Gesloten: Even geen financiën!

PamPam Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 548
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 januari 2017, 19:04

Even geen financiën!

Natuurlijk kun je op onze Community terecht met al je vragen over jouw bankzaken bij Knab. Toch is het soms wel even lekker om over andere dingen te praten dan je financiële zaken. Daarvoor gaan wij een speciaal topic starten zodra onze nieuwe indeling van de Community live is.

NIEUW, NIEUW, NIEUW!

Dankzij jullie tips en suggesties zal de Community andere hoofdonderwerpen krijgen waardoor het overzichtelijker wordt om bestaande topics en vragen terug te vinden. Eén van deze nieuwe hoofdonderwerpen wordt een soort ‘Kletspraatje’ waar allerlei onderwerpen besproken worden die niets met de financiële wereld te maken hebben.

Breng jouw stem uit!

We hebben jullie hulp nodig! Namelijk met de naam voor dit onderwerp. Geef hieronder je mening!

1. Knabpuccino
2. De Knab Lounge
3. Knablabla
4. Knabbels en Babbels
5. Knabbabbels
6. Knabvuur praatjes
7. Iets anders namelijk …

Laat het horen in de comments hieronder!
Webcare Moderator bij Knab
  • Floris

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Floris heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

10 januari 2017, 09:44

Mijn voorkeur gaat uit naar Knablabla. Of Knabjes en Dabjes :)
  • Petra van der Meer

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Petra van der Meer heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

10 januari 2017, 10:06

Knablabla, topnaam!
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 474
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 januari 2017, 10:08

Ik ben ook voor Knablabla, leuk bedacht Pam!
  • jwh90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten jwh90 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

10 januari 2017, 10:33

Ik ben ook voor Knablabla, leuk bedacht Pam!
  • EffiEffi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Effi heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 2

10 januari 2017, 11:05

Knablabla!
    Effi
  • Pidi

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pidi heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 29
    Allrounder

Allrounder

10 januari 2017, 12:50

De Knab Lounge :-)
  • RoyRoy

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Roy heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 8

10 januari 2017, 13:15

Knabjes en Dabjes. Leuke naam Floris!
    Shiftleader Service bij Knab
  • DebbieDebbie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Debbie heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 6

10 januari 2017, 13:28

Ik stem voor Knablabla
  • christaruck

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten christaruck heeft ontvangen van andere leden.

10 januari 2017, 15:16

Knablabla of De Knab Lounge!
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 383
    Allrounder

Allrounder

10 januari 2017, 18:46

Met alle respect, maar hebben we voor dit doel niet andere middelen voor zoals Facebook, Twitter en hoe dat spul allemaal heet.?
    Om de primaire taken van de bank goed te regelen moet, zoals het bij mij overkomt, al alle zeilen bijgezet worden inclusief de nodige lenspompen om het "lekwater" weg te krijgen.
    m.vr.gr. Ton
  • WillemijnJustine

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WillemijnJustine heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

10 januari 2017, 19:39

Knablabla!
  • Riaz

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Riaz heeft ontvangen van andere leden.

10 januari 2017, 21:13

Werkelijk een Knabulair* topic!

*Resoneren van Knablabla als een fijn tonig Knabaal tijdens de Knabpuccino in De Knab Lounge waarbij Knabbels en Babbels een transitie maken van Knabbabbels naar Knabvuur praatjes.

Ik ben benieuwd naar de uitslag!
    Appel
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 73
    Allrounder

Allrounder

11 januari 2017, 10:03

tonk44 schreef:

Met alle respect, maar hebben we voor dit doel niet andere middelen voor zoals Facebook, Twitter en hoe dat spul allemaal heet.?
    Om de primaire taken van de bank goed te regelen moet, zoals het bij mij overkomt, al alle zeilen bijgezet worden inclusief de nodige lenspompen om het "lekwater" weg te krijgen.

In deze moet ik je helemaal gelijk geven.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 119
    Allrounder

Allrounder

11 januari 2017, 10:03

tonk44 schreef:

Hoi tonk44! De social media die je opnoemt hebben allemaal een ander doel dan een community, en nemen ook allemaal hun plekje in bij ons. De moderatoren die je hier tegenkomt, kom je ook tegen op die andere kanalen. Dit is de Knab Community waar je je op bevindt en is één van de middelen die wij inzetten om in contact te zijn met klanten, en om klanten de mogelijkheid te geven om in contact te zijn met elkaar. Een community is geen community als je niet ook de mogelijkheid hebt om af en toe stoom af te blazen over "rand"-zaken naast alle relevante zaken, dat is uiteindelijk ook het doel hiervan.

Je bent natuurlijk welkom om dit onderdeeltje van de community te gebruiken, of te laten. Je bent tot niets verplicht. En wie weet heb je straks ook een leuk nieuwtje dat je tóch graag wilt delen ookal gaat het niet direct over Knab.

tonk44 schreef:

Het eerste wat in mij opkwam was: "We zijn de Titanic niet!" Onze primaire functionaliteiten die er voor zorgen dat mensen transacties kunnen doen, inzicht hebben, en hun pas kunnen gebruiken werken naar behoren. Zijn er verbeteringen mogelijk in onze dienstverlening of hoe wij die primaire functionaliteiten presenteren? Zeker! Daar zitten mijn collega's elke dag aan en ik wil hun bij deze daar ook mijn complimenten voor geven! Met alle struikelblokken die wij als kleine, in de kinderschoenen staande bank al hebben genomen en elke dag opnieuw aan moeten strijden is écht heel erg bijzonder.

De complexiteit waar wij ons in bevinden in een digitale wereld waarbij transacties, persoonsgegevens en informatie beveiligd moet worden. Waar klanten in seconden een betaling in een winkel moeten kunnen afronden en dat ook meteen terug moeten kunnen zien in app of bankomgeving. Waar verschillende systemen en partijen met elkaar digitaal moeten kunnen "praten". Dat is de wereld waar wij ons in bevinden. Dat is de wereld die dankzij de complexiteit en veranderende aard niet toe laat dat elk verzoek voor een wijziging zomaar doorgevoerd kan worden; elke wijziging heeft een consequentie voor een ander systeem en om al die factoren in goede banen te leiden is een gepaste werkwijze geboden.

Je doelde, neem ik aan, op je verzoek voor roadmap(s). Die komen er! Andere verbeteringen, komen er! Een daarvan is dat wij deze community opnieuw gaan indelen. Vergeet niet dat deze community ook pas net een kwartaal écht live is en ook zo zijn evolutie in de komende tijd zal doormaken.

Ik hoop dat ik een beetje context heb kunnen schetsen in de realiteit waarin wij opereren. We horen alle punten voor verbetering graag, en laat ze ook vooral komen. We horen ze en we bespreken ze met collega's. Waar we kunnen verbeteren zullen we dat ook zeker doen, is het niet vandaag...dan is het misschien morgen of overmorgen. Hoe dan ook, alle input is en blijft belangrijk voor ons!

Groet, David
    Community Manager
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 383
    Allrounder

Allrounder

11 januari 2017, 10:33

David, een heel mooi verhaal maar het veranderd mijn visie niet. Ik kan niet bevatten dat een bank een "OH forum" wil faciliteren als ze al moeite heeft met het huidige forum in goede banen te krijgen.

Dat is de wereld waar wij ons in bevinden. Dat is de wereld die dankzij de complexiteit en veranderende aard niet toe laat dat elk verzoek voor een wijziging zomaar doorgevoerd kan worden

Hiermee ben ik het best mee eens maar er staan erg veel topics open waar Knab nog geen antwoord op gegeven heeft en al het ware nog in de lucht hangt. Het kan een afwijzend antwoord zijn of "we zijn het aan het onderzoeken" enz. Ik beschouw een reactie als een vorm van respect naar de indiener.

Vergeet niet dat deze community ook pas net een kwartaal écht live is en ook zo zijn evolutie in de komende tijd zal doormaken.

Voor dit community had Knab er ook al een weliswaar met een andere naam. Onduidelijk waarom dat gesloten is en een nieuw opgezet.
    m.vr.gr. Ton
  • Ves

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 56
    Allrounder

Allrounder

15 januari 2017, 15:20

Knabbels en Babbels voor mij
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 474
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 januari 2017, 12:31

Jullie hebben gesproken en met het meerendeel van de stemmen is de nieuwe naam bekend! Namelijk:

Knablabla

In de loop van deze week zal het nieuwe hoofdonderwerp zichtbaar zijn op het forum!
Bekijk mobiele versie