Terug bij af

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 488
Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 10:05

Voor het downloaden van mutaties was voor kort de VAN-datum de huidige datum.
Nu staat daar weer de datum één maand eerder dan vandaag. Dit was vroeger het uitgangspunt maar was inmiddels terecht aangepast.

Hoe gaat dit nu verder ?
m.vr.gr. Ton
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 430
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 januari 2018, 19:13

Hoi Tonk44,

Mijn collega heeft het tegen het licht gehouden en het is enige tijd geleden aangepast op veler verzoek; de feedback die wij hebben ontvangen is dat het onlogisch is om de datum van vandaag in het van-veld te hebben staan, je zoekt terug en niet vooruit.

Dit veranderen wij nu dus niet.

Groet, David
    Community Manager
  • tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 488
    Allrounder

Allrounder

16 januari 2018, 19:21

@David.
    Wat is dan de waarde van een ingenomen standpunt in dit forum ?.
    Enige tijd geleden is hoogstens 2 weken zo is mijn ervaring
    Ik vind het onlogisch om een voortschrijdend datumbereik te hebben dat iedere dag opschuift.
    Op veler verzoek??? Ik heb geen enkel verzoek gelezen op dit forum.

Het zal wel ergens een "onder onsje" geweest zijn.

Dit veranderen wij nu dus niet.

.... komt er onvriendelijk en onzakelijk over.
    m.vr.gr. Ton
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 430
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 januari 2018, 20:57

tonk44 schreef:

Wat is dan de waarde van een ingenomen standpunt in dit forum?

Een ingenomen standpunt is heel erg mooi en dat zullen we altijd meenemen naar onze collega's toe. Maar meerdere mensen nemen een standpunt in. Zo ook in dit geval.

Op veler verzoek??? Ik heb geen enkel verzoek gelezen op dit forum.

Knab is bereikbaar per telefoon, e-mail, Knab app, Facebook, Twitter, chat en deze community. Omdat iets niet besproken is op de community betekend niet dat er niet over gesproken is met Knab. We hebben jouw standpunt voorgelegd aan mijn collega en dit is de terugkoppeling die wij hebben gehad. Als we iets voor het eerst lezen of horen, dan vragen we ook of er meer mensen zijn die feedback hierop hebben. In dit geval is de feedback al eerder via onze andere kanalen binnen gekomen.

.... komt er onvriendelijk en onzakelijk over.

Omdat we al veel reacties hierop hebben gehad van klanten die, zoals je het hebt voorgesteld, onlogisch vinden wil ik je geen valse hoop dat dit zal veranderen. Daarom heb ik het met deze bewoording opgeschreven.

Groet, David
    Community Manager
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 929
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

18 januari 2018, 20:21

@Ton:

Ik heb een poll aangemaakt over dit onderwerp. Deze staat nu ook als uitgelicht topic op de begin pagina van de community. Ik ben benieuwd of meer leden er zo over denken als wat jij aangeeft.

Groet Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie