Profit First icm layout knab

lynnvdm Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten lynnvdm heeft ontvangen van andere leden.

Lounge bank Reacties: 0

27 februari 2018, 17:30

Hi allemaal!

Ik werk al een tijdje met profit first en ben echt fan van knab.
Alleen waar ik mij aan erger is dat je al je saldo's zie.
Ik weet dat in het boek wordt aangeraden een winst en belastingrekening ergens anders te openen.
Maar ik heb helemaal geen zin om nog bij een nieuwe bank een nieuwe rekening te openen.

Ik weet dat knab een geweldig technisch team heeft en hoe fijn zou het zijn als je zelf kan aanvinken welke spaarrekeningen je in het overzicht wilt zien.
Zodat ik mijn winst en belastingrekening alleen kan zien als ik naar spaarrekeningen ga.

Zijn er meer mensen die hier behoefte aan hebben?
Of ben ik de enige die hiermee zit?

Zichtbaarheid spaarrekeningen aanpassen

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 973
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

28 februari 2018, 09:14

@Lynnvdm, leuke poll! Ben benieuwd inderdaad wat andere leden hiervan vinden.
    Webcare Moderator bij Knab
  • RensM

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RensM heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

1 maart 2018, 20:12

Dat zou geweldig zijn! En dan ook meteen kunnen switchen van bankrekening / kosten van KNAB. Want dat kan niet gewijzigd worden waardoor nu de kosten van KNAB van mijn verkeerde rekening af gaan..
  • Biancamolenaar

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Biancamolenaar heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

1 maart 2018, 20:49

Helemaal mee eens!
  • Myra789

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Myra789 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

2 mei 2018, 11:32

Hoi Lynn, dat is 'grappig' van die aparte rekeningen bij andere banken.. ik heb juist net een Knab rekening geopend omdat ik het principe van Profit First wil toepassen, en je kunt onbeperkt rekeningen openen bij Knab. Ik wil mijn Rabobank zakelijke rekening juist opzeggen m.n. ivm de kosten. En alle rekeningen bij Knab onderbrengen...

Ik wacht nog op de voucher voor het boek (en pas/reader) maar misschien is het alsnog handiger Mijn Rabo rekening wel te handhaven en alleen de 'potjes' rekeningen bij Knab te zetten. Wordt trouwens nog een uitdaging in mijn boekhoudpakket met die verschillende rekeningen... :-/
  • NathalieHR

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten NathalieHR heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 18
    Allrounder

Allrounder

18 juni 2018, 16:34

Myra789 schreef:

Hoi Lynn, dat is 'grappig' van die aparte rekeningen bij andere banken.. ik heb juist net een Knab rekening geopend omdat ik het principe van Profit First wil toepassen, en je kunt onbeperkt rekeningen openen bij Knab. Ik wil mijn Rabobank zakelijke rekening juist opzeggen m.n. ivm de kosten. En alle rekeningen bij Knab onderbrengen...

Ik wacht nog op de voucher voor het boek (en pas/reader) maar misschien is het alsnog handiger Mijn Rabo rekening wel te handhaven en alleen de 'potjes' rekeningen bij Knab te zetten. Wordt trouwens nog een uitdaging in mijn boekhoudpakket met die verschillende rekeningen... :-/

Hi Myra, let wel op dat de spaarrekeningen van KNAB geen IBAN nummer hebben, waardoor ze niet te importeren zijn in veel profiessionele boekhoudpakketten. Dus alles gewoon op betaalrekeningen zetten, en dan is het gewoon een kwestie van inladen en niet ingewikkeld... zelfde verhaal of je nu 1 rekening inlaadt of meerdere, je hebt alleen iets meer Kruisposten in je boekhouding.

Het principe van Profit First geeft inderdaad aan om je een IB rekening en een Winstrekening "extern" te zetten zodat je het niet gelijk zit. Voor mij is dit persoonlijk gewoon een kwestie van discipline, en ik heb het daarom wel gewoon allemaal bij KNAB. Vind het idee van Lynn wel goed, dat je een aantal rekeningen zou kunnen "uitvinken"

groetjes,
    Nathalie
    *** you don't get what you wish for, you get what you work for***

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie