N26, de Europese concurrent

Ves Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 56
Allrounder

Allrounder

19 december 2016, 16:55

Een week of twee geleden kreeg ik N26 in het vizier. Zij zijn vergelijkbaar met Knab door zich online te focussen maar leunen meer richting Simple (US).

Het is leuke om meer banken te zien die zo te werk gaan maar voor Knab is er dus een current van het zelfde niveau verschenen.
Ik hoop dat de ontwikkelingen op het gebied van de app en website toch wat sneller gaat. Daar doet N26 het vrij goed. Hun zwakke punt is weer de support wat bij Knab weer van hoog niveau is.

https://n26.com/

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 373
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

20 december 2016, 10:17

@ Ves: Leuk om te zien, ik was persoonlijk nog niet bekend met n26. Wel grappig dat zij ook een soort functie aanbieden met persoonlijke 'updates' / tips etc. Dit is, vermoed ik, vergelijkbaar met ons Financieel Plan. Verder ziet het er inderdaad interessant uit wat zij aanbieden en een mooie website. Wij zijn bezig met de laatste lootjes voor onze nieuwe website, duurde helaas wat langer dan verwacht. Ook met de App willen we ons blijven ontwikkelen, dus blijf ook zeker je input geven! De Touch-ID, kopiëren van IBAN en personaliseren van rekeningen in de App zit er in ieder geval aan te komen bij een volgende update. Ik zal de website van n26 eens laten zien aan onze ontwikkelaars :)
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie