Nieuw: Spaarrekening openen vanuit je Knab App

LisanneLisanne Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 61
Allrounder

Allrounder

12 juli 2018, 10:43

Vanaf gisteren is het mogelijk om zelf een spaarrekening te openen vanuit je Knab Bankieren App (IOS). Dit kan via het menu ‘Meer’ > ‘Rekening openen’. Binnenkort volgt ook het openen van de betaalrekening en de beleggingsrekening vanuit de App. Wordt nog vervolgd.

Wat vinden jullie van de nieuwe App-update?
Webcare Moderator bij Knab
  • Marco90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco90 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 24
    Allrounder

Allrounder

12 juli 2018, 21:09

Prima ontwikkeling, en eigenlijk vind ik dat dit ook mag worden verwacht van een bankieren-app. Alles binnen een paar tellen kunnen regelen op je telefoon is erg prettig.
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 83
    Allrounder

Allrounder

12 juli 2018, 22:44

Top! De browser gebruik ik eigenlijk nauwelijks, en ik zou de web based omgeving nog minder vaak gebruiken als er meer functionaliteiten in de app komen.

Wel vind ik het menu in de app er apart uitzien. Het lijkt alsof het menu uit de oude app (met het hamburgermenu) in de laatste tab is gestopt. Dit is natuurlijk al een tijdje zo, maar het lijkt niet goed bij elkaar te passen.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 466
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

13 juli 2018, 08:03

Hoi Oohh!
    oohh schreef:

Wel vind ik het menu in de app er apart uitzien. Het lijkt alsof het menu uit de oude app (met het hamburgermenu) in de laatste tab is gestopt. Dit is natuurlijk al een tijdje zo, maar het lijkt niet goed bij elkaar te passen.

Ik snap wat je bedoelt. Als je suggesties hebt voor de aanpassingen van het menu dan zijn wij daar natuurlijk benieuwd naar. Misschien beter in een ander/nieuw topic, maar we horen het graag!

oohh schreef:

Top! De browser gebruik ik eigenlijk nauwelijks, en ik zou de web based omgeving nog minder vaak gebruiken als er meer functionaliteiten in de app komen.

Marco90 schreef:

Prima ontwikkeling, en eigenlijk vind ik dat dit ook mag worden verwacht van een bankieren-app. Alles binnen een paar tellen kunnen regelen op je telefoon is erg prettig.

Op dit moment weet ik niet wat de collega's van de app allemaal nog meer op de rol hebben, maar we willen in ieder geval meer met die app! :)

Groet, David
    Community Manager
  • LisanneLisanne Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 61
    Allrounder

Allrounder

13 juli 2018, 16:39

Hebben jullie ook al je stem uitbracht voor hoe jij het liest wilt sparen? Je kunt hier je stem uitbrengen. We zijn namelijk erg benieuwd! :$
    Webcare Moderator bij Knab
  • Marco90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco90 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 24
    Allrounder

Allrounder

13 juli 2018, 17:05

Onlangs gedaan :)

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie