Gesloten: Email melding

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 483
Allrounder

Allrounder

29 december 2016, 15:50

De email-melding

mist een paar spaties in de tekst.
Spatie toe te voegen tussen ? en Is (onderwerp en reactie)
spatie toe te voegen tussen door Lisa (door en beantwoorder)

1 Bijlage

m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

29 december 2016, 16:11

@Tonk44: Toevallig net zelf ook een e-mail ontvangen en de niet-spaties gespot. Heb meteen de ontwikkelaars van de Community gemaild dus wordt zo spoedig mogelijk opgelost!

Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

29 december 2016, 16:38

@Lisa: Prima.
    Een soortgelijk probleem heb ik al eerder gemeld en is snel opgelost door jullie. Ik vraag me nu wel af of jullie IT hun output wel eens zelf controleert. Ze moeten toch geleerd hebben van de vorige melding.
    m.vr.gr. Ton
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

29 december 2016, 17:37

@Tonk44: Onze IT doet dat wel, maar de IT afdeling van de makers van onze community wellicht niet. Maar wat zij wel doen is het weer heel snel oplossen. De spaties zijn ondertussen toegevoegd namelijk :)
    Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

29 december 2016, 17:53

@Lisa: Bedankt voor jullie snelle actie. (Ik heb geprobeerd om dit schoonheidsfoutje met een pb met je te regelen maar zag geen mogelijkheid om de screenshot toe te voegen. Vandaar mijn nieuwe topic voor deze.)
    Het bekende fenomeen.
    Ik heb veel met Japanners gewerkt. Zij brachten ons vaak het volgende onder de aandacht: "Jullie Europeanen hebben nooit genoeg tijd om iets in één keer goed te doen en hebben altijd alle tijd om jullie fouten te corrigeren" . Wie de schoen past trekke hem aan.:)
    m.vr.gr. Ton
Bekijk mobiele versie