Mijn eerste jaar bij Knab

AngelinaAngelina Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 41
Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 10:40

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!
Klant Engagement bij Knab
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht

Reacties (200)

• webeye

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten webeye heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

26 januari 2018, 16:57

Ik heb een zakelijke rekening en het bevalt uitstekend. Hele snelle service en heel makkelijk en duidelijk als je het gaat gebruiken
    Ik voel me wel thuis bij Knab.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 939
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

29 januari 2018, 08:55

webeye schreef:

Ik heb een zakelijke rekening en het bevalt uitstekend. Hele snelle service en heel makkelijk en duidelijk als je het gaat gebruiken
    Ik voel me wel thuis bij Knab.

Wat leuk om te lezen! En fijn dat je je thuis voelt bij Knab, dat is zeker onze bedoeling :)

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Maurits77

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maurits77 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

7 februari 2018, 14:34

Angelina schreef:

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Als ZZP-er ben ik zeer tevreden met mijn zakelijke bankrekening. Kosten van 5,- euro per maand vallen mee, geen transactiekosten. Wel jammer dat ik nog 1,50 euro extra betaal voor een boekhoudkoppeling maar gemak dient de mens.

Ik ben erg blij met de vernieuwing om via mobiel opdrachten goed te keuren ipv met de cardreader.

Ook heb ik een aantal maanden een American Express creditcard gehad alleen de bruikbaarheid bij webshops valt erg tegen. Ik hoop dat jullie in de toekomst gaan samenwerken met Visa of Mastercard waar je in Europa beter mee terecht kunt.

Al met al zeer tevreden over jullie service en de duidelijke website en de technologische vernieuwingen waarin jullie mee gaan.

Tot slot nog een kleine tip: Ik zou graag een reminder ontvangen voor mijn kwartaal spaarrekening, dat er weer een nieuw kwartaal begint. Meer een tekortkoming van mijzelf, dat ik vergeet, op tijd te storten ;-)

Groeten,
    Maurits
  • jose

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jose heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

14 februari 2018, 16:49

Angelina schreef:

• Astrid

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Astrid heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

9 maart 2018, 19:22

Angelina schreef:

Laat het ons weten in de comments hieronder.

Ik ben erg tevreden over KNAB, maar een ding werkt naar mijn mening minder, Als ik een boeking geagendeerd zet, wordt hij niet verzonden, zo ben ik behoorlijk in de min gegaan ( belastingdienst) dit terwijl mijn saldo meer dan toereikend was. Ben iemand van boter bij de vis en als dat dan niet werkt zoals ik denk dat het moet werken, dat vind ik minder. Super vind ik de service van de mail als mijn saldo ontoereikend is of als automatische afschrijvingen plaats vinden.
  • pieterj62

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pieterj62 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 12

11 maart 2018, 22:44

Angelina schreef:

Mijn eerste jaar bij Knab ... als ik heel streng moet zijn, kan het beter. Zo verwacht ik van jullie dat Knab een eigen team nerds heeft dat volcontinu bezig is de app en de website te verbeteren. Bijvoorbeeld: het werkt nu, maar het heeft vrij lang geduurd voor de gezichtsherkenning voor de iPhone X werkte.

Wat de alerts betreft is Knab zeker niet uniek en één alert in het bijzonder zou ik heel graag met spoed aangepast willen zien: als er geld gestort wordt (überhaupt of boven een bepaald bedrag) dan zou dat meteen 'live' gemeld moeten kunnen worden. Bij de ABN was dat heel lang geleden al mogelijk. Bij Knab werkt dat alleen als je het bedrag omschreven hebt (van een bepaalde persoon) of het totaal aan bijschrijvingen. Ik vind vooral dat laatste nogal onzinnig en zou dat vervangen willen hebben door een direct bericht als er er bijvoorbeeld meer dan € 250,- bijgestort wordt. In Knabs systeem moet je al je debiteuren invoeren omdat voor elkaar te krijgen en dat kan voor sommige klanten een hobbel zijn (voor bepaalde projecten heb ik soms opeens tientallen nieuwe debiteuren). Bij AAB kon je aanvinken: 'ja, ik wil meteen een bericht ontvangen op het moment dat er een bedrag bijgeschreven wordt' of: 'ja, ik wil meteen een bericht ontvangen op het moment dat er een bedrag bijgeschreven wordt dat hoger is dan € ......'. Dat heb ik als bijzonder functioneel en prettig ervaren.
    Nu krijg je 's nachts om iets na 01.00 uur of zo een optelsom van de bedragen die binnengekomen zijn en daar heb je/ik op zich niet zo veel aan. Ik ben vast niet de enige.
    Ik heb dit al eerder gemeld, maar kreeg een reactie van 'tja ... het is nou eenmaal zo en niet anders'

Verder is jullie huisstijl en de hele sfeer bij Knab verfrissend. Maar technologisch kan er dus nog een tandje bij door voortdurend te blijven innoveren. Niet achterover leunen, voortdurend vernieuwen.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 477
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

12 maart 2018, 16:39

pieterj62 schreef:

Wat de alerts betreft is Knab zeker niet uniek en één alert in het bijzonder zou ik heel graag met spoed aangepast willen zien: als er geld gestort wordt (überhaupt of boven een bepaald bedrag) dan zou dat meteen 'live' gemeld moeten kunnen worden.

Bedankt voor je reactie en het uitspreken van je wens voor verbetering van de push-alerts. Er is pasgeleden ook een nieuw topic gestart over dit onderwerp. We bespreken dit sowieso met onze app-collega's. Wanneer we over dit onderwerp meer info hebben rapporteren we dit terug in dat specifieke topic. :)

Groet, David
    Community Manager
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

12 maart 2018, 16:46

Astrid schreef:

Ik ben erg tevreden over KNAB, maar een ding werkt naar mijn mening minder, Als ik een boeking geagendeerd zet, wordt hij niet verzonden.

Bedankt voor de feedback, Astrid! Zou je misschien iets meer toelichting kunnen geven hierover door een nieuw topic te starten in Betalen & Sparen? Een boeking inplannen zou gewoon moeten werken. Ik ben benieuwd wat er in welke stap niet goed is gegaan.

Groet, David
    Community Manager
  • jokro

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jokro heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 25
    Allrounder

Allrounder

12 maart 2018, 23:12

Ik heb knab een jaar naast ING, om te kijken welke mij het beste bevalt. Mijn eerste prioriteiten zijn, in volgorde van belangrijkheid veiligheid en eenvoud. Afgelopen jaar heb ik alleen ing intensief gebruikt, omdat ik met name de mobiele app niet veilig vond. Punten die mij tegen staan zijn:
    1. 4 cijferige inlogcode;
    2. De app logt niet automatisch uit als het scherm uit gaat en zelfs niet als ik mijn android telefoon handmatig uitschakel;
    Deze twee problemen heb ik inmiddels opgelost/omzeild door het installeren van Bitlocker. Dit is een concurrent van Norton en hiermee is het mogelijk de Knab app achter een extra code te plaatsen. Als de telefoon wordt uitgeschakeld moet deze code opnieuw worden ingevoerd. Je kunt instellen dat als je je in een vertrouwde wifi omgeving bevindt, dit niet hoeft.
    3. Als je relatief veel geld bij Knab hebt gestald dan is dit zelfs voor een slechtziende meekijker op afstand te lezen op het moment dat het knab scherm opent. Dit voelt niet alleen ongemakkelijk, maar is ook onveilig, behalve als je je in de wc terug trekt. Het us voor mij een reden om het meeste geld bij een andere bank te parkeren,
    4. De uitvoering van de pinpassen vind ik armoedig. Het plastic lijkt te dun, niet stijf genoeg, bankpassen van verschillende rekeningen zijn niet uit elkaar te houden. Te overwegen is om de naam die je als gebruiker aan een rekening kunt koppelen op het pasje te zetten. Personaliseren met een eigen foto of tekening zou ook mooi zijn, Het doet nu erg (te) goedkoop aan.

Tot zo ver mijn belangrijkste kritiek. Ik ben vandaag overgestapt naar Knab omdat er ten opzichte van een jaar geleden zeer veel verbeterd is en ik bovengenoemde workaround heb gevonden voor het beveiligingsprobleem. Ik had een jaar geleden ook een probleem met het feit dat je een foto van je paspoort per post moest opsturen om een visa kaart te krijgen. Om die reden had ik geen Visa kaart genomen. Vandaag heb ik het weer geprobeerd en nu kon ik een scan via een beveiligde verbinding uploaden, Dit is veel veiliger en nu ga ik ook de Visa kaart uitproberen. Waar ik verder het meest enthousiast ben is dat je meerdere rekeningen kunt openen, en kunt voorzien van een betekenisvolle naam en betaalkaart. Zo kun je uitgaven voor huishouden scheiden van periodieke betalingen enz. Ik heb één en/of rekening. Hierdoor krijg je bij elke te openen rekening 2 pasjes en kunnen mijn partner en ik beide pinnen. Heel handig.
  • jokro

Allrounder

Allrounder

13 maart 2018, 09:08

In mijn vorige bericht moet Bitdefender worden gelezen voor Bitlocker. Automatisch aanvullen was me te slim af...
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

13 maart 2018, 19:27

jokro schreef:

Ik heb knab een jaar naast ING, om te kijken welke mij het beste bevalt. Mijn eerste prioriteiten zijn, in volgorde van belangrijkheid veiligheid en eenvoud. Afgelopen jaar heb ik alleen ing intensief gebruikt, omdat ik met name de mobiele app niet veilig vond. Punten die mij tegen staan zijn:
    1. 4 cijferige inlogcode;
    2. De app logt niet automatisch uit als het scherm uit gaat en zelfs niet als ik mijn android telefoon handmatig uitschakel;
    Deze twee problemen heb ik inmiddels opgelost/omzeild door het installeren van Bitlocker. Dit is een concurrent van Norton en hiermee is het mogelijk de Knab app achter een extra code te plaatsen. Als de telefoon wordt uitgeschakeld moet deze code opnieuw worden ingevoerd. Je kunt instellen dat als je je in een vertrouwde wifi omgeving bevindt, dit niet hoeft.
    3. Als je relatief veel geld bij Knab hebt gestald dan is dit zelfs voor een slechtziende meekijker op afstand te lezen op het moment dat het knab scherm opent. Dit voelt niet alleen ongemakkelijk, maar is ook onveilig, behalve als je je in de wc terug trekt. Het us voor mij een reden om het meeste geld bij een andere bank te parkeren,
    4. De uitvoering van de pinpassen vind ik armoedig. Het plastic lijkt te dun, niet stijf genoeg, bankpassen van verschillende rekeningen zijn niet uit elkaar te houden. Te overwegen is om de naam die je als gebruiker aan een rekening kunt koppelen op het pasje te zetten. Personaliseren met een eigen foto of tekening zou ook mooi zijn, Het doet nu erg (te) goedkoop aan.

Tot zo ver mijn belangrijkste kritiek. Ik ben vandaag overgestapt naar Knab omdat er ten opzichte van een jaar geleden zeer veel verbeterd is en ik bovengenoemde workaround heb gevonden voor het beveiligingsprobleem. Ik had een jaar geleden ook een probleem met het feit dat je een foto van je paspoort per post moest opsturen om een visa kaart te krijgen. Om die reden had ik geen Visa kaart genomen. Vandaag heb ik het weer geprobeerd en nu kon ik een scan via een beveiligde verbinding uploaden, Dit is veel veiliger en nu ga ik ook de Visa kaart uitproberen. Waar ik verder het meest enthousiast ben is dat je meerdere rekeningen kunt openen, en kunt voorzien van een betekenisvolle naam en betaalkaart. Zo kun je uitgaven voor huishouden scheiden van periodieke betalingen enz. Ik heb één en/of rekening. Hierdoor krijg je bij elke te openen rekening 2 pasjes en kunnen mijn partner en ik beide pinnen. Heel handig.

Hi Jokro,

Bedankt voor je uitgebreide feedback en fijn om te zien dat je hier te tijd voor hebt genomen.

Je suggesties en feedback zijn zeker nuttig. Sommige punten zijn al eerder op het forum naar voren gekomen. Bijv. over de vier-cijferige pincode en om de bankpassen te onderscheiden hebben wij nu stickers gemaakt. Het is natuurlijk goed dat je jouw mening deelt dat jij de bankpassen goedkoop vind ogen, ik zal dit zeker bespreken. De App zou echter wel automatisch moeten uitloggen na enkele minuten. We hebben er bewust voor gekozen niet direct uit te loggen, omdat je soms nog even moet switchen naar een andere App om bijvoorbeeld een factuurnummer te kopiëren. Maar uiteindelijk zou de App wel moeten uitloggen na een paar minuten. Goed om te lezen dat jij hier zelf al een oplossing voor hebt gevonden.

Nogmaals dank voor alle feedback. En we laat het vooral weten als je nog tegen andere dingen aanloopt die verbeterd kunnen worden!

Groet, Pam
  • jokro

Allrounder

Allrounder

14 maart 2018, 09:27

Ad mijn reactie 1. Het is mij in de discussie
    niet duidelijk wat Knab op dit punt gaat doen. De Knan verzekering app gebruikt 5 cijfers, hetgeen een stap vooruit is. Als de gebruiker voor knab centraal staat zou het goed zijn om beide apps op dit punt te harmoniseren.

Ad mijn punt 2. Ik vind in het forum steeds dezelfde excuusreactie van Knab: fe app logt vanzelf na verloop van tijd uit; dit us nodig om tussen apps te kunnen schakelen. Helemaal mee eens. Ik krijg geen antwoord op de vraag waarom de app niet uitlogt als ik het toestel met opzet uitschakel, bijvoorbeeld omdat ik mij bedreigd voel. Weten de technici van de app misschien niet hoe dit moet? Als dit het geval is kunnen ze hulp vragen bij het door mij genoemde Bitdefender; deze heeft dit keurig voor elkaar.

Ad mijn punt 3. Dit punt id in de laatste upfate vsn de app opgelost. Ik kan nu kiezen welke rekeningen worden getoond. Advies: plaats op het home dcherm een info pop up die nasr deze optie verwijst.

5. Ik vind het een veiligheidsprobleem dat ik in de app ook overschrijvingen van verborgen rekeningen kan doen. Voorstel: Ik zou in de internet toepssing willen kunnen aangeven welke rekeningen ik vanuit fe telefoon app kan zien en benaderen.
    6. Automatische saldo asnvulling: in de met een vinkje te ondertekenen voorwaarden staat niet helder dat roodstand van minder dan een dag gratis is. Ik zou graag tegelojkertijd meerdere rekeningen willen kunnen aanwijzen van waaruit kan worden aangevuld. Mocht de eerste rekening ook leeg zijn dan kan uit de tweede worden aangevuld...
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

14 maart 2018, 11:43

V.w.b. het uitloggen van de app, ik heb net even getest. Ingelogd op de KNAB app. Daarna telefoon opnieuw opgestart. KNAB app gestart. Ik moest opnieuw de pincode intikken. Dus uitgelogd.
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

14 maart 2018, 12:23

Hoi Jokro,
    Graag ga ik nog in op je opmerkingen. Voor de leesbaarheid van dit topic over eerstejaarservaringen is het belangrijk om suggesties en verbeterpunten (want elk daarvan is waardevol) vooral daar te plaatsen waar ze het beste passen op de community. Ik heb in de tekst hieronder ook een aantal keer een link geplaatst naar het starten van een nieuw topic.

Pincode
    jokro schreef:

De Knab verzekering app gebruikt 5 cijfers, hetgeen een stap vooruit is. Als de gebruiker voor knab centraal staat zou het goed zijn om beide apps op dit punt te harmoniseren.

De inlogprocedures worden geharmoniseerd, dit geld voor heel Knab. Knab is een fusie van verschillende bank-, verzekerings-, en hypotheekactiviteiten. Al deze elementen kennen hun eigen inlogprocedures. Dit is een monsterklus om dit gelijk te trekken. Het project hiervoor loopt al een tijdje en is zeer complex. Hoe dit er uiteindelijk uit gaat zien over de hele linie is nog niet bekend gemaakt aan mij.

App uitloggen
    jokro schreef:

Ik vind in het forum steeds dezelfde excuusreactie van Knab: fe app logt vanzelf na verloop van tijd uit; dit us nodig om tussen apps te kunnen schakelen. Helemaal mee eens. Ik krijg geen antwoord op de vraag waarom de app niet uitlogt als ik het toestel met opzet uitschakel, bijvoorbeeld omdat ik mij bedreigd voel.

Er is een afweging gemaakt tussen veiligheid en gemak. De app logt daarom niet meteen uit wanneer je uit de Knab app gaat; zo kun je bijvoorbeeld een rekeningnummer of transactienummer overnemen uit je e-mail en dan terug komen bij de transactie waar je mee bezig was. Dat is dus geen excuus, maar een keuze. Wanneer je op het knopje drukt om je scherm uit te schakelen blijft de sessie actief om dezelfde reden; je de tijd geven om iets op te zoeken zonder dat je de boeking opnieuw moet opvoeren. Mocht je de sessie willen uitloggen dan zit deze optie onder het hamburgermenu (meer), en daar klik je dan op uitloggen. Geen onkunde, maar een keuze. Vindt je dat dit anders zou moeten, dan kun je hiervoor natuurlijk een nieuw topic starten in het Betalen-forum.

Zichtbaarheid en mogelijkheden betalen rekeningen
    jokro schreef:

Ik vind het een veiligheidsprobleem dat ik in de app ook overschrijvingen van verborgen rekeningen kan doen. Voorstel: Ik zou in de internet toepssing willen kunnen aangeven welke rekeningen ik vanuit fe telefoon app kan zien en benaderen.

Ik ben heel erg benieuwd of andere community leden dit ook zo ervaren. Ik begrijp waar je gedachte vandaan komt. Je kunt hierover het gesprek aangaan door een nieuw topic te starten in het Betalen-forum. Ik kan mij aan de andere kant namelijk ook voorstellen dat mensen hier veel beperkingen in zien.

Automatische saldo aanvulling
    jokro schreef:

Ik zou graag tegelojkertijd meerdere rekeningen willen kunnen aanwijzen van waaruit kan worden aangevuld. Mocht de eerste rekening ook leeg zijn dan kan uit de tweede worden aangevuld...

Ook dit is een interessante suggestie die zich leent voor een nieuw topic. Niet iedereen zou blij zijn met deze functie; de meeste mensen gebruiken de spaarrekeningen om te sparen voor bepaalde doelen waarmee een dergelijke voor slechts een enkeling een uitkomst biedt. Maar, daar kan de rest van de community zich beter over uitspreken dan ik. Ook hiervoor kun je het beste een nieuw topic aanmaken in het Betalen-forum.

Groet, David
    Community Manager
  • jokro

Allrounder

Allrounder

14 maart 2018, 12:28

Bij mij niet. Ik heb motog3 met android 6.0.1. en schakel uit door kort op het kleine knopje aan de zijkant te drukken.
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

14 maart 2018, 13:23

Het enige wat je doet is het scherm uitzetten en eventueel de schermvergrendeling inschakelen. Alle Apps blijven gewoon draaien. Je moet dus echt uit de app, dan word je vanzelf uitgelogd, of zoals David zegt, zelf uitloggen.
  • CloJa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten CloJa heeft ontvangen van andere leden.

1 april 2018, 10:01

Lieve Knab, het eerste jaar is mij super bevallen! Vooral de statistieken voor uitgaven hebben meer grip gegeven op de financiën. Wat ik wel fijn zou vinden is als je die ook zelf zou mogen categoriseren, of opnieuw mag indelen, of categorieën toe mag voegen in de app. Ik heb veel uitgaven in “overig” staan, die bij mijn kosten voor vervoer zouden mogen.

Keep up the good work Knab, cheers en op naar nog meer jaren!
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

3 april 2018, 18:36

CloJa schreef:

Lieve Knab, het eerste jaar is mij super bevallen! Vooral de statistieken voor uitgaven hebben meer grip gegeven op de financiën. Wat ik wel fijn zou vinden is als je die ook zelf zou mogen categoriseren, of opnieuw mag indelen, of categorieën toe mag voegen in de app. Ik heb veel uitgaven in “overig” staan, die bij mijn kosten voor vervoer zouden mogen.

Keep up the good work Knab, cheers en op naar nog meer jaren!

Super leuk om te lezen, en goed om te horen dat je zo tevreden bent. Dat vinden wij natuurlijk enorm leuk :$. Dankjewel! En op naar nog velen jaren samen!

Groet, Pam
  • Rachel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rachel heeft ontvangen van andere leden.

17 april 2018, 18:56

Ik ben heel blij met Knab, het was heel gemakkelijk om met Knab Profit First te implementeren voor mijn bedrijf. Ik heb meerdere betaalrekeningen en spaarrekeningen. Ook top dat Knab de communicatie zo leuk maakt. Zoals deze ‘1 jaar bij Knab’ mail. Daar word je als klant gewoon erg vrolijk van.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

18 april 2018, 09:05

Rachel schreef:

Ik ben heel blij met Knab, het was heel gemakkelijk om met Knab Profit First te implementeren voor mijn bedrijf. Ik heb meerdere betaalrekeningen en spaarrekeningen. Ook top dat Knab de communicatie zo leuk maakt. Zoals deze ‘1 jaar bij Knab’ mail. Daar word je als klant gewoon erg vrolijk van.

Wat enorm leuk om te lezen Rachel. En super dat je de 'Profit First' methode al hebt kunnen toepassen!
    Mocht je nog suggesties voor ons hebben of feedback, laat het dan vooral weten op onze Community!

Geniet van het mooie weer vandaag :D

Groet, Pam
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 84
    Allrounder

Allrounder

6 mei 2018, 11:39

Inmiddels ben ik een jaar lid van Knab, en moet zeggen dat ik tevreden ben.

Punten waar Knab mij erg tevreden mee houd:

-Een pakket waarvoor je van dag 1 weet wat het kost
    -Servicedesk is prima, goed bereikbaar en je voelt je echt een klant!
    -Handige Betaalalerts
    -Goed overzicht in je bankzaken
    -Belangrijkste misschien vind ik, bankieren word weer simpel. Het jaarverslag was goed te volgen, in een duidelijk overzichtje.

Er zijn wel enkele struikelblokken bij Knab, wat beter kan.

-Ik mis het direct overboeken middels een betaalverzoek, ook al is instant payments iets wat voor de toekomst is zou een tijdelijke oplossing met iDeal erg wenselijk zijn.
    -De doelgroep van Knab mag ruimer, vooral studenten en jongeren zouden het klantbestand van Knab kunnen vergroten -De app heeft van tijd tot tijd zijn "kuren"
    - Het creditcard aanbod kan beter. Het aanbod van Amex is niet echt speciaal aangezien er (bijna) altijd een actie is waarbij de klant het eerste jaar niks betaalt(voor de Green card). En Qander smeert je gelijk een Doorlopend Krediet aan, word je ook niet blij van. Hier kan zeker nog naar gekeken worden.(hint ICS zou een goed alternatief zijn, of zelf kaarten gaan uitgeven:))
  • Harry S

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Harry S heeft ontvangen van andere leden.

8 mei 2018, 16:55

Na jaren bij een andere bank gezeten te hebben, en daarna een veranderende financiele situatie gekozen voor deze bank, en ik moet zeggen dat dit een prima keuze is gebleken. Misschien iets duurder dan mij oude bank, maar een betere service en mogelijkheden. Dus ik hoop op een lange relatie!
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 mei 2018, 08:48

Harry S schreef:

Dus ik hoop op een lange relatie!

Hoi Harry! Dat hopen wij ook! :) Bedankt voor je bericht.

Groet, David
    Community Manager
  • michel.leussink

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten michel.leussink heeft ontvangen van andere leden.

16 mei 2018, 13:18

Een jaar geleden hebben we een zakelijke KNAB rekening geopend in combinatie met de 'profit first' methode. De fysieke scheiding van winst, belasting, salaris, kostenrekening etc. Gaf veel inzicht en daarmee ook rust. Als ondernemer is dat wel heel er prettig. Vorige week hebben we ook de overstap gemaakt voor onze privé situatie naar KNAB (vanuit ING en ABN-AMRO). Daarbij is de overstap regeling wel heel erg handig. Ook privé hebben we nu een scheiding tussen vast lasten, eigen uitgavenpotjes en lange termijn spaarvormen (vakantie, aanschaf auto/motor/boot etc).

Zakelijk hebben we KNAB gekoppeld aan Moneybird. Erg prettig. Ik mis nog wel een paar functionaliteiten die het leven nog makkelijker maken:
    1. Betaling vanuit moneybird: In het financiele pakket een rekening op betaling zetten en dan in KNAB alleen nog maar de mobiele bevestiging geven.
    2. een batchbetaling inlezen, zodat ik de verdeling van ontvangenten naar de verschillende potjes sneller kan doen (via verdeelsleutel direct of via excel een inleesbestand maken).

Ondanks dat kan ik KNAB, samen met 'Profit first' iedere kleine ondernemer aanraden.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

16 mei 2018, 20:39

michel.leussink schreef:

Een jaar geleden hebben we een zakelijke KNAB rekening geopend in combinatie met de 'profit first' methode. De fysieke scheiding van winst, belasting, salaris, kostenrekening etc. Gaf veel inzicht en daarmee ook rust. Als ondernemer is dat wel heel er prettig. Vorige week hebben we ook de overstap gemaakt voor onze privé situatie naar KNAB (vanuit ING en ABN-AMRO). Daarbij is de overstap regeling wel heel erg handig. Ook privé hebben we nu een scheiding tussen vast lasten, eigen uitgavenpotjes en lange termijn spaarvormen (vakantie, aanschaf auto/motor/boot etc).

Zakelijk hebben we KNAB gekoppeld aan Moneybird. Erg prettig. Ik mis nog wel een paar functionaliteiten die het leven nog makkelijker maken:
    1. Betaling vanuit moneybird: In het financiele pakket een rekening op betaling zetten en dan in KNAB alleen nog maar de mobiele bevestiging geven.
    2. een batchbetaling inlezen, zodat ik de verdeling van ontvangenten naar de verschillende potjes sneller kan doen (via verdeelsleutel direct of via excel een inleesbestand maken).

Ondanks dat kan ik KNAB, samen met 'Profit first' iedere kleine ondernemer aanraden.

Hi Michel,

Bedankt voor je leuke bericht, super om te lezen dat je helemaal overgestapt bent naar Knab :)

Je kunt de ontwikkeling van suggesties via onze suggestiepagina's in de gaten houden. Zie hier bijvoorbeeld de status van batch betalingen. We laten hier altijd de eerlijke status zien van een suggestie, zodat jullie weten wat er wel en wat er niet in ontwikkeling is bij ons. Als je nog meer goede suggesties hebt, laat het dan vooral weten in onze ideeënbus!

Groet, Pam

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie