Verhuizen naar Thailand

weleid Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten weleid heeft ontvangen van andere leden.

Lounge bank Reacties: 0

7 september 2017, 03:17

Kan ik mijn KNAB-rekening aanhouden?
Beste antwoord door Lisa

Hoi Weleid! Als je gaat emigreren naar een land buiten Europa dan is het helaas niet mogelijk om een rekening bij Knab aan te houden. Uiteraard geven wij je nog wel genoeg tijd om een nieuwe rekening (daar) aan te vragen :-)

Bekijk originele reactie
  • LisaLisa Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

7 september 2017, 20:39

Hoi Weleid! Als je gaat emigreren naar een land buiten Europa dan is het helaas niet mogelijk om een rekening bij Knab aan te houden. Uiteraard geven wij je nog wel genoeg tijd om een nieuwe rekening (daar) aan te vragen :-)
    Webcare Moderator bij Knab
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
    Allrounder

Allrounder

24 maart 2018, 21:26

Hi Lisa, lees ik in dit antwoord dat de rekening wél gewoon aangehouden kan worden wanneer je verhuist binnen Europa ?
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

26 maart 2018, 09:38

Walter schreef:

...lees ik in dit antwoord dat de rekening wél gewoon aangehouden kan worden wanneer je verhuist binnen Europa ?

Dat klopt, Walter. Wanneer je binnen Europa verhuist dan kunnen wij nog voorzien in een rekening (vroeger kon dit ook niet, maar dat hebben we inmiddels mogelijk gemaakt). Verhuis je naar een land buiten de Europese grenzen, dan moet onze dienstverlening daar helaas ook ophouden. Je moet overigens sowieso woonachtig zijn in Nederland om een rekening aan te kunnen vragen bij Knab.

Groet, David
    Community Manager
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
    Allrounder

Allrounder

26 maart 2018, 11:24

Top, dank voor de duidelijkheid. Een inwoner van Spanje kan dus geen rekening bij Knab openen. Mocht ik naar Spanje verhuizen dan kan ik mijn Knab rekening wel aanhouden. :8
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

26 maart 2018, 11:29

Walter schreef:

Top, dank voor de duidelijkheid. Een inwoner van Spanje kan dus geen rekening bij Knab openen. Mocht ik naar Spanje verhuizen dan kan ik mijn Knab rekening wel aanhouden. :8

Dat is helemaal correct! :)
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie