Roodstaan faciliteit

vragenvragen Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten vragenvragen heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

29 oktober 2018, 13:30

Zo ik begrepen had kun je een negatief saldo krijgen. Echter je kunt niet meer rood staan dan wat op je spaarrekening staat. Staat er op je spaarrekening 500 euro dan kun je op je betaalrekening maximaal 500 euro rood staan. We zijn van de ING overgestapt naar de KNAB bank. We hebben altijd even momenten waarbij we tijdelijk in het rood staan. Dit kan nu niet meer. Kan KNAB ook de mogelijkheid bieden om ook gewoon zonder spaartegoed ook rood te mogen staan?
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 105
    Allrounder

Allrounder

29 oktober 2018, 16:28

Ik denk dat de bank hier zelf voor heeft gekozen omdat je zo geen BKR registratie krijgt, en nooit meer uitgeeft dan je hebt.

Daarnaast is het (vind ik) een fijne constructie.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 996
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

30 oktober 2018, 20:43

vragenvragen schreef:

Zo ik begrepen had kun je een negatief saldo krijgen. Echter je kunt niet meer rood staan dan wat op je spaarrekening staat. Staat er op je spaarrekening 500 euro dan kun je op je betaalrekening maximaal 500 euro rood staan. We zijn van de ING overgestapt naar de KNAB bank. We hebben altijd even momenten waarbij we tijdelijk in het rood staan. Dit kan nu niet meer. Kan KNAB ook de mogelijkheid bieden om ook gewoon zonder spaartegoed ook rood te mogen staan?

Goedenavond! Het klopt wat je zegt, helaas hebben wij geen andere faciliteit om rood te kunnen staat. Knab verstrekt namelijk geen kredieten en daarom hebben wij voor deze inrichting van het 'rood staan' bij Knab gekozen.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • roynext

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roynext heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 16
    Allrounder

Allrounder

6 november 2018, 20:13

Absoluut een fijne constructie. Ik ben echt blij dat knab geen roodstand aanbied, 1 van de redenen waarom ik voor knab koos. Je brengt tenslotte mensen mogelijk in de problemen.

Knab promoot gezonde financiën en dat juich ik toe!
  • roynext

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roynext heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 16
    Allrounder

Allrounder

6 november 2018, 20:15

Wellicht een mooi moment voor de topic starter om schoon schip te maken, als je toch vaak maar ff kort rood staat ... nu ff tandjes op elkaar ... en daarna voorgoed uit de problemen.

Bereken eens wat je altijd betaald hebt aan die hoge roodstand rente en nu niet meer, fijn vooruitzicht toch?

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie