Mijn eerste jaar bij Knab

AngelinaAngelina Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 41
Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 10:40

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!
Klant Engagement bij Knab
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht

Reacties (182)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 926
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

30 november 2017, 17:03

dweller schreef:

Wat gaat een jaar snel. Het afgelopen jaar heb ik als klant positief ervaren. Ik heb nu ook de app op mijn smartphone geinstalleerd en die werkt echt perfect. Twee keer had ik de helpdesk nodig en beide keren was ik snel aan de beurt en werd vervolgens voortreffelijk geholpen. Ben in de toekomst ook van plan om meer met KNAB te gaan werken. Bijvoorbeeld verzekeringen, beleggen of hypotheekzaken te regelen. Kortom ik ben blij dat ik de stap genomen heb.

Wat leuk om je positieve bericht te lezen! En wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze Servicedesk :D. Mocht je tegen punten aanlopen die beter kunnen, of suggesties, laat het ons vooral weten.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Maarten76

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maarten76 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

1 december 2017, 08:42

Angelina schreef:

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Ik ben zeer tevreden over de KNAB wel heb ik nog wel wat wensen.
    Wat ik niet snap is dat ik bij een zakelijke bank geen betaalbestanden kan inlezen.
    Tevens zou het mooi zijn als er een koppeling gemaakt kan worden met mijn boekhoudpakket AFAS Profit voor het inlezen van de bankafschriften.
    De cardreader zou voor een vooruitstrevende bank een update kunnen gebruiken.
  • schemert

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten schemert heeft ontvangen van andere leden.

4 december 2017, 15:35

Bankieren met KNAB bevalt heel goed, site is wel wat traag, maar dat is geen showstopper.
    Wat er wel een is, is dat er nog steeds geen G-Rekening is. Als wij zodadelijk groter worden, dan hebben we zeker een G-Rekening nodig en zullen we dus een andere bank moeten zoeken.
    Kan er in 2018 nou eindelijk een G Rekening komen zodat we niet naar hoeven over te stappen naar een andere bank?
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

8 december 2017, 14:34

Bedankt voor je bericht, Schemert! En goed om te lezen dat het meeste heel goed bevalt bij Knab! Behalve de missende G-rekening dan :-( Helaas kan ik dat voor nu ook niet mooier maken dan het is, namelijk dat Knab geen plannen heeft voor het aanbieden van een G-rekening.
  • sharonkuipers

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sharonkuipers heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 1

11 december 2017, 16:52

Mijn eerste jaar bij KNAB is prima bevallen!
    Het enige wat ik graag zou willen, is een extra pas voor mijn rekening. Als ik extra pasjes aan zou kunnen vragen, zou ik waarschijnlijk ook met mijn privérekeningen overstappen.
  • famseveke

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten famseveke heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

11 december 2017, 18:41

Angelina schreef:

• famseveke

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten famseveke heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

11 december 2017, 18:44

Prima bevallen. Vooral dat je nu op een plaats heel je financieel overzicht kwijt kunt is perfect. Het moet nog wel bijgehouden worden maar daar wordt achter de schermen ook eengewerkt heb ik begrepen zodat toekomstige manuele downloads niet meer hoeven te gebeuren. Verder een goed draaiende website. Gelukkig komt het electronisch betalen via app en mobile phone dichtbij.
    Zeer tevreden.
  • bwajansen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bwajansen heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

19 december 2017, 10:03

Ik heb weinig te klagen.

Twee dingen die anders zouden mogen:

De cardreader
    De werking hiervan vind ik erg omslachtig

Downloaden rekeningoverzicht
    Nu kan dit alleen in Microsoft Excel formaat. Ik beschik niet over Excel en ben al helemaal geen ster in het werken met dit type programma. Bij mijn vorige bank kon ik eenvoudig een pdf downloaden van vooraf geselecteerde transacties (op datum, tegenrekening, debet/credit, bedrag etc.). Dit pdf-afschrift gaf bovendien in één opslag de optelsom van de geselecteerde betalingen. Erg handig en misschien een idee voor KNAB.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

19 december 2017, 20:57

bwajansen schreef:

Ik heb weinig te klagen.

Hi bwajansen, bedankt voor jouw reactie! Fijn ook om te lezen dat je weinig te klagen hebt :-) Ik hoop er door deze reactie 'niks te klagen' van te maken. De cardreader is nu namelijk al niet meer nodig bij overboekingen en heel binnenkort komen ook de rekeningafschriften beschikbaar die jij beschrijft! Bedsankt dus voor de voorzet ;-) Groet, Lisa
  • bwajansen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bwajansen heeft ontvangen van andere leden.

20 december 2017, 09:45

@LISA

Dankjewel voor je terugkoppeling.

Dat de cardreader niet meer nodig is, heb ik nog niet gemerkt. Bij betalingsopdrachten en iDeal-betalingen wordt er, bij mij althans, nog steeds gevraagd om een code uit de cardreader. Moet er wel bij zeggen dat ik mijn zakelijke betalingen regel via de online omgeving op internet en om (voor mij moverende redenen) niet via mijn telefoon en/of de app. Wellicht is er voor al degene die er op dezelfde manier inzitten als ik (bewust geen app) iets beters te verzinnen dan de cardreader. Misschien simpelweg een code per sms? Of klink ik nou echt ‘vintage’ of ‘old school’?

Dat de mogelijkheden m.b.t. de rekeningafschriften binnenkort verbeteren, vind ik goed om te horen. Ik wacht met spanning af.

Groet,
    Bart
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

20 december 2017, 16:23

bwajansen schreef:

@LISA

Dankjewel voor je terugkoppeling.

Dat de cardreader niet meer nodig is, heb ik nog niet gemerkt. Bij betalingsopdrachten en iDeal-betalingen wordt er, bij mij althans, nog steeds gevraagd om een code uit de cardreader. Moet er wel bij zeggen dat ik mijn zakelijke betalingen regel via de online omgeving op internet en om (voor mij moverende redenen) niet via mijn telefoon en/of de app. Wellicht is er voor al degene die er op dezelfde manier inzitten als ik (bewust geen app) iets beters te verzinnen dan de cardreader. Misschien simpelweg een code per sms? Of klink ik nou echt ‘vintage’ of ‘old school’?

Dat de mogelijkheden m.b.t. de rekeningafschriften binnenkort verbeteren, vind ik goed om te horen. Ik wacht met spanning af.

Groet,
    Bart

Hi Bart, hier kun je zien hoe je mobiel signeren (betalen zonder Cardreader) inschakeld :D. Je bevestigd de opdracht dan via de App, dus geen Cardreader meer nodig.

Groet, Pam
  • bwajansen

20 december 2017, 16:58

@Pam

Als je mijn vorige bijdrage, waar jij op reageert, beter had gelezen, had je kunnen zien dat ik bewust geen gebruik maak van de app. Dit heeft te maken met een eerdere vervelende ervaring (fraude/diefstal) middels een bank-app. De oplossing die je aandraagt: signeren via de app is voor mij dus geen optie. Helaas :-(

Het kan natuurlijk zo zijn dat jullie er vooralsnog niet voor kiezen om een alternatief te ontwikkelen voor de niet-app’ers onder ons en, voor deze groep, vasthouden aan de cardreader.

Als dat het geval is mag je dat gewoon melden hoor. Ook dat is nl. een antwoord. ;-)
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

20 december 2017, 17:06

bwajansen schreef:

@Pam

Als je mijn vorige bijdrage, waar jij op reageert, beter had gelezen, had je kunnen zien dat ik bewust geen gebruik maak van de app. Dit heeft te maken met een eerdere vervelende ervaring (fraude/diefstal) middels een bank-app. De oplossing die je aandraagt: signeren via de app is voor mij dus geen optie. Helaas :-(

Het kan natuurlijk zo zijn dat jullie er vooralsnog niet voor kiezen om een alternatief te ontwikkelen voor de niet-app’ers onder ons en, voor deze groep, vasthouden aan de cardreader.

Als dat het geval is mag je dat gewoon melden hoor. Ook dat is nl. een antwoord. ;-)

Hi!

Ik heb je bericht wel degelijk goed gelezen :D, en ik zag dat jij zei liever niet de App te gebruiken. Echter geef jij ook aan

bwajansen schreef:

Dat de cardreader niet meer nodig is, heb ik nog niet gemerkt. Bij betalingsopdrachten en iDeal-betalingen wordt er, bij mij althans, nog steeds gevraagd om een code uit de cardreader.

Daarom wilde ik je toch even laten zien dat het wel kan zonder Cardreader, en hoe je dit kunt inschakelen :). Ik begrijp dat jij hiervoor de App niet wilt gebruiken, dus in dat geval kun je er inderdaad geen gebruik van maken. Er zijn geen plannen om een andere methode hiervoor te ontwikkelen zoals per sms en om heel eerlijk te zijn verwacht ik dit ook niet op de korte termijn. Maar ik zal het zeker noteren als suggestie, bedankt voor jouw feedback!
  • bwajansen

20 december 2017, 17:20

@Pam

Dank voor de aanvulling. En excuses voor mijn foute aanname.
  • tonabelen

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonabelen heeft ontvangen van andere leden.

3 januari 2018, 14:19

Angelina schreef:

In het begin, januari 2017 baalde ik dat ik een edentifier kreeg, gelukkig kan dat autoriseren nu ook via de app, dus over het algemeen ben ik wel blij met KNAB. Nu wil ik nog een zakelijke credit card hebben, maar Amex is nou niet echt mijn voorkeur aangezien deze slecht geaccepteerd wordt. Jammer dat ik hiervoor toch bij andere banken aan moet kloppen. Wel een leuke bank dat KNAB:)
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

3 januari 2018, 14:45

tonabelen schreef:

In het begin, januari 2017 baalde ik dat ik een edentifier kreeg, gelukkig kan dat autoriseren nu ook via de app, dus over het algemeen ben ik wel blij met KNAB. Nu wil ik nog een zakelijke credit card hebben, maar Amex is nou niet echt mijn voorkeur aangezien deze slecht geaccepteerd wordt. Jammer dat ik hiervoor toch bij andere banken aan moet kloppen. Wel een leuke bank dat KNAB:)

Hi! :D

Leuk om te lezen dat je over het algemeen blij bent met ons en ons een leuke bank vindt! (Dat zijn we zeker hoor :P:$). Jammer dat je Amex niet ideaal vindt, wellicht zullen we in de toekomst ons aanbod hierin uitbreiden. Bedankt voor je feedback hierover in ieder geval.

Groet, Pam

• AlbertH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AlbertH heeft ontvangen van andere leden.

6 januari 2018, 17:00

Mijn eerste jaar bij KNAB is goed bevallen.

Speciaal positief : Bij het aanmaken van mijn rekening heb ik zelf iets fout gedaan. De manier waarop de service desk mij toen geholpen heeft, voelde als een warm bad. Dat staat bij mij als een heleboel plusjes.
    Minder positief ben ik over de card reader.
    Al met al een hele dikke voldoende.
    ZZP Webdesigner
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 412
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

8 januari 2018, 10:04

Hoi Alberth! Dank je wel voor het mooie compliment! :)
    AlbertH schreef:

Mijn eerste jaar bij KNAB is goed bevallen.

Speciaal positief : Bij het aanmaken van mijn rekening heb ik zelf iets fout gedaan. De manier waarop de service desk mij toen geholpen heeft, voelde als een warm bad. Dat staat bij mij als een heleboel plusjes.

Je had ook een negatief puntje:

Minder positief ben ik over de card reader.

Dat hebben we nu ondervangen door signeren met de Knab app mogelijk te maken. Wanneer je dat hebt geactiveerd is het wel belangrijk dat je niet de Cardreader in de prullenbak gooit ;) we hebben het nog niet kunnen uitsluiten voor alle handelingen.

Groet, David
    Community Manager
  • Mark P

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mark P heeft ontvangen van andere leden.

9 januari 2018, 16:43

Ik ben in principe tevreden over Knab ze doen al veel meer en zijn prijstechnisch aantrekkelijk in vergelijking met bijvoorbeeld de Robabank. Wel zou ik in het zakelijke transactieverkeer graag de Euro Bestanden terug willen zien zodat mijn accountant automatisch betaalbatchen kan aanmaken. Dit verzoek heb ik een half jaar geleden al ingediend ik hoop dat dit wordt opgepakt door KNAB gezien ik nu met een omweg mijn zakelijke betalingen moet doen. Maar voor de rest tevreden dus.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

10 januari 2018, 14:48

Mark P schreef:

Ik ben in principe tevreden over Knab ze doen al veel meer en zijn prijstechnisch aantrekkelijk in vergelijking met bijvoorbeeld de Robabank. Wel zou ik in het zakelijke transactieverkeer graag de Euro Bestanden terug willen zien zodat mijn accountant automatisch betaalbatchen kan aanmaken. Dit verzoek heb ik een half jaar geleden al ingediend ik hoop dat dit wordt opgepakt door KNAB gezien ik nu met een omweg mijn zakelijke betalingen moet doen. Maar voor de rest tevreden dus.

Hi Mark! Fijn om te lezen dat je tevreden klant bent :D. Batch betalingen willen we gaan ondersteunen. Echter wanneer, hoe en wat de exacte plannen zijn, durf ik nog niet te zeggen. We hebben het dus in behandeling en kijken naar de mogelijkheden hoe we dit exact gaan inrichten. Een concrete tijdsplanning kan ik nu nog niet geven, hou de Roadmap in de gaten.

Groet, Pam
  • Jstrorma

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jstrorma heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

16 januari 2018, 18:32

Mijn eerste jaar bij Knab is zeker bevallen. De mail van elkaar 1 jaar kennen is echter nog niet aangepast. "George Michael zong nog kerstliedjes". Beetje jammer zo'n fout... Overigens zie je de praatpalen ook nog steeds, ze werken alleen niet meer :)
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 januari 2018, 19:24

Hoi Jstroma!
    Jstrorma schreef:

Mijn eerste jaar bij Knab is zeker bevallen. De mail van elkaar 1 jaar kennen is echter nog niet aangepast. "George Michael zong nog kerstliedjes". Beetje jammer zo'n fout... Overigens zie je de praatpalen ook nog steeds, ze werken alleen niet meer :)

Oei...ja, dat kunnen we beter inderdaad even aanpassen. :) Ik geef het door aan mijn collega.

Stiekem ben ik wel benieuwd in welke omgeving je woont, bij mij in de buurt is er in geen velden of wegen (eigenlijk alleen wegen als ik er zo over na denk) nog een praatpaal te bekennen. Haha :$

Groet, David
    Community Manager
  • Jstrorma

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jstrorma heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

16 januari 2018, 19:54

David schreef:

Hoi Jstroma!

Jstrorma schreef:

Oei...ja, dat kunnen we beter inderdaad even aanpassen. :) Ik geef het door aan mijn collega.

Stiekem ben ik wel benieuwd in welke omgeving je woont, bij mij in de buurt is er in geen velden of wegen (eigenlijk alleen wegen als ik er zo over na denk) nog een praatpaal te bekennen. Haha :$

Groet, David

Excuses, ik zie zojuist dat het verwijderen ongeveer 3 maanden in beslag heeft genomen. Zal wel mijn nostalgische zicht zijn ;-)
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 januari 2018, 21:03

Jstrorma schreef:

David schreef:

Excuses, ik zie zojuist dat het verwijderen ongeveer 3 maanden in beslag heeft genomen. Zal wel mijn nostalgische zicht zijn ;-)

Absoluut geen probleem. Ik zag alleen een nostalgische road-trip naar de gele praatpalen wel zitten, vandaar mijn nieuwsgierigheid ;) Toch een beetje een museumstuk, en zo lang zijn ze nog niet eens uit de roulatie.
    Community Manager
  • Rob Hunter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rob Hunter heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 5

22 januari 2018, 16:45

Eerst gestart met zakelijke rekeningen en inmiddels ook mijn privé rekening.
    Het openen van een rekening gaat snel en makkelijk.
    De wijzigingen van afgelopen tijd (waarbij voor de bevestiging van de betaling geen cardreader meer nodig is) stemmen mij tot grote tevredenheid.Ook het start scherm met al mijn rekeningen vind ik overzichtelijker dan bij andere banken.
    Al met al zeer tevreden.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie