Tussenstand saldo op rekeningoverzicht achter nieuwe bij-/ afschrijving mogelijk?

Hans Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hans heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

13 februari 2019, 17:33

Als ik wil weten wat er op de rekening stond per datum van een af- of bijschrijving, moet ik alles handmatig terugtellen. Bijvoorbeeld: wat was het saldo voordat de salarissen en pensioenen van mij en mijn vrouw gestort werden. (dan weet ik of ik over had of tekort kwam afgelopen maand). Maar ook voor andere berekeningen is het een goede aanvulling. Bij de Sabadell-Solbank in Spanje stond de actuele rekeningstand altijd achter de nieuwe af- / bijschrijving. Zie hier een voorbeeld:

Wat vinden jullie ervan?

1 Bijlage

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

18 februari 2019, 12:46

Hans schreef:

Als ik wil weten wat er op de rekening stond per datum van een af- of bijschrijving, moet ik alles handmatig terugtellen. Bijvoorbeeld: wat was het saldo voordat de salarissen en pensioenen van mij en mijn vrouw gestort werden. (dan weet ik of ik over had of tekort kwam afgelopen maand). Maar ook voor andere berekeningen is het een goede aanvulling. Bij de Sabadell-Solbank in Spanje stond de actuele rekeningstand altijd achter de nieuwe af- / bijschrijving. Zie hier een voorbeeld:

Wat vinden jullie ervan?

Hi Hans, bedankt voor je suggestie hierover.

Technisch gezien zou het mogelijk kunnen zijn. Echter is dit niet zo ingebouwd in het systeem waarmee wij werken. De technisch impact is dus zo hoog, dat dit nu geen prioriteit zal krijgen en niet op korte termijn te realiseren is.

Natuurlijk zijn we wel benieuwd of meer klanten dit graag zouden zien! We houden het forum in de gaten hierover.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Marco90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco90 heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 33
    Allrounder

Allrounder

17 maart 2019, 21:25

Beetje late reactie, maar ik zou dit ook wel handig vinden inderdaad.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie