Onderscheid tussen jouw Knab bankpassen

LisaLisa Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

14 december 2017, 21:51

Als je meerdere rekeningen bij Knab hebt, heb jij er waarschijnlijk ook 'last' van: Welke pas hoort nou bij welke rekening? Eerder dit jaar is er een heel duidelijk onderscheid tussen de particuliere en zakelijke pas gekomen. Maar als jij bijvoorbeeld een enkelvoudige- en een gezamenlijke rekening hebt, of meerdere betaalrekeningen binnen jouw pakket, dan is er behalve de nummers geen verschil te zien tussen de bankpassen.

Knab stickers

Om ook hiervoor standaard verschillende bankpassen aan te bieden zal nog even op zich moeten laten wachten helaas. Daarom hebben wij een tijdelijke oplossing voor 'het passen probleem'. Namelijk, speciale stickers om zelf jouw pas(sen) te personaliseren! Een voorbeeld van dit stickervel zie je hieronder:

Wil jij ook zo een mooi stickervel? Laat dan in een privebericht jouw adresgegevens achter en wij sturen deze dan graag (en gratis) naar jullie op!
Webcare Moderator bij Knab
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 100
    Allrounder

Allrounder

2 maart 2018, 14:09

Ik zag gisteren dat je het stickervel ook via Facebook kunt aanvragen: https://www.facebook.com/knab.nl/posts/2103235626358765
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

2 maart 2018, 16:01

oohh schreef:

Ik zag gisteren dat je het stickervel ook via Facebook kunt aanvragen: https://www.facebook.com/knab.nl/posts/2103235626358765

Klopt helemaal Thomas, fijn dat je het hier plaatst :) En het zijn zelfs nieuwe stickervellen. Zie hieronder.

• Ves

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 78
    Allrounder

Allrounder

2 maart 2018, 19:34

Zijn ze ook via een andere weg aan te vragen?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

2 maart 2018, 19:41

Ves schreef:

Zijn ze ook via een andere weg aan te vragen?

Hi Vilmar! Ja eigenlijk kan het op elke manier aangevraagd worden: per telefoon, chat in de App, mail, whatsapp etc :). Dan sturen we het handmatig op.

Ik zal er ook 1 naar jou toesturen :)

Groetjes, Pam
  • robertvanputten

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten robertvanputten heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

5 maart 2018, 20:55

Handig! Ik heb 3 passen en is soms best zoeken. Zou er graag 1 ontvangen.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

6 maart 2018, 08:17

robertvanputten schreef:

Handig! Ik heb 3 passen en is soms best zoeken. Zou er graag 1 ontvangen.

Dat kan zeker! Je kunt hiervoor het Facebook formulier invullen, of even een chat starten met een collega in de Knab app. Dan zorgen wij er voor dat die stickers jouw kant op komen! :)

Groet, David
    Community Manager
  • Ves

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 78
    Allrounder

Allrounder

7 maart 2018, 08:17

Bedankt Pam!
  • Hauwert-Heesbeen8189

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hauwert-Heesbeen8189 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

7 april 2018, 11:59

Handig om te hebben. Ik wil graag 2 stickervellen voor mijn passen
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 april 2018, 07:53

Hoi Hauwert-Heesbeen8189,
    Hauwert-Heesbeen8189 schreef:

Handig om te hebben. Ik wil graag 2 stickervellen voor mijn passen

Dat kunnen we voor je regelen. Je kunt hiervoor een chat starten in de Knab app met mijn collega, een e-mailtje sturen vanaf het bij ons bekende e-mail adres naar service@knab.nl, of als je het leuk vindt om even met ons te kletsen dan kun je ons ook telefonisch bereiken op 020-303 1600 (dagelijks 08-22 uur).

Groet, David
    Community Manager
  • pinguin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pinguin heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

9 april 2018, 14:45

Lisa schreef:

Als je meerdere rekeningen bij Knab hebt, heb jij er waarschijnlijk ook 'last' van: Welke pas hoort nou bij welke rekening? Eerder dit jaar is er een heel duidelijk onderscheid tussen de particuliere en zakelijke pas gekomen. Maar als jij bijvoorbeeld een enkelvoudige- en een gezamenlijke rekening hebt, of meerdere betaalrekeningen binnen jouw pakket, dan is er behalve de nummers geen verschil te zien tussen de bankpassen.

Knab stickers

Om ook hiervoor standaard verschillende bankpassen aan te bieden zal nog even op zich moeten laten wachten helaas. Daarom hebben wij een tijdelijke oplossing voor 'het passen probleem'. Namelijk, speciale stickers om zelf jouw pas(sen) te personaliseren! Een voorbeeld van dit stickervel zie je hieronder:

Wil jij ook zo een mooi stickervel? Laat dan in een privebericht jouw adresgegevens achter en wij sturen deze dan graag (en gratis) naar jullie op!

• David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 april 2018, 14:55

Hoi Pinguin! Je had een heel bericht gequote. Is er iets dat wij voor je kunnen doen?

Groet, David
    Community Manager
  • pinguin

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pinguin heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

9 april 2018, 16:53

Hallo David,

Mijn verzoek is om toezending van twee stickervellen voor mij en mijn mederekeninghouder om de betaalpassen beter uit elkaar te kunnen houden. Ik zie ze graag verschijnen.

Groet,

Otto
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 100
    Allrounder

Allrounder

9 april 2018, 21:18

Haha, niet zo heel handig om je adres te posten. Misschien kan een moderator deze weghalen :)
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 april 2018, 07:50

pinguin schreef:

Hallo David,

Mijn verzoek is om toezending van twee stickervellen voor mij en mijn mederekeninghouder om de betaalpassen beter uit elkaar te kunnen houden. Ik zie ze graag verschijnen.

Groet,

Otto

Geen probleem, Otto! Ik heb je adres wel weggehaald want het stond publiek, en het zou vervelend zijn als iemand er mee aan de haal gaat. Ik zorg er nu in dit geval voor dat je ze krijgt :) Je kunt dit soort service verzoeken altijd doen per chat in de Knab app, via de e-mail op service@knab.nl, of telefonisch via 020-303 1600.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie