Mijn eerste jaar bij Knab

AngelinaAngelina Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 41
Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 10:40

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

Laat het ons weten in de comments hieronder. We horen het graag!
Klant Engagement bij Knab

Reacties (175)

• javer31

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten javer31 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

18 januari 2017, 12:03

Ik heb alleen maar een flexible spaarrekening geopend en daar heb ik het maximale bedrag op gestort van mij zou dat wel het dubbele mogen zijn. Verder heb ik een paar keer wat overgeheveld naar mijn tegen rekening dat ging naar tevredenheid. Dus ik heb niet veel te melden alleen dat ik niet tevreden ben over het rente percentage maar dat is bij alle banken slecht ik vind dat ik bestolen wordt.
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 469
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 13:56

Angelina schreef:

Wij zijn erg benieuwd hoe jij het eerste jaar bij Knab hebt beleefd. Heeft jouw relatie met Knab gebracht wat je ervan verwachtte? Wat gaat goed en wat kunnen we verbeteren?

@Angelina: Je vraag naar comments is een open deur. De community staat er vol mee. Misschien moet je die ook eens doornemen en bijdragen tot het oplossen daarvan.
    m.vr.gr. Ton
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

18 januari 2017, 20:24

Nou, ik ben WEL tevreden, maar ben ook niet zo veeleisend. Als 'simpele' ICT ZZPer voldoet KNAB aan mijn verwachting. Op de cardreader na.
  • AngelinaAngelina Auteur

Allrounder

Allrounder

19 januari 2017, 09:06

tonk44 schreef:

Angelina schreef:

@Angelina: Je vraag naar comments is een open deur. De community staat er vol mee. Misschien moet je die ook eens doornemen en bijdragen tot het oplossen daarvan.

Hi Ton,

Dat zou natuurlijk kunnen én ook die reacties neem ik zeker door. Naar dit topic gaan we linken vanuit een e-mail en zo hoop ik specifieke reacties binnen te krijgen van klanten die een jaar klant zijn. Uiteraard zijn alle reacties welkom!

Groet,
    Angelina
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

19 januari 2017, 10:07

Mijn vrouw en ik zijn nu een jaar klant bij Knab.
    Over het elementaire bankwezen zijn we best tevreden.
    Ook de telefonisch hulp is prima.

Het schort ietwat aan informatie over het hoe en wat zoals valutering in weekends en feestdagen, het terugvinden van paslimieten (niet alleen voor geldautomaten maar ook voor pinbetalingen), halfjaarlijks vernieuwen van wachtwoorden enz.
    Een secundair deel betreft het downloaden van mutaties waarbij een default instelling van één maand (floating) voor mij enige basis mist,
    Wat de Community betreft: Jullie (Knab) zijn erg actief en alert aanwezig, bravo ! Echter dit schept ook verwachtingen die in mijn beleving onvoldoende ingevuld worden. Hier is het sleutelwoord Roadmap. Meer hoef ik daarover niet te zeggen, ik denk dat jullie goed weten wat daarmee bedoeld wordt. Het lijkt of het een spons is die alleen maar absorbeert en niets loslaat.

Je mag er van uitgaan dat mijn commentaren in de diverse topics zeker niet negatief zijn maar bedoeld zijn als triggering voor verbeteringen.
    Succes en hopend op een nog beter volgend jaar.
    m.vr.gr. Ton
  • Jswanenberg6

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jswanenberg6 heeft ontvangen van andere leden.

21 januari 2017, 19:27

Jammer van de maandelijkse €5,00 kosten die het betere rentetarief teniet doen zodat er uiteindelijk weinig verschil is met andere banken, die minder kosten berekenen maar lager rentetarief hanteren...het aloude linksom, rechtsom verhaal!
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

21 januari 2017, 19:52

Als er al banken zijn waarbij de maandelijkse kosten mogelijk lager zijn dan het totaal van rente op betaalrekening en spaarrekeningen van KNAB dan is het veel hogere serviceniveau van KNAB mij dat verschil waard. Mocht de rente wat stijgen dan is KNAB nog lucratiever.
    m.vr.gr. Ton
  • Pidi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pidi heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 30
    Allrounder

Allrounder

22 januari 2017, 12:04

Om met het positieve te beginnen:
    Het gemak waarmee je bij Knab dingen kunt regelen is uitstekend. De service is ook uitstekend en in de community wordt er snel gereageerd.
    Het financieel plan dat je op kunt stellen en de tips die je aan de hand daarvan ontvangt is aardig. Zaken als het automatisch aanvullen van roodstand vind ik prettig. Je hebt nergens omkijken naar.
    En de hoge rente speelde voor mij ook een belangrijke rol om over te stappen naar Knab.

Maar ik heb ook (toenemende) kritiek. De afgelopen tijd zijn er door Knab namelijk veel dingen beloofd die niet zijn nagekomen. Ook blijft Knab (ondertussen flink) achter op de rest. En dat vind ik jammer.

Ik heb mij in het forum hierover al regelmatig kritisch uitgelaten. Dat is niet om te zeuren, maar om aan te geven dat er dingen beter kunnen. Het komt denk ik gewoon voort uit het feit dat ik aanvankelijk zo enthousiast was. Het was leuk mee te doen met een bank die als slogan heeft "wij geloven dat bankieren anders kan". Maar nu lijkt het er soms op dat dat "anders doen" steeds meer overeenkomt met "we doen het niet of we doen het te laat"....

Er worden regelmatig nieuwe dingen geïntroduceerd bij Knab: Hypotheken, Crowdfunding.
    Leuk natuurlijk, maar dat lijkt allemaal wel ten koste te gaan van de basisfunctionaliteit die je van een bank mag verwachten. En dat is jammer.

Om op te sommen:

*Cardreader*
    Dat ding is echt een doorn in het oog. Wat ontzettend ouderwets!
    Het is ondertussen al zo vaak voorgekomen dat ik onderweg was en een onverwachte uitgave niet kon doen, vanwege dat onding.
    Dit weerhoudt mijn partner er ook van om over te stappen naar Knab.
    Daar waar je bij andere banken met je vingerafdruk of zelfs met Siri kunt betalen, zit je bij Knab vast aan zo'n rare cardreader uit de jaren 80 van de vorige eeuw.

*Web applicatie*
    De huidige web applicatie is erg onoverzichtelijk en gebruiksonvriendelijk. De nieuwe omgeving moet naar wat we ervan gezien hebben stukken beter zijn. Maar deze is al vele malen uitgesteld. Het laatste bericht was dat hij eind januari opgeleverd zou worden. In mijn optiek is dat dus deze week?

*iPad App*
    De iPad App is nog steeds niet vernieuwd. Dus ik werk nu met de nieuwe iPhone app op mijn iPad om bijvoorbeeld toch ideal betalingen te kunnen doen. Maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

*iPhone App*
    De nieuwe iPhone App is een hele vooruitgang ten opzichte van de oude. Daar ben ik blij mee.
    Maar al bij de introductie liep hij achter op de apps van de andere banken. Jammer.

*Geen Windows (Phone) App*
    Alle banken, behalve Knab, hebben een Windows (Phone) App. Een groot gemis!
    De meeste banken hebben zelfs een Windows app (dus voor in de desktop omgeving).
    Knab helaas niet.

*Privé creditcard*
    De creditcard loopt via Qander. Een organisatie die ook niet echt voorop loopt in de ontwikkelingen.
    Het zal vermoedelijk een kostenplaatje zijn, maar voor ons klanten was een keuze voor ICS veel beter geweest. Dan maar iets betalen voor een kaart.

*Geen verschillende bankpassen*
    Ik heb nu 3 exact dezelfde Knabpassen in mijn portemonnee zitten; privé, gezamenlijk, zakelijk. Handig als je moet pinnen: moet je altijd je leesbril erbij halen om te voorkomen dat je de verkeerde pas pakt.
    Dat hebben we nu maar opgelost door met een stift markeringen aan te brengen op de pas, maar mooi is anders.

*Zakelijke batchbetalingen*
    Zakelijk was ik van plan ook over te gaan met alle rekeningen, maar het feit dat je een batchbetaling niet in kunt lezen is, als ik zo cru mag zijn, gewoon van de zotte. Waarom is het zo moeilijk om een simpel XML bestandje in te lezen? Zelfs de "gratis" bank Bunq biedt die mogelijkheid.

*Zakelijke creditcard*
    Zakelijk is er alleen een American Express card te krijgen. Daar heb je veel minder aan omdat deze veel slechter wordt geaccepteerd. Waarom niet ook een Visa of Mastercard?

Enige tijd gelezen is het bedrag wat je per maand voor het premiumpakket moet betalen gehalveerd. Het was ook een tikkeltje duur inderdaad. Maar op dit moment vind ik zelfs 7,50 nog teveel....
    Ik was echter graag bereid geweest 15 euro te blijven betalen als bovenstaande punten opgelost zouden zijn.

Kortom: Misschien ben ik te veeleisend? Maar het is gewoon jammer als er niet geboden wordt wat je er van verwacht had.
  • GasterijManjefiek
    Hoekbank Reacties: 28

22 januari 2017, 15:41

Wij zijn nu bijna een jaar zakelijk klant bij Knab.

De service die je bij Knab krijgt, krijg je bij geen enkele bank! Je wordt snel te woord gestaan en 'problemen' worden snel opgelost.

Verder zijn er wel veel verbeterpunten m.b.t. de zakelijke klant. Het grootste probleem/gemis is het niet kunnen importeren van batch betalingen. Elke bank in Nederland bied de mogelijkheid om batchbetalingen te importeren, Knab als enige bank niet! Het is toch niet zo moeilijk om een simpele batch import plugin te maken voor de zakelijke klant, dit bespaard ons zoveel werk!

Knab zet zich in de markt als een onderscheidende en "vernieuwende" bank echter loopt Knab nu al ver achter in vergelijking met andere banken. Om een voorbeeld te noemen: bijna een jaar geleden introduceerde Knab 'Mobiel signeren' zodat je dat onding van een cardreader niet meer nodig bent, echter is deze functie nog steeds niet gelanceerd, kijk eens naar de ING die beloofd op internet mobiel signeren en een kleine maand later kun je er als klant gebruik van maken. Dit noem ik nou eens innoverend en onderscheidend en hier kan Knab ook iets van leren :$ !

Verder is de online bankomgeving erg rommelig en niet overzichtelijk. Knab beloofde vorig jaar dat de nieuwe bankomgeving "binnenkort" online zou staan. Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe omgeving online komt gezien jullie eerdere beloftes die jullie niet zijn nagekomen.

Om alles kort samen te vatten: de service die je bij Knab krijgt, krijg je bij geen enkele andere bank. Knab kan nog veel verbeteren wat betreft het aanbieden van zakelijke producten / het nakomen van beloofde dingen. Verder zijn jullie apps top, ze zijn overzichtelijk en zijn erg intuïtief!

Knab ik zou zeggen doe wat met de gegeven feedback van de zakelijke klanten want wij zijn niet de enige die deze 'problemen' constant aankaarten, de hele community staat er vol mee. Ik durf met 101% zekerheid te zeggen dat als deze functies zijn toegevoegd jullie meer zakelijke klanten krijgen.
  • allac00

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten allac00 heeft ontvangen van andere leden.

24 januari 2017, 15:38

Op zich heel tevreden over KNAB. Tenminste de functionaliteiten die ik ervan gebruik. Ik gebruik KNAB alleen maar voor mijn spaarrekening. Dit omdat de kosten die KNAB per maand rekent voor het betaalpakket veel te hoog zijn in vergelijking tot andere banken. Zeker aangezien mijn partner en ik een en/of rekening willen hebben waardoor zij zich ook aan zal moeten melden (terwijl zij geen aparte eigen rekening wil hebben). Kosten 120 euro per jaar (10 euro per maand) terwijl dit bij de ING 64,20 euro per jaar is (1 normale rekening, 1 en/of rekening met 2 passen en een Credit Card).
    Kosten zijn dus bij jullie 55,80 euro meer tov ING. En als jullie voor dat geld nou nog veel innovatiever zijn en overal mee vooraan lopen dan krijg je er als klant nog wat voor maar helaas is dat ook niet het geval, de voorbeelden waarbij bijv. ING innovatiever blijkt liggen voor het oprapen, app voor Apple watch, goedkeuren overschrijving via de app, overmaken dmv Siri etc. etc.)
    Oftewel we moeten een minimale renteopbrengst hebben van 55,80 per jaar hebben willen we qua kosten gelijk zitten aan het huidige pakket van de ING.

Zodoende is het helaas totaal niet zinvol om volledig over te stappen maar jullie als hoofd bank. Jammer, want alles bij 1 bank is uiteindelijk toch nog altijd het makkelijkst en het meest prettig.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 893
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

25 januari 2017, 12:30

Pidi schreef:

Kortom: Misschien ben ik te veeleisend? Maar het is gewoon jammer als er niet geboden wordt wat je er van verwacht had.

Hi Pidi, bedankt voor je eerlijke mening, net als de andere klanten die in dit topic hebben gereageerd. Je bent zeker niet veeleisend, het is juist fijn dat je aangeeft wat je mist en wat je eigenlijk van ons had verwacht.

Je geeft bijvoorbeeld aan dat er de afgelopen tijd vaak dingen worden beloofd die niet worden nagekomen. Ik begrijp dat dit heel vervelend is. Op het gebied van nieuwe features is het altijd lastig om een datum te geven. We proberen altijd toch een soort ruime streefdatum aan te geven, maar soms is dit door onvoorziene omstandigheden niet haalbaar of zijn we daarin te optimistisch geweest. Ik hoop niet dat je bedoeld dat wij persoonlijke beloftes (bijv. telefonisch) niet nakomen met betrekking tot jouw rekening. Want dan zal ik er absoluut werk van maken.

Je kritiek zie ik zeker niet als zeuren, je bent vrij actief op de community dus je zult waarschijnlijk wel weten hoe het staat met de status van de meeste producten die je noemt.

- Cardreader - we zijn bezig met mobiel signeren, verwachting Q1 2017.
    - Nieuw web (Persoonlijke Bankomgeving) - streven is Q1 2017, we zijn bezig met de laatste testfases.
    - iPad App - is in ontwikkeling.
    - iPhone App - Ik begrijp je opmerking. De nieuwe App is een nieuwe 'basis', waarbij we gemakkelijk en sneller nieuwe updates kunnen uitvoeren met nieuwe features. We hebben als eerste de basis gelanceerd en de nieuwe features komen er stapsgewijs bij. We zijn nu bezig met Roadmaps die we zodra deze af zijn op de community zullen plaatsen. Hierin kun je zien wat er ongeveer allemaal op de planning staat. Zoals mede-community lid Tonk44 ook aangeeft:
    tonk44 schreef:

Hier is het sleutelwoord Roadmap.

- Geen Windows App - Zoals ik ook in het windows phone topic heb aangegeven, staat het niet op de planning. Dat wil niet zeggen dat we er helemaal niets meer mee doen. Wij nemen jullie opmerkingen zeer serieus, en hebben het intern daarom nogmaals aangekaart om de mogelijkheden nog eens goed te bekijken (en ja, de directie leest ook mee :))
    - Privé creditcard - Inderdaad Qander en sinds kort ook AMEX. Goed om te lezen dat je fijne ervaringen hebt met ICS, op dit moment willen we graag investeren in de partners die we nu hebben, zodat ook deze dienstverlening zich kan optimaliseren.
    - Geen verschillende bankpassen - Ik deel je mening. Staat op suggestielijst, nog geen concrete plannen helaas.
    - Zakelijke batch betalingen - inderdaad (nog) niet mogelijk. Zodra er vorderingen zijn, laten we het weten in het topic over de batch-betalingen.
    - Zakelijke creditcard - We hebben naar verschillende punten gekeken, en voor ons lijkt AMEX een goede partij. We evalueren natuurlijk hoe er gereageerd wordt op de samenwerking met AMEX en op basis daarvan zullen we kijken of we het aanbod aan zakelijke creditcards moeten uitbreiden.

We kijken altijd naar verschillende punten die aangedragen worden; wat is haalbaar, wat is realistisch, op welk termijn is het haalbaar etc. Sommige punten worden gezien als een gemis door enkele klanten, en andere punten worden door veel meer klanten als een gemis ervaren. We moeten daarom altijd keuzes maken waar we onze prioriteit leggen. Door de complexiteit van bepaalde ontwikkelingen zoals Mobiel Signeren en de nieuwe Persoonlijke Bankomgeving is het altijd lastig om een tijdsinschatting te maken, omdat je altijd met onvoorziene omstandigheden te maken kunt krijgen. We kunnen niet iets 'live' zetten als het nog niet 100% goed is. Zeker niet, omdat we natuurlijk te maken hebben met enorm veel veiligheidsregels.

Nogmaals bedankt voor je eerlijke mening en we stellen dit zeer op prijs. We blijven hard bezig om onszelf te ontwikkelen en nieuwe functionaliteiten toe te voegen. Blijf daarom vooral je mening en suggesties doorgeven!

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 893
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

25 januari 2017, 12:47

@Gasterijmanjefiek:

Bedankt voor je eerlijke mening. Ik hoop dat jij je kunt vinden in mijn reactie wat ik zojuist op Pidi heb geantwoord. Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Pidi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pidi heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 30
    Allrounder

Allrounder

25 januari 2017, 13:13

@Pam:
    Dank voor de uitgebreide reactie.
    Ik ben zelf software ontwikkelaar dus weet op zich wel hoe het is als er iets nieuws opgeleverd moet worden: vertraging is er vrijwel altijd.
    Ik hoop wel dat Knab deze punten - en daarmee bestaande klanten - goed aandacht gaat en/of blijft geven en zich niet alleen focust op het introduceren van nieuwe diensten (zoals Hypotheken/Crowdfunding) om nieuwe klanten te kunnen werven.

Groet,

Pieter
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

25 januari 2017, 13:53

Pidi schreef:

@Pam:
    Ik ben zelf software ontwikkelaar dus weet op zich wel hoe het is als er iets nieuws opgeleverd moet worden: vertraging is er vrijwel altijd.

Het klassieke excuus van een ontwikkelaar :D , maar daar is de klant niet mee gebaat. Plan je werk en neem op tijd maatregelen om wanneer iets uit de planning dreigt te lopen. Een gecommitte planning is heilig en niet vrijblijvend.
    m.vr.gr. Ton
  • Nemrah

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Nemrah heeft ontvangen van andere leden.

26 januari 2017, 12:13

Mijn bedrijf gestart op 1 februari en sindsdien zakelijk klant bij Knab. Deze keuze gemaakt op basis van goede verhalen van andere ondernemers en omdat ik graag mijn zakelijk rekening gescheiden wou hebben van mijn privé rekeningen bij een andere bank.

Op zich geen reden tot klagen tot zover. Ik had graag mogelijkheden gezien voor zakelijke CC van ICS of VISA/Mastercard.

Heb geen problemen met de cardreader en betalen via de app gaat ook prima.
  • ScooterSMART

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ScooterSMART heeft ontvangen van andere leden.

29 januari 2017, 11:50

Nu iets meer als een jaar zakelijk klant bij Knab met mijn bedrijf ScooterSMART en ben zeer tevreden over deze bank. De overstap service werkte prima en dus geen problemen met de overstap van de Rabobank naar hier.

Ik heb het gevoel dat er achter de schermen steeds gewerkt wordt om nieuwe features te ontwikkelen.

:) www.scootersmart.nl
  • TanjaV

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TanjaV heeft ontvangen van andere leden.

29 januari 2017, 19:43

Nu een jaar zakelijke klant bij knab.
    En naar als tevredenheid.
    Ik werk veel via de app (Android) en dat gaat inmiddels bijna altijd goed. In het verleden wilde het nog wel eens voorkomen dat de app stopte voor bij überhaupt was opgestart wanneer ik een ideal betaling via een webshop wilde doen.

Het enige wat ik wel mis, is het doorsturen van de gedane betaling (een screenshot of mogelijkheid tot delen). Privé zit ik bij de rabobank en vanuit de app kan ik zo een betaling delen om te laten weten wat het overgeboekt is.

De cardreader vind ik erg achterhaald, maar doet verder zijn werk.

Verder hier een tevreden klant!
    Www.homemadebytanja.nl
  • Bas Evers

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas Evers heeft ontvangen van andere leden.

30 januari 2017, 14:38

Hallo,

Sinds een jaar ben ik klant bij Knab omdat deze bank vorig jaar nog de beste – of minst slechte – rente gaf over mijn spaargeld. Inmiddels is de rente over de lopende rekening gedaald van 1,25% naar 0,15(!)%. Dit vind ik vrij waardeloos, te meer omdat de maandelijkse kosten bij Knab aanzienlijk hoger zijn dan bij andere banken. (Oké, je krijgt er bij Knab een creditcard bij…). De komende tijd zal ik de rentestand scherp in de gaten houden om te bepalen of het zin heeft om bij Knab te blijven, want deze scheelt nu nog maar 0,1% met mijn spaarrekening bij SNS…

De nieuwe betaalapp moest ik erg aan wennen omdat veel op een andere plek zit en de hele uitstraling anders is. (Waarom doen vormgevers dat toch altijd).

Voor de rest werkt alles naar behoren.
  • Suus

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Suus heeft ontvangen van andere leden.

31 januari 2017, 20:05

Ik ben sinds een jaar klant bij Knab en erg tevreden. De app voor de Iphone is flink verbeterd en werkt prettiger dan de oude app. Wel vind ik het jammer dat er voor de Ipad geen nieuwe app beschikbaar is, dit omdat jullie het handiger vonden voor de Ipad geen app meer te ontwikkelen omdat de website duidelijker en makkelijker was. Verder vind ik de cardreader ook niet erg handig, zelfs redelijk ouderwets, maar ik las dat je straks met je vingerafdruk kunt bevestigen, dus dat is geweldig nieuws!
  • Jer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jer heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

31 januari 2017, 22:31

Alweer een jaar klant bij Knab. De volgende punten bevallen mij goed:

- Handige alerts;
    - Snelle, duidelijke en vriendelijke klantenservice;
    - Goede rentepercentages in vergelijking met andere banken;
    - Fijne webinterface voor mijn bankzaken;
    - Handig en zéér prettig dat ik zonder extra kosten zoveel (spaar)rekeningen kan aanmaken als ik wil;
    - Online seminars die ik kan bijwonen over bijvoorbeeld beleggen zijn erg interessant;

Wat kan beter:
    - Ik verwacht (nog steeds) van een bank dat zij op termijn een eigen credit card gaan uitgeven. Dat is ook nog steeds de reden dat ik niet volledig ben overgestapt. (I know, dat kost mij dubbel geld aangezien mijn credit card bij een andere bank loopt. Het is nog na 1 jaar nog steeds een flinke drempel.) De maandelijkse kosten zouden naar mijn mening beter te rechtvaardigen zijn als de credit card op zijn minst van de bank zelf is.
    - Het valt mij op dat er véél scripts worden ingeladen bij Knab. Jullie zijn een online bank, maar in sommige delen van de site moet dat naar mijn mening echt uitgezet worden.

Overall zeker tevreden, maar eigenlijk steekt het credit card gedeelte nog een beetje.
  • fberkhout

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fberkhout heeft ontvangen van andere leden.

1 februari 2017, 18:37

Ik ben een zakelijke klant en ik ben tevreden over het eerste jaar.
    Tevreden zou naar zeer tevreden gaan als:

- Er naast American Express ook een andere aanbieder komt (AMEX wordt te weinig geaccepteerd), ook reden om privé nog niet naar Knab te zetten...
    - De mogelijkheid om in de app acceptgiro's te scannen ipv overtypen komt
    - batchbetaling
    - de reader wordt vervangen door iets wat meer bij deze tijd past
    - Internationale betalingen iets uitgebreid zouden worden

Gr Felix

Allrounder

Allrounder

2 februari 2017, 08:23

Bedankt voor jullie reacties! We houden uiteraard alle suggesties bij en komen erop terug, zodra er meer nieuws over is. Wel heb ik nog een vraag voor jullie.

Wat vinden jullie van de communicatie die jullie als klant van Knab ontvangen (e-mails/ SMS/ Pushberichten)? Wat kan er beter en wat gaat er goed?

Groet,
    Angelina
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

2 februari 2017, 09:04

@Angelina: Welke communicatie bedoel je eigenlijk ?
    m.vr.gr. Ton

Allrounder

Allrounder

2 februari 2017, 09:12

tonk44 schreef:

Hi Ton,

Ik heb het al even toegevoegd aan mijn comment, maar ik heb het over e-mails, sms én pushberichten die je van Knab ontvangt.

Groet,
    Angelina
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

2 februari 2017, 09:14

Angelina schreef:

tonk44 schreef:

Hi Ton,

Ik heb het al even toegevoegd aan mijn comment, maar ik heb het over e-mails, sms én pushberichten die je van Knab ontvangt.

Groet,
    Angelina

Dan was je 1e communicatie niet goed.
    Maak er een vrijdag-poll van
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie