Mijn eerste jaar bij Knab


AngelinaAngelina Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 41
Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 10:40

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!
Klant Engagement bij Knab
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht

Reacties (210)

  • dennis24

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dennis24 heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    14 november 2018, 14:50

    Ik ging een jaar geleden bij Knab met het idee dat het zo innovatief was als een Fintechbank, maar betrouwbaar als een ouderwetse Grootbank. Die verwachting is grotendeels uitgekomen. De enige negatieve verrassing is dat sommige Grootbanken innovatiever blijken te zijn dan Knab. Ik doel op dat je bij veel banken al met je mobiel kunt pinnen via NFC, maar bij Knab heb ik een topic gevonden waarin mede-Knabbers erover klagen dat dit nog niet in de app geïntroduceerd is. Ik hoop dat dit spoedig wel gaat gebeuren, want de betrouwbaarheid van Knab is zoals ik verwachtte, nu is het uitkijken naar het innovatieve deel van mijn verwachtingen, en dan werkt de bank helemaal in mijn voordeel.
  • Ad1968

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ad1968 heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    14 november 2018, 21:56

    Ik ben in principe tevreden. Alles gemakkelijk te regelen en aan veel gedacht. 1 puntje: blijkbaar was er een actie dat je bepaalde tijd gratis je rekening kon openen zonder maandelijkse kosten voor x aantal maanden. Omdat ik zelf ben over gestapt kreeg ik deze aanbieding niet aangeboden. Jammer dat er verschil gemaakt wordt tussen nieuwe klanten...
  • Monique Kamphorst

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Monique Kamphorst heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    3 december 2018, 16:49

    Angelina schreef:

    Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

    Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!



    Mijn ervaring met Knab is geweldig! Als enige bank in Nederland krijgen zij het voor elkaar waar de traditionele banken van dromen zoals persoonlijk contact maar dan via app of internet. Snelle reactie, simpel rekeningen openen en zonder gedoe of toestanden met langskomen op de kantoren, zo geweest...

    Ook met simpele signalen dat je teveel op je rekening hebt staan, of met interessante webinars voor ondernemers, het is allemaal goed doordacht.

    Ik heb zelf jaren gewerkt bij banken dus weet echt wat goed is!

    Bovendien zijn jullie de enige bank die mij als financieel coach van Finzie welkom graag als klant wilt hebben daar de andere traditionele banken dat ingewikkeld vinden.

    Bovendien hebben jullie met mijn Franchisegever Finzie een goede samenwerking tav hypotheken.
  • PepperfarmSluis

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PepperfarmSluis heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    9 januari 2019, 09:54

    1 jaar bij KNAB als zakelijke klant.
    Daar kunnen de andere banken met hun hoge kosten nog een puntje aan zuigen.

    KNAB.... dat is KNAP! ga zo door
  • Daan_VL

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daan_VL heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    22 maart 2019, 16:51

    Wij zijn nu 1 jaar klant bij Knab, als particulier. We zijn zeer tevreden, maar zijn dan ook niet zo veeleisend. Soms mag de website van mij wel wat sneller, vooral het digitaal kasboek. Hoewel dat de laatste tijd wel beter gaat.
    Waar ik wel regelmatig mee worstel, is de Android app. Die heb ik in het afgelopen jaar zeker een keer of 5 opnieuw moeten installeren, omdat na enige tijd gebruik het niet meer mogelijk is om in te loggen. Krijg dan steeds een melding: Er is iets niet goed gegaan, probeer het opnieuw. Ik heb het geprobeerd met alleen een PIN en met de vingersensor, maar dat maakt geen verschil. Mijn partner heeft geen problemen met de app, dus het probleem ligt misschien niet alleen bij de app. Maar ja, wie kan daar nu eens mee helpen? Dat wordt nog een uitdaging als we deze zomer 3 weken naar Zuid-America op vakantie gaan...
    Verder: goede klantenservice, leuke presentatie van het jaaroverzicht. Weer eens wat anders dan een saai rapport. Ga zo door!

    Groeten,
    Daan & Jack
  • Rumworld

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rumworld heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 2

    25 maart 2019, 17:10

    Ben op zich tevreden met KNAB, goede service voor goede prijs.
    Alleen de alerts vind ik wel wat laat (dag later dan op de rekening staat)

    Wat ik nog wel mis is een bedrijfskrediet. Dit zou ik toch graag zien, crowdfunding is leuk maar niet zo gemakkelijk.
    Roodstand zou ook gemakkelijk zijn, moet nu via andere rekening aanvullen (ik heb nog een andere rekening omdat ik dan korting heb op mijn hypotheek rente)
  • PamPam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 1095
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    Lezer

    Lezer

    1 april 2019, 09:08

    Rumworld schreef:

    Ben op zich tevreden met KNAB, goede service voor goede prijs.
    Alleen de alerts vind ik wel wat laat (dag later dan op de rekening staat)

    Wat ik nog wel mis is een bedrijfskrediet. Dit zou ik toch graag zien, crowdfunding is leuk maar niet zo gemakkelijk.
    Roodstand zou ook gemakkelijk zijn, moet nu via andere rekening aanvullen (ik heb nog een andere rekening omdat ik dan korting heb op mijn hypotheek rente)



    Dankjewel voor de feedback hierover! En goed om te horen dat je wel tevreden bent :)
    Webcare Moderator bij Knab
  • Fritsflow

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fritsflow heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 4

    25 april 2019, 10:12

    Mijn eerste maandje zakelijk zit er ongeveer op. Ik kwam van de Rabobank en ga dus een hoop besparen. Factor 4 ongeveer als je de extra maandelijkse kosten voor de koppeling aan het boekhoudpakket met Knab even vergeet.

    Er zijn me wel een paar zaken opgevallen:
    1 Je kunt geen betaalbestanden vanuit je boekhouding importeren. Dat wordt dus weer facturen uit de map halen en met de hand betalen. Kost heel veel meer tijd en de kans op fouten is ook groter. Ik heb dit zo'n 20 jaar geleden voor het laatst zo gedaan. Waarom loop KNAB hier zo verschrikkelijk meer achter?.. Terwijl ze wel druk bezig zijn met PSD2..
    2 Knab biedt geen mogelijkheid om te incasseren bij je klanten. Daar moet je dus een externe provider voor inschakelen. Dat hoeft niet duurder te zijn, wel lastiger.
    3 Waarom kiest Knab met de American Express voor de allerduurste creditcard die er bestaat? (En nou niet komen met dat ie het eerste jaar gratis is en ook als je meer dan € 2500 per jaar uit geeft met de kaart..) Wat is er mis met een master kaart voor 1/3 van de kosten?
    4 Allerts komen echt veel te laat.

    Het werkt allemaal verder prima maar punt 1 en 3 kunnen echt niet in mijn ogen.
  • PamPam

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator Reacties: 1095
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    Lezer

    Lezer

    6 mei 2019, 16:51

    Fritsflow schreef:

    Mijn eerste maandje zakelijk zit er ongeveer op. Ik kwam van de Rabobank en ga dus een hoop besparen. Factor 4 ongeveer als je de extra maandelijkse kosten voor de koppeling aan het boekhoudpakket met Knab even vergeet.

    Er zijn me wel een paar zaken opgevallen:
    1 Je kunt geen betaalbestanden vanuit je boekhouding importeren. Dat wordt dus weer facturen uit de map halen en met de hand betalen. Kost heel veel meer tijd en de kans op fouten is ook groter. Ik heb dit zo'n 20 jaar geleden voor het laatst zo gedaan. Waarom loop KNAB hier zo verschrikkelijk meer achter?.. Terwijl ze wel druk bezig zijn met PSD2..
    2 Knab biedt geen mogelijkheid om te incasseren bij je klanten. Daar moet je dus een externe provider voor inschakelen. Dat hoeft niet duurder te zijn, wel lastiger.
    3 Waarom kiest Knab met de American Express voor de allerduurste creditcard die er bestaat? (En nou niet komen met dat ie het eerste jaar gratis is en ook als je meer dan € 2500 per jaar uit geeft met de kaart..) Wat is er mis met een master kaart voor 1/3 van de kosten?
    4 Allerts komen echt veel te laat.

    Het werkt allemaal verder prima maar punt 1 en 3 kunnen echt niet in mijn ogen.



    Hi Frits,

    Bedankt voor je feedback punten. Er is inderdaad besloten met AMEX samen te werken voor ons zakelijk pakket. Ik sluit natuurlijk niet uit dat we in de toekomst ook met andere partijen gaan samenwerken, maar op dit moment staat er nog niks concreets hierover vast en zijn hier nog geen plannen voor. Maar ik geef je opmerking zeker door aan mijn collega's die hierover gaan.

    Voor wat betreft de badge betalingen, de meest recente update hierover kun je hier teruglezen. Helaas niet heel positief voor jou, maar ik kan niet meer doen dan eerlijk zijn. Voor dit jaar staat het in ieder geval nog niet op de planning.

    De alerts die te laat komen, zou niet moeten kloppen. Hiervoor kun je het best contact opnemen met onze Servicedesk (020 303 1600) of via de chat. Dan kunnen we dit verder uitzoeken.

    Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Fritsflow

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fritsflow heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 4

    7 mei 2019, 17:38

    Echt onvoorstelbaar dat badge betalingen nog niet eens in de planning zit!... Als ik dat vooraf had geweten dan had ik als ondernemer niet voor Knab gekozen.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie