Weergeven ingeplande incasso's en uitgaven creditcard in app

yori Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten yori heeft ontvangen van andere leden.

Toonbank Reacties: 0

13 maart 2018, 10:37

Onlangs ben ik overgestapt van ABN naar Knab, na de nodige frustraties over de ABN. Echter hadden zij wel 2 functionaliteiten in de app die ik veelvuldig gebruikte en nu mis bij Knab.

1. Het weergeven van ingeplande incasso's. Nu kan ik dat alleen op de website zien, maar die gebruik ik eigenlijk helemaal niet. Ik zou het ideaal vinden als ik deze informatie ook via de app kan bekijken. Aangezien de data al aanwezig is lijkt me dit ook geen grote tijd investering om als functionaliteit toe te voegen.

2. Bij de ABN kon ik ook de transacties op mijn creditcard, via de ABN app bekijken waarin ik ook bij mijn andere rekeningen kon. Qander heeft niet eens een app, dus ben ik verplicht de site te gebruiken (net als hierboven, die wil ik eigenlijk niet gebruiken). Ik zou het voldoende vinden als je alleen al de transacties kan inzien, meer niet.

Ik zou bovenstaande punten erg waardevol vinden om (hopelijk op korte termijn) terug te zien in de Knab app.
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

13 maart 2018, 10:52

yori schreef:

Onlangs ben ik overgestapt van ABN naar Knab, na de nodige frustraties over de ABN. Echter hadden zij wel 2 functionaliteiten in de app die ik veelvuldig gebruikte en nu mis bij Knab.

1. Het weergeven van ingeplande incasso's. Nu kan ik dat alleen op de website zien, maar die gebruik ik eigenlijk helemaal niet. Ik zou het ideaal vinden als ik deze informatie ook via de app kan bekijken. Aangezien de data al aanwezig is lijkt me dit ook geen grote tijd investering om als functionaliteit toe te voegen.

2. Bij de ABN kon ik ook de transacties op mijn creditcard, via de ABN app bekijken waarin ik ook bij mijn andere rekeningen kon. Qander heeft niet eens een app, dus ben ik verplicht de site te gebruiken (net als hierboven, die wil ik eigenlijk niet gebruiken). Ik zou het voldoende vinden als je alleen al de transacties kan inzien, meer niet.

Ik zou bovenstaande punten erg waardevol vinden om (hopelijk op korte termijn) terug te zien in de Knab app.

Ik deel je mening voor voor wat betreft punt1
    https://community.knab.nl/ideeenbus-36/tabblad-voor-incasso-s-795

Helaas is er nu nog geen ruimte/tijd voor bij Knab om dit uit te voeren. Misschien nu wel, zou erg handig zijn. :) Ook bij alerts krijg je alleen de naam van de incassant, niet meer niet minder.

Voor wat betreft het tweede punt weet ik dat dit niet bij Knab ligt maar bij de externe Creditcardmaatschappijen. Qander is niet het meest geliefde bedrijf onder de meeste gebruikers, maar ze doen hun best heb ik begrepen.
    Misschien is het handiger je tweede punt in dit topic te zetten https://community.knab.nl/betalen-sparen-23/creditcard-via-qander-363/index5.html als het goed is leest Qander namelijk ook mee.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

15 maart 2018, 19:27

yori schreef:

Hi! Het klopt volledig wat Youssef zegt!

Voor wat betreft punt 1, een korte toevoeging: We willen het heel graag oppakken z.s.m. maar we zijn nu nog in een analyse fase. Nog niets concreets dus voor nu.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie