CardReader nodig omgeving Utrechtse Heuvelrug. Wie biedt?

Annemijnbriet Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Annemijnbriet heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

30 juli 2018, 10:15

Beste Community. Ik moet vandaag een zsm een belangrijke internationale betaling bevestigen, aleen daar heb ik een card reader voor nodig. Helaas kan ik die nergens vinden. Ik heb een nwe aangevraagd alleen dat duurt 3 tot 5 werkdagen en die heb ik niet. Een andere optie is langs het KNAB hoofdkantoor gaan in Hoofddorp, alleen woon ik in Leersum, omgeving Utrecht. Is er iemand die hier in de buurt woont en waar ik 1min langs zou mogen komen om mijn internationale betaling te bevestigen? Mijn dank is groot! Groet,
Annemijn
  • LisanneLisanne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 75
    Allrounder

Allrounder

30 juli 2018, 10:37

Annemijnbriet schreef:

Beste Community. Ik moet vandaag een zsm een belangrijke internationale betaling bevestigen, aleen daar heb ik een card reader voor nodig. Helaas kan ik die nergens vinden. Ik heb een nwe aangevraagd alleen dat duurt 3 tot 5 werkdagen en die heb ik niet. Een andere optie is langs het KNAB hoofdkantoor gaan in Hoofddorp, alleen woon ik in Leersum, omgeving Utrecht. Is er iemand die hier in de buurt woont en waar ik 1min langs zou mogen komen om mijn internationale betaling te bevestigen? Mijn dank is groot! Groet,
    Annemijn

Hi Annemijnbriet,

Natuurlijk proberen we je graag verder te helpen. We hebben een collega die in Utrecht woont, die je wel een cardreader voor je wilt meebrengen. Zou je hiervoor een e-mail willen sturen naar service@knab.nl t.a.v. Lisanne, dan kunnen we de mogelijkheden voor locatie en tijdstip voor het afgeven van de cardreader verder bespreken.

Groet, Lisanne
    Webcare Moderator bij Knab
  • Annemijnbriet Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Annemijnbriet heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

30 juli 2018, 12:08

Wat super Lisanne, dank je wel! Ik heb net een email gestuurd. Tot gauw! Groet Annemijn
  • LisanneLisanne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 75
    Allrounder

Allrounder

30 juli 2018, 12:26

Top! Mijn collega neemt vandaag contact met je op!

Groet, Lisanne
    Webcare Moderator bij Knab
  • Jeffrey87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 24
    Allrounder

Allrounder

6 augustus 2018, 11:18

+1 voor deze uitzonderlijk goede persoonlijke service!

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie