Actie American Express: Secrid Wallet!

Tags:

PamPam Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 939
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

1 september 2016, 19:20

Actie: Secrid portemonnee cadeau

Vanaf vandaag is er een nieuwe actie online! Als je voor 31 december 2016 de American Express Business Green Card aanvraagt en binnen 2 maanden € 250 uitgeeft, ontvang je ook nog eens een Secrid portemonnee cadeau!

Eerste jaar gratis met Knab Zakelijk

Net als bij Knab staat klantgerichtheid bij American Express voorop. Ze staan zelfs wereldwijd bekend om hun uitstekende service en spaarprogramma. Voor onze zakelijke klanten hebben we ook een mooi financieel voordeel weten te regelen. Het eerste jaar betaal je helemaal niets. Ook in de jaren daarna blijft de kaart gratis als je het jaar daarvoor minimaal € 2.500 hebt uitgegeven met de kaart. In jouw voordeel dus!

100% verzekerd tegen diefstal en fraude

Een zakelijke creditcard geeft overzicht omdat al je betalingen gedurende de maand, in één keer worden afgeschreven. Misschien wel nog handiger: je bent 100% verzekerd tegen diefstal en fraude. Transacties gedaan met je gestolen of verloren kaart komen nooit voor jouw rekening. Bovendien ben je aanvullend verzekerd tegen reisongemakken zoals vluchtvertragingen, bagageverlies en reisongevallen.

Meer informatie over deze actie en de zakelijke creditcard, kijk hier. Heb jij er al 1 aangevraagd?
Webcare Moderator bij Knab
  • job1208

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten job1208 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

30 januari 2017, 19:09

Klinkt goed, voor zover ik weet heb ik aan alle voorwaarden voldaan! Wanneer kan ik de secrid verwachten?
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 477
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

1 februari 2017, 08:38

job1208 schreef:

Wanneer kan ik de secrid verwachten?

Hoi job1208! Goed om te lezen dat je actief gebruik hebt gemaakt van de American Express kaart. Ik durf je niet te zeggen wanneer dit cadeau jouw kant op komt. American Express gaat hier zelf voor zorgen. Mocht je het graag willen weten, dan kun je nog even telefonisch contact met ze opnemen: 020 - 504 8000.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie