Saldobeheer tussen zakelijk en privé ondersteunen

fokkezb Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fokkezb heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

27 december 2017, 11:47

Bij saldobeheer kan ik alleen tussen zakelijke betaal- en spaarrekeningen overboeken, terwijl een reguliere overboeking van bijvoorbeeld een zakelijke betaalrekening naar een persoonlijke spaarrekening wél kan. Het zou geweldig zijn als ik boven een bepaald saldo op mijn zakelijke betaalrekening dit automatisch kan overboeken naar mijn persoonlijke spaarrekening (en visa versa).

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 890
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

29 december 2017, 17:12

fokkezb schreef:

Bij saldobeheer kan ik alleen tussen zakelijke betaal- en spaarrekeningen overboeken, terwijl een reguliere overboeking van bijvoorbeeld een zakelijke betaalrekening naar een persoonlijke spaarrekening wél kan. Het zou geweldig zijn als ik boven een bepaald saldo op mijn zakelijke betaalrekening dit automatisch kan overboeken naar mijn persoonlijke spaarrekening (en visa versa).

Hi Fokke, op dit moment zijn hier nog geen plannen voor. Ik snap wel dat dit handig is. We gaan later in 2018 kijken hoe we het Slim Saldo Beheer en de alerts kunnen verbeteren. We nemen jouw feedback zeker mee om naar te kijken. :D

Fijne jaarwisseling, groet Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie