Mijn eerste jaar bij Knab

AngelinaAngelina Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 41
Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 10:40

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!
Klant Engagement bij Knab
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht

Reacties (207)

• dennis24

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dennis24 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

14 november 2018, 14:50

Ik ging een jaar geleden bij Knab met het idee dat het zo innovatief was als een Fintechbank, maar betrouwbaar als een ouderwetse Grootbank. Die verwachting is grotendeels uitgekomen. De enige negatieve verrassing is dat sommige Grootbanken innovatiever blijken te zijn dan Knab. Ik doel op dat je bij veel banken al met je mobiel kunt pinnen via NFC, maar bij Knab heb ik een topic gevonden waarin mede-Knabbers erover klagen dat dit nog niet in de app geïntroduceerd is. Ik hoop dat dit spoedig wel gaat gebeuren, want de betrouwbaarheid van Knab is zoals ik verwachtte, nu is het uitkijken naar het innovatieve deel van mijn verwachtingen, en dan werkt de bank helemaal in mijn voordeel.
  • Ad1968

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ad1968 heeft ontvangen van andere leden.

14 november 2018, 21:56

Ik ben in principe tevreden. Alles gemakkelijk te regelen en aan veel gedacht. 1 puntje: blijkbaar was er een actie dat je bepaalde tijd gratis je rekening kon openen zonder maandelijkse kosten voor x aantal maanden. Omdat ik zelf ben over gestapt kreeg ik deze aanbieding niet aangeboden. Jammer dat er verschil gemaakt wordt tussen nieuwe klanten...
  • Monique Kamphorst

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Monique Kamphorst heeft ontvangen van andere leden.

3 december 2018, 16:49

Angelina schreef:

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!

Mijn ervaring met Knab is geweldig! Als enige bank in Nederland krijgen zij het voor elkaar waar de traditionele banken van dromen zoals persoonlijk contact maar dan via app of internet. Snelle reactie, simpel rekeningen openen en zonder gedoe of toestanden met langskomen op de kantoren, zo geweest...

Ook met simpele signalen dat je teveel op je rekening hebt staan, of met interessante webinars voor ondernemers, het is allemaal goed doordacht.

Ik heb zelf jaren gewerkt bij banken dus weet echt wat goed is!

Bovendien zijn jullie de enige bank die mij als financieel coach van Finzie welkom graag als klant wilt hebben daar de andere traditionele banken dat ingewikkeld vinden.

Bovendien hebben jullie met mijn Franchisegever Finzie een goede samenwerking tav hypotheken.
  • PepperfarmSluis

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PepperfarmSluis heeft ontvangen van andere leden.

9 januari 2019, 09:54

1 jaar bij KNAB als zakelijke klant.
    Daar kunnen de andere banken met hun hoge kosten nog een puntje aan zuigen.

KNAB.... dat is KNAP! ga zo door
  • Daan_VL

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Daan_VL heeft ontvangen van andere leden.

22 maart 2019, 16:51

Wij zijn nu 1 jaar klant bij Knab, als particulier. We zijn zeer tevreden, maar zijn dan ook niet zo veeleisend. Soms mag de website van mij wel wat sneller, vooral het digitaal kasboek. Hoewel dat de laatste tijd wel beter gaat.
    Waar ik wel regelmatig mee worstel, is de Android app. Die heb ik in het afgelopen jaar zeker een keer of 5 opnieuw moeten installeren, omdat na enige tijd gebruik het niet meer mogelijk is om in te loggen. Krijg dan steeds een melding: Er is iets niet goed gegaan, probeer het opnieuw. Ik heb het geprobeerd met alleen een PIN en met de vingersensor, maar dat maakt geen verschil. Mijn partner heeft geen problemen met de app, dus het probleem ligt misschien niet alleen bij de app. Maar ja, wie kan daar nu eens mee helpen? Dat wordt nog een uitdaging als we deze zomer 3 weken naar Zuid-America op vakantie gaan...
    Verder: goede klantenservice, leuke presentatie van het jaaroverzicht. Weer eens wat anders dan een saai rapport. Ga zo door!

Groeten,
    Daan & Jack
  • Rumworld

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rumworld heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

25 maart 2019, 17:10

Ben op zich tevreden met KNAB, goede service voor goede prijs.
    Alleen de alerts vind ik wel wat laat (dag later dan op de rekening staat)

Wat ik nog wel mis is een bedrijfskrediet. Dit zou ik toch graag zien, crowdfunding is leuk maar niet zo gemakkelijk.
    Roodstand zou ook gemakkelijk zijn, moet nu via andere rekening aanvullen (ik heb nog een andere rekening omdat ik dan korting heb op mijn hypotheek rente)
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1067
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

1 april 2019, 09:08

Rumworld schreef:

Ben op zich tevreden met KNAB, goede service voor goede prijs.
    Alleen de alerts vind ik wel wat laat (dag later dan op de rekening staat)

Wat ik nog wel mis is een bedrijfskrediet. Dit zou ik toch graag zien, crowdfunding is leuk maar niet zo gemakkelijk.
    Roodstand zou ook gemakkelijk zijn, moet nu via andere rekening aanvullen (ik heb nog een andere rekening omdat ik dan korting heb op mijn hypotheek rente)

Dankjewel voor de feedback hierover! En goed om te horen dat je wel tevreden bent :)
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie