Tips voor het verlagen van je vaste lasten

LisaLisa Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

30 april 2018, 14:16

Weet jij wat je per maand uitgeeft aan vaste lasten? Of weet je het liever niet? Een overzicht van je vaste lasten kan toch best handig zijn, want daardoor kan je ook weer (makkelijker) besparen! Weten hoe? In dit artikel lees je allerlei tips voor het eventueel verlagen van jouw vaste lasten!

Heb jij nog meer tips? Plaats ze dan hieronder in de reacties
Webcare Moderator bij Knab
  • Alexander van Dijl

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Alexander van Dijl heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 12
    Allrounder

Allrounder

15 mei 2018, 08:03

Ik heb zeker tips!

Ik gebruik cash om slimmer met geld om te gaan. Zo heb ik thuis potjes staan waarin ik wekelijks de volgende bedragen toevoeg:

- Boodschappen: 90 euro per week
    - Kleding: 10 euro per week
    - Spontane uitgaven: 10 euro per week
    - Cadeaus: 10 euro per week
    - Uit eten: 10 euro per week

Bovenstaande bedragen zijn voor 2 personen.
    Tips om beter met geld om te gaan? Kijk op https://alexandervandijl.nl/.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 430
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

15 mei 2018, 09:03

Alexander van Dijl schreef:

Verder gebruik ik cash om slimmer met geld om te gaan. Zo heb ik thuis potjes staan waarin ik wekelijks de volgende bedragen toevoeg:...

Waarom gebruik je fysieke potjes, Alexander? Bij Knab, en andere banken, kun je ook digitaal met potjes werken. Waarom kies je er voor om het contant te doen? Wat voor voordelen heb je er van ervaren? Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar!

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie