Vreemde valuta rekening

Meneer Guggenheimer Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Meneer Guggenheimer heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

13 juni 2016, 14:33

Ik zou wel behoefde hebben aan een dollar rekening. Die neem ik nu van een andere bank af maar zou dat graag ook bij KNAB onderbrengen.
Beste antwoord door Lisa

Via deze weg geef ik jullie graag een update met betrekking tot een vreemde valuta rekening. Helaas moet ik jullie suggestie de status 'Afgekeurd' geven.

Bekijk originele reactie
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 967
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

13 juni 2016, 17:04

meneer guggenheimer schreef:

Ik zou wel behoefde hebben aan een dollar rekening. Die neem ik nu van een andere bank af maar zou dat graag ook bij KNAB onderbrengen.

We bieden een rekening in andere valuta (nog) niet aan bij Knab. Het staat al geregistreerd op onze suggestielijst, omdat we wel merken dat deze behoefte speelt.

Ik ben benieuwd of meer klanten jouw mening delen en of er vooral vraag is naar een Dollar rekening of ook naar andere valutarekeningen. Laat jullie mening weten via de comments hieronder!

Webcare Moderator bij Knab
  • Arjan

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Arjan heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

22 augustus 2016, 16:33

Ik deel de wens van de topic starter. Daar wij echter veel zaken doen in Tsjechië, hebben wij liever een extra rekening voor Tsjechische Kronen :).
  • LisaLisa Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 februari 2017, 15:47

Via deze weg geef ik jullie graag een update met betrekking tot een vreemde valuta rekening. Helaas moet ik jullie suggestie de status 'Afgekeurd' geven.

Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie