:11

Hoi, ik ben Jorn!

Ik werk al bij Knab sinds de opening van de bank in 2012. Vanaf het begin heb ik me veel met webcare en social media bezig gehouden, waardoor ik mezelf inmiddels Community Manager mag noemen :D

Mijn doelstelling is om onze community een integraal onderdeel te maken van de organisatie, zodat we in contact blijven met onze klanten terwijl we doorgroeien. Daarnaast hoop ik dat we een plek kunnen bieden waar klanten en andere geïnteresseerden met elkaar in gesprek treden over allerlei verschillende financiële onderwerpen.

"Officiële" beëdiging tot Community Manager

Andere hobby's en interesses:
  • Aikido
  • Filosofie
  • Gaming
  • Hip Hop
  • Vrienden

Ik ben ook erg benieuwd naar andere leden die actief zijn binnen onze community, dus stel jezelf vooral even voor in dit topic!
Community Manager bij Knab
  • AngelinaAngelina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 38
    Allrounder

Allrounder

25 augustus 2016, 11:19

Hallo! Mijn naam is Angelina.

Sinds oktober 2013 werk ik bij Knab. Na een hele tijd klanten te woord te hebben gestaan via de Knab Servicedesk, houd ik mij nu bezig met Klant Engagement. Communicatie die jullie, veelal per e-mail, ontvangen komen grotendeels bij mijn team vandaan.

Heb je tips, suggesties of verbeteringen voor onze communicatie? Dan hoor ik het graag!:)

Groet,
    Angelina
    Klant Engagement bij Knab
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 520
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

29 augustus 2016, 15:45

Hi allen,

Ik ben Lisa en sinds een tijdje moderator van deze community. Jullie hebben mij vast al eens voorbij zien komen in deze omgeving, aangezien ik hier al een paar maanden actief ben. En wie weet heb je al eerder een e-mail van mij gehad of mij telefonisch gesproken. Dit komt doordat ik hiervoor al bijna twee jaar op de Servicedesk van Knab heb gewerkt. Met deze ervaring ga ik mij vanaf deze week volledig focussen op de social media van Knab, waaronder de community. Het lijkt mij tof om Knab via deze weg samen met jullie nog beter te maken!

Wanneer ik niet online ben, breng ik veel tijd door met mijn vriendinnen en/of vriend. Ik houd er bijvoorbeeld van om samen met hen nieuwe restaurantjes te ontdekken en dit kan gelukkig heel goed in de stad waar ik woon; Haarlem. Daarnaast heb ik een soort streven voor mijzelf; elk jaar wil ik namelijk een nieuw land ontdekken plus een nieuwe stad bezoeken. Dit jaar heb ik Sri Lanka van mijn lijstje kunnen afstrepen! Ik zal het kort houden en houd het hier daarom bij, ik ben namelijk ook benieuwd wie jullie zijn en wat jullie op deze community bijvoorbeeld van ons verwachten?
    Webcare Moderator bij Knab
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 720
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

29 augustus 2016, 15:45

Hi allemaal!

Ik ben Pam (de community moderator met de kortste naam, so don’t forget!). Sinds 2014 ben ik werkzaam bij Knab en ik heb Knab dan ook enorm zien groeien. We begonnen als ‘kleine’ bank met enkel een particuliere rekening en inmiddels zijn we een bank met meer dan 100.000 klanten! Het lijkt me super leuk om met jullie in gesprek te gaan over onze producten en diensten.

In mijn vrije tijd ben ik meestal te vinden op één van mijn favoriete plekken: Basic Fit. Geloof het of niet, maar het liefst ben ik hier elke dag. Mijn grootste verslaving is snoep… dat is één van de redenen dat ik zoveel sport. Daarnaast kan ik mij prima uren vermaken met het kijken van series en ga ik graag op stap met mijn vriendinnen.

Genoeg over mij, nu zijn jullie aan de beurt! Stel jezelf hieronder voor, ik ben erg benieuwd.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 180
    Allrounder

Allrounder

29 augustus 2016, 15:49

Hallo! Ik heet David (ook vaak verkort tot Dave), en ik ben al vanaf 2012 werkzaam bij Knab. Time flies, want dat is toch al wel weer een tijdje. Inmiddels mag ik mijzelf ook senior noemen. Gelukkig heeft dat in mijn geval nog niets te maken met een ‘respectabele leeftijd’.
    Met alles wat wij online doen hoop ik dat mensen zich verbonden voelen met Knab, waardoor Knab nog beter wordt en steeds dichter bij de ‘mens achter de bankpas’ komt te staan.

Over die bankpas gesproken, ik houd van pasjes. Ik denk dat het een beetje vergelijkbaar is met postzegels verzamelen… maar dan een light-versie ;). Verder kun je met mij prima in gesprek over themaparken, en dan specifiek Disney Parks, en vakantie in Orlando. Dat is dan ook mijn top vakantiebestemming! Ik kan er écht uren over doorgaan. Voor nu zal ik het laten rusten, en ook anderen wat ruimte geven om zich voor te stellen.
    Community Manager
  • RoyRoy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Roy heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 9

21 september 2016, 20:04

Hoi ik ben Roy!

Mocht je de afgelopen twee jaar contact hebben opgenomen met Knab, kan dat zomaar met mij zijn geweest! Ik ben in augustus 2014 begonnen bij Knab en heb de stormachtige groei mogen meemaken. Sinds januari 2016 werk ik als Senior/Shiftleader op de Servicedesk.

De Servicedesk van Knab is een enorm leuke plek om te werken, we zijn een hechte enthousiaste groep. Hierdoor zijn we critisch op elkaar, maar doen we ook leuke dingen. De klant staat altijd voorop!

Ik heb een passie voor Koffie! Zet methodes, bonen branden, latte art. Alles vind ik leuk , sinds kort heb ik een dochtertje dus komt de koffie nog beter van pas!

Op de community zal ik ook af en toe te vinden zijn om te reageren of een opmerking te plaatsen. Laat me weten waar je een reactie op wil en ik zal mijn best doen!
    Shiftleader Service bij Knab
  • DoKorte

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten DoKorte heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 8

22 oktober 2016, 00:33

Hoi allemaal. Ik ben Dominique de Korte!

Klant van Knab sinds enige jaren, 24 jaar, getrouwd, ondernemer en accountant. In het dagelijks leven doe ik verder graag wat aan de gezondheid door te fitnessen en hardlopen. Verder zijn automatisering, gadgets en lekker eten mij niet vreemd.

Ik zal op de community vooral met interesse meelezen en als er iets interessants verschijnt zal ik hier ook zeker op reageren.

Wie weet is het een keer leuk een community meeting te houden op termijn :cool:
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 520
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

24 oktober 2016, 10:32

dokorte schreef:

Wie weet is het een keer leuk een community meeting te houden op termijn :cool:

Hi Dominique, leuk dat je zo enthousiast bent! Mocht je tijdens het meelezen opmerkingen of feedback hebben of iets missen of noem maar op dan horen wij dit heel graag! En een community meeting klinkt helemaal niet verkeerd :D
  • Hermanus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hermanus heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

12 januari 2017, 22:02

Dag allemaal,

Ik ben Hermanus en ben totaal niet bekend met banken en wat er bij komt kijken.
    Ik ben een eenvoudige 60 plusser die probeert nog wat bijeen te sprokkelen voor dat het pensioen ingaat.
    Mijn vrouw is 7 jaren jonger en heeft nog een lange weg voor de boeg eer zij zover is, als we het beleven.
    Ik ben al heel wat jaren WAO-er en mijn vrouw werkt 24 uur in de week met eenvoudig werk om ietsje ruimer rond te komen.
    Dus hoe het gaat, gaat het.
    Vriendelijke groet,
    Hermanus
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 180
    Allrounder

Allrounder

13 januari 2017, 08:44

Hermanus schreef:

Dag allemaal,

Ik ben Hermanus en ben totaal niet bekend met banken en wat er bij komt kijken.
    Ik ben een eenvoudige 60 plusser die probeert nog wat bijeen te sprokkelen voor dat het pensioen ingaat.
    Mijn vrouw is 7 jaren jonger en heeft nog een lange weg voor de boeg eer zij zover is, als we het beleven.
    Ik ben al heel wat jaren WAO-er en mijn vrouw werkt 24 uur in de week met eenvoudig werk om ietsje ruimer rond te komen.
    Dus hoe het gaat, gaat het.
    Vriendelijke groet,
    Hermanus

Hoi Hermanus! Welkom bij de Knab Community!!
    Ik hoop dat je hier antwoorden vindt op je vragen, en misschien zelf wel zo expert wordt dat je vragen van anderen kunt beantwoorden (zou leuk zijn, toch?). Ik ben ook erg benieuwd of je ook nog tips voor anderen hebt in de loop van de tijd, daar houden wij van! :) De moderators zijn er om je verder op weg te helpen op deze community mocht je ergens vast komen te zitten.
    Veel plezier op onze Knab Community!!

Groet, David
    Community Manager
  • VraagAlex

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten VraagAlex heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

11 april 2017, 18:18

Hey allemaal!

Ik ben klant geworden bij KNAB omdat dit DE bank is die nooit met 0900-nummers en andere onbereikbare nummersoorten heeft gewerkt. Op de website die ik al sinds 2006 draai, https://vraagalex.nl ben ik ook al jaren bezig om een einde te maken aan die bizare dure 0900-nummers.

Een volgende stap is mensen helpen om een schuldenplan op te stellen om zo binnen 2 jaar geheel schulden vrij te zijn en geen idiote leningen meer aan te gaan!

Naast mijn werk doe ik aan stijldansen en reis ik graag de wereld over :)

Geniet van het leven!

Alexander V. van Dijl
    VraagAlex.nl

1 Bijlage

• PUREGOLD

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PUREGOLD heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

27 oktober 2017, 12:52

Beste leden,

Even voorstellen ,Ik ben David Reingoud.
    Klant bij Knab sind kort , pas 41jaar geworden , vader van 3 kinderen , alleen stand.
    Alarm en video bewakings systemen installateur ,gadgets en automatisering zoals smart home applicaties en voornamelijk passief inkomsten bronnen aanboren incl marketing daar hou ik me het meest mee bezig.

Ik zal op de community vooral met interesse meelezen en als er iets interessants verschijnt zal ik hier ook zeker op reageren.

Met vriendelijke groet,

David Reingoud
    Passieve inkomsten bronnen zijn altijd welkom
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

27 oktober 2017, 18:43

PUREGOLD schreef:

Beste leden,

Even voorstellen ,Ik ben David Reingoud.
    Klant bij Knab sind kort , pas 41jaar geworden , vader van 3 kinderen , alleen stand.
    Alarm en video bewakings systemen installateur ,gadgets en automatisering zoals smart home applicaties en voornamelijk passief inkomsten bronnen aanboren incl marketing daar hou ik me het meest mee bezig.

Met vriendelijke groet,

David Reingoud

Hi David! Van harte welkom op de Community en leuk dat je je even hebt voorgesteld. Laat het vooral weten als je suggesties voor ons hebt of andere feedback! :D

Groet, Pam
  • Christoffel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Christoffel heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

29 november 2017, 13:54

Hallo allen,
    sinds een goede week zijn wij klant bij KNAB met een zakelijke, een privé en een spaarrekening.
    Sinds 1 oktober is mijn vrouw Bianca voor zichzelf begonnen als interim manager en coach en daarnaast gaan we een webwinkel organiseren. Vandaar de zakelijke rekening.
    Zelf doe ik binnen onze VOF de administratie en development.

Samen fokken we met succes rashonden, Tibetaanse terriërs, waarvoor we een officiële kennel voeren, Spirit of Happiness. We hebben zelf elf van deze rakkers rondlopen in huis en tuin.
    En ook samen zijn we bestuursleden van de rasvereniging de Tibetaanse Terriër, rvTT.

We hebben KNAB gekozen omdat zij een hele mooie aanbieding hebben voor het openen van een zakelijke rekening en daarbij een goede rente bieden op de spaarrekening.

Het forum zal ik wel bezoeken en soms in meelezen.

Met vriendelijke groet,
    Chris van Bommel
    CvB
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

29 november 2017, 16:14

Christoffel schreef:

Hallo allen,
    sinds een goede week zijn wij klant bij KNAB met een zakelijke, een privé en een spaarrekening.
    Sinds 1 oktober is mijn vrouw Bianca voor zichzelf begonnen als interim manager en coach en daarnaast gaan we een webwinkel organiseren. Vandaar de zakelijke rekening.
    Zelf doe ik binnen onze VOF de administratie en development.

Samen fokken we met succes rashonden, Tibetaanse terriërs, waarvoor we een officiële kennel voeren, Spirit of Happiness. We hebben zelf elf van deze rakkers rondlopen in huis en tuin.
    En ook samen zijn we bestuursleden van de rasvereniging de Tibetaanse Terriër, rvTT.

We hebben KNAB gekozen omdat zij een hele mooie aanbieding hebben voor het openen van een zakelijke rekening en daarbij een goede rente bieden op de spaarrekening.

Het forum zal ik wel bezoeken en soms in meelezen.

Met vriendelijke groet,
    Chris van Bommel

Van harte welkom op de Knab Community, Chris!

Wat enorm leuk om je bericht te lezen. Op onze community kan je altijd je feedback en suggesties kwijt, maar je mag ook altijd aanhaken bij een lopende discussie. Loop je dus tegen punten aan of heb je vragen over je nieuwe zakelijke rekening? Deel dit dan vooral op onze community. En misschien staat het antwoord op je vraag dan al op onze community :).

Verder hebben we ook een speciaal topic waarin je zaken kunt bespreken die niet per se over financien hoeven te gaan, namelijk: de Knablabla. Deel hier dus gerust alles over je rashonden! Dat vinden wij hartstikke leuk :)

Groeten,
    Pam
  • Timboliu

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Timboliu heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

30 december 2017, 14:43

Mijn naam is Tim Ruijters, als IT-er ontwerp en implementeer ik IT systemen. De laatste jaren realiseer ik me steeds vaker dat IT zou moeten gaan over 'mensen' i.p.v. 'technologie'. De reden dat ik me voor dit forum heb aangemeld is omdat ik ervan overtuigd ben dat organisaties meer community driven zouden moeten worden. Organisaties als Bunq, KNAB en Moneyou laten volgens mij zien hoe die samenwerking met klanten er uit gaat zien. Bij wijze van experiment ben ik eind 2017 de banking backlog gestart. Zie https://part-up.com/partups/build-a-best-in-class-bank-WpkLxcuyReHbMSJ46 voor meer info.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

2 januari 2018, 10:27

Timboliu schreef:

Mijn naam is Tim Ruijters, als IT-er ontwerp en implementeer ik IT systemen. De laatste jaren realiseer ik me steeds vaker dat IT zou moeten gaan over 'mensen' i.p.v. 'technologie'. De reden dat ik me voor dit forum heb aangemeld is omdat ik ervan overtuigd ben dat organisaties meer community driven zouden moeten worden. Organisaties als Bunq, KNAB en Moneyou laten volgens mij zien hoe die samenwerking met klanten er uit gaat zien. Bij wijze van experiment ben ik eind 2017 de banking backlog gestart. Zie https://part-up.com/partups/build-a-best-in-class-bank-WpkLxcuyReHbMSJ46 voor meer info.

Hi Tim!

Van harte welkom op de Knab Community en leuk om je berichtje te lezen. Jouw visie over de samenwerking met klanten past denk ik goed bij Knab. We hopen nog veel van je te mogen horen op onze Community! :D

Groet, Pam

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie