rente naar andere rekening

Tags:

bobob21 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten bobob21 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 10

10 februari 2019, 12:59

Hai

Ik heb een aantal spaarrekeningen met een mooi rond getal. Het zou mooi zijn als je per spaarrekening kan kiezen op welke rekening de rente wordt bijgeschreven: dezelfde rekening of een andere spaar/betaalrekening binnen je KNAB pakket.

Waarom? Stel, ik heb nu een spaarrekening "onvoorzien" en daar staat 5000 euro op. Ik vind het mooier/overzichtelijker als dat op 5000 blijft en niet na verloop van tijd 5013,41 is. Zeker omdat ik zo'n tien spaarrekeningen heb, is het handig als de waarde constant blijft, conform mijn begrotingsplan. Bij sommige spaarrekeningen laat ik de rente overboeken naar een goed doel en blijft het een mooi rond getal. Maar ik wil dat niet voor elke spaarrekening doen ;-)

Overigens, als dit veel werk is om te implementeren, dan zou ik ook al geholpen zijn als je kan aangeven dat de rente moet worden bijgeschreven op je "hoofd'rekening" (waar de pakketkosten worden afgeschreven). Ik meen dat dat zo al werkt bij de KNAB participatie/obligatie.
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 520
    Allrounder

Allrounder

10 februari 2019, 19:07

Ik steun dit verzoek ten volle. Zie ook hier
    m.vr.gr. Ton
  • Hans

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Hans heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

13 februari 2019, 17:14

Ben het er helemaal mee eens. Nu moet ik iedere keer de rente van alle rekeningen handmatig overboeken naar een andere rekening. (de hoofdrekening zou ook al goed zijn)

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie