Saldo checken op Apple Watch

Tags:
app,

JeroenT Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JeroenT heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

9 mei 2018, 14:26

Het lijkt me erg makkelijk als ik via mijn Apple Watch het saldo van mijn rekeningen kan bekijken, en misschien zelfs wel geld kan overmaken tussen eigen rekeningen.
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 121
    Allrounder

Allrounder

9 mei 2018, 20:30

Leuk idee. Lijkt mij ook wel handig - al heb ik geen een Apple Watch. :)
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 mei 2018, 08:59

Hoi Jeroent!
    JeroenT schreef:

Het lijkt me erg makkelijk als ik via mijn Apple Watch het saldo van mijn rekeningen kan bekijken, en misschien zelfs wel geld kan overmaken tussen eigen rekeningen.

Ben je tevreden met je smartwatch? Volgens mij zijn er in Nederland nog niet zo heel veel gebruikers van dit soort horloges. Het zou wel een leuke feature zijn. Ik ben benieuwd of er hier nog meer reacties op zullen komen, er is nog niet echt eerder grote vraag naar geweest. Hoewel onze Apple-minded-app-collega's misschien wel staan te springen om zo iets te maken, denk ik niet dat we dit op korte termijn kunnen aanbieden.

Welke functies, naast de tijd ;) , gebruik je het meest van je Apple Watch?

Groet, David
    Community Back-up
  • RobinKoper

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten RobinKoper heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

15 januari 2019, 12:42

JeroenT schreef:

Mijn stem heb je! Lijkt mijn een handige functie!

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie