foutje in android app

janvdh Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten janvdh heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

10 januari 2019, 18:09

Heb de KNAB app geinstalleerd en beveiliging via vingerafdruk geactiveerd.
Log ik in dan verschijnt de app keurig.
Log ik bewust uit via menu / uitloggen dan krijg ik een vingerafdrukscherm aangeboden. Dit wil ik niet dus annuleer dit. Krijg daarna heet pincode inlogscherm wat ik door 2 keer de terugkeertoets te drukken afsluit.
Ik ging er van uit dat ik na uitloggen bij terugkeer naar de app weer moest inloggen via vingerafdruk of code. Helaas bleek de app op de achtergrond nog actief en geopend. Na keuze krijg ik direct zonder inlog mijn saldi van rekeningen te zien en is de app volledig functioneel.
Dit lijkt me niet de bedoeling. Na contact met de helpdesk bleek deze fout bekend te zijn en men vertelde dat binnen enkele weken de oplossing verwacht wordt. App wordt dan automatisch geupdated.
DUS denk er aan na uitloggen de app bewust als actieve app op de achtergrond afsluiten zolang dit probleem niet opgelost is.
Betreft Android 8.1 telefoon met vingerscan toegang.

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1086
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

15 januari 2019, 12:57

janvdh schreef:

Heb de KNAB app geinstalleerd en beveiliging via vingerafdruk geactiveerd.
    Log ik in dan verschijnt de app keurig.
    Log ik bewust uit via menu / uitloggen dan krijg ik een vingerafdrukscherm aangeboden. Dit wil ik niet dus annuleer dit. Krijg daarna heet pincode inlogscherm wat ik door 2 keer de terugkeertoets te drukken afsluit.
    Ik ging er van uit dat ik na uitloggen bij terugkeer naar de app weer moest inloggen via vingerafdruk of code. Helaas bleek de app op de achtergrond nog actief en geopend. Na keuze krijg ik direct zonder inlog mijn saldi van rekeningen te zien en is de app volledig functioneel.
    Dit lijkt me niet de bedoeling. Na contact met de helpdesk bleek deze fout bekend te zijn en men vertelde dat binnen enkele weken de oplossing verwacht wordt. App wordt dan automatisch geupdated.
    DUS denk er aan na uitloggen de app bewust als actieve app op de achtergrond afsluiten zolang dit probleem niet opgelost is.
    Betreft Android 8.1 telefoon met vingerscan toegang.

Hi Jan,

Dit probleem is inderdaad bekend en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen!

Wat er dus gebeurt is:

- Je krijgt na uitloggen opnieuw de vingerscan aangeboden. Vervolgens druk je > pijltje terug > pijltje terug, waardoor je weer ingelogd bent als je de App opnieuw opent.
    - Je kunt het beste na het uitloggen (als je de vingerscan aangeboden krijgt), de 'home' knop drukken. Dan ben je wel uitgelogd.
    - Je moet dus niet opnieuw bevestigen met je vingerafdruk, je bent al uitgelogd en bent gewoon weer op het inlogscherm.

Wordt aan gewerkt en excuses voor het ongemak Jan.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie