Probleem met inloggen in browser

Fred Karpet Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Fred Karpet heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

24 november 2017, 14:34

De app gebruik ik voornamelijk om even naar mijn saldo te kijken. Daadwerkelijk overboekingen doen via de app is echter iets heel anders. Meestal doe ik dat via de PC. Omdat ik 3 accounts heb bij KNAB (zakelijk, prive partner, prive ik) moet ik bovendien ook 3 gebruikersnamen en 3 wachtwoorden onthouden. Omdat die 3 wachtwoorden ook periodiek wijzigen, is dat best een gepruts.

Kan dat niet op een andere manier?

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

24 november 2017, 21:36

Fred Karpet schreef:

De app gebruik ik voornamelijk om even naar mijn saldo te kijken. Daadwerkelijk overboekingen doen via de app is echter iets heel anders. Meestal doe ik dat via de PC. Omdat ik 3 accounts heb bij KNAB (zakelijk, prive partner, prive ik) moet ik bovendien ook 3 gebruikersnamen en 3 wachtwoorden onthouden. Omdat die 3 wachtwoorden ook periodiek wijzigen, is dat best een gepruts.

Kan dat niet op een andere manier?

Hi Fred, bedankt voor je reactie!

Als je een zakelijk en particulier account hebt, dan heb je hier dezelfde inloggevens voor. Het account van je partner is inderdaad wel een andere inlog (want die mag jij officieel ook niet beheren). Dus als het goed is heb jij 1 gebruikersnaam en 1 wachtwoord voor jouw zakelijke en particuliere account en heeft jouw partner ook 1 gebruikersnaam en wachtwoord. Het wijzigen van de wachtwoorden is inderdaad op dit moment nog wel periodiek. We kijken wel naar alternatieven voor de frequentie van wachtwoord wijzigingen. Lees meer hierover in dit topic.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie