vermogensgroei van spaarrekening

roelnic Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roelnic heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

29 april 2019, 09:03

Goedemorgen,

een wens: als knab spaarrekening houder wil ik graag de groei van mijn spaarrekening zien, zodat ik zie hoeveel ik gespaard heb afgelopen periode (of niet)
* bij voorkeur grafisch
* horizontaal in de tijd
* verticaal groei / daling
  • roynext

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roynext heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 21
    Allrounder

Allrounder

1 mei 2019, 09:16

Helemaal voor, een mooi grafiekje toevoegen doet al wonderen.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

6 mei 2019, 15:27

roelnic schreef:

Goedemorgen,

een wens: als knab spaarrekening houder wil ik graag de groei van mijn spaarrekening zien, zodat ik zie hoeveel ik gespaard heb afgelopen periode (of niet)
    * bij voorkeur grafisch
    * horizontaal in de tijd
    * verticaal groei / daling

Hi!

Zeker een leuk idee. Dit specifiek staat nog niet op onze planning. Wat er wel aankomt op spaarvlak zijn 'spaardoelen' in de app. Hiermee kun je ook het verloop van een spaarrekening zien tot je het doel bereikt hebt.

Uiteraard ben ik wel benieuwd of er meer mensen zijn die jouw idee steunen. :)

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Marco90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco90 heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 33
    Allrounder

Allrounder

6 mei 2019, 19:11

Zou een leuke/nuttige toevoeging zijn, ik denk dat het mensen ook meer bewust kan maken in de zin van o ik zie dat ik vorige maand € 500,00 heb gespaard en deze maand maar € 100,00, hoe komt dat. Grafisch hoeft dan nog niet eens per se, toename/afname in bedragen per maand (of andere tijdseenheid) kan natuurlijk ook.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie